Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 15 日  星期一こんばんわ 晴天


~~shopping~~

 

 

今日10:00就起左啦,因為樓上無啦啦就黎裝修,嘈鬼住晒!!!!真係癲ga!!!><

2:30約左阿car同阿wing返學校拎返d chem notes,之後我地就約左cookie係north point等,原來阿wing都約左佢個friend一齊行,我地之後去左cwb,因為我要去金百利睇衫,我亦約左小丸係sogo等,因為我要比野佢,之後我地去左許留山食野傾計,之後我地行左金百利,但係d衫都唔靚,之後地就行左去地帶,嘩!!我地買左好多衫呀,我啦,阿wing啦,同埋阿car都買左兩件,真係開心呀,o個個人做左個大客啦!!!haha!!!!^^

我同cookie係一間野o個到睇野,睇睇下cookie無啦啦指上面喎,我一睇@@好大個鴨錢廂呀!!!我想要呀!!!真係好靚ga!!!cookie你做咩要話我知喎!!!!><

跟住我地就走la,我去左搭巴士落婆婆到!!!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-15 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 14 日  星期日こんばんわ 晴天


~~~かわいい∼ 愉快

 

 

今日は11:00に起きます、ちょっと眠いなぁ。私 気持ち悪いんです、大変ですょ∼∼∼><

今日mammy買左早餐比我,但係我都唔多舒服,個胃都唔知做乜野!!!!!食完之後,都係上下網呀,聽下歌呀,玩下msn呀咁~~~~都無咩好做!!!!!!上下qooza個forum,睇下d教學,改下個日記,我見到有好多人d日記都好靚ga!!!!好羨慕~~~~~但係自問邊有咁叻呀!!係咪!!!!

另外,原本今日想溫下chem ge,畢竟都就黎考啦ma,但係我發現原來我差不多全部notes都係locker,so我聽日都要返去一趟,真係煩呀,不過阿car話陪我喎!!!!順便放埋我上次係$10店買ge香包入去!!!!haha

夜晚!!出左去causeway bay食飯!!!!同婆婆佢地,仲有舅父佢地law!!!haha!!!!真開心呀!!!

ps:家姐買左對鴨鴨拖鞋比我呀!!!yeah

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-14 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 13 日  星期六こんばんわ 晴天


~~日本語∼∼ 愉快

 

 

今日は土曜日ですね、私 パソナで日本語を勉強します!!!眠いなぁ∼

今日我8:00起身,我真係有d猶豫ga,因為真係好累,我9:10出左門口,我係巴士都訓著左,之後落左東廊我就4 下醒下,因為我驚過左站呀!!^^我返到去pasona,嚇左一跳,搵唔到班房喎,原來裝修過,嚇得我呀,細左好多呀個班房,唔制呀!!!><可惡~~~上上下,我就狂打瞌睡,我望住個鐘,心諗,都11:20分啦,miss仲未放小息!!!!總於放啦,我即刻扒左係張臺到!!!!

放學,我去左city super買包包食,之後就返左home lu!!!!夜晚出左去天后食飯,同bb玩呀,同佢講野係到狂笑law<,佢真係好得意ga!!!隻手好滑ga!!!!haha!!真係好似蝦餃呀!!!!!之後食完就返home lu!!!!

好野呀,kelly同基仔,我鐘意!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-14 12:04 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 12 日  星期五こんばんわ 晴天


~~HELLO~~ 愉快

 

 

今日10:00幾就起身啦,之後慢慢搞lee搞"路",12:00幾就執定d化妝品,12:30就出去tai koo去昕昕o個到,因為佢今晚要annual dinner,so我要幫佢化妝,我都有d驚ga,好緊張law,因為都係第一次幫人化呀嗎,自己又唔係熟手喎,不過好彩,都好成功,我花左30分鐘左右就化完啦,都ok啦!!!

我同佢分左手之後,我去左吉吉島買野食,因為我未食早餐呀,午飯都未,我去左買sushi食,之候走去搭lee個81號,講起就真係激鬼氣呀,等左差不多20分鐘呀,都未到,好心就加多d班次啦,下下要d客等咁耐,又話以客為先,原來得個講字,我嬲得濟見到有106,就上左106啦,雖然要行一條又長又斜的樓梯,但係總好過企係到等呀,都唔知會唔會等到夜晚tim呀!!!

夜晚,落左公公到食飯~~~今日有碟"送"超咸呀!!!!><

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-12 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 11 日  星期四こんばんわ 陰天


~~shopping~~ 愉快

 

 

今日訓到11:00幾,之後開左個電腦玩,玩玩下覺得非常之悶,我真係寧願返學law!!!!!我同cookie係msn傾傾下,話出街行,地點係tai koo&causeway bay!!!!之後我就搵阿car,問下佢地去唔去!!!我地就約左3:45~~~~點知3:00鐘阿car send message黎話佢地放喎,so我即係出門口,haa!!!!好在趕得切!!!!!

原來阿wing唔去law><唔開心,下次一定要去呀,知ma!!!!我地首先去左大家樂食野先,之後再行左陣,大25:00幾,我地轉移去lee個causeway bay,我地又行10蚊店law,次次都係阿car買得最多野ga!!!走o個陣我見到波波law,佢大個左好多呀!!!!之後我地去埋sasa就走lu!!!!聽日要去昕昕屋企幫佢化妝,好驚!!!!>~<

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-11 09:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]