| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 21 日 星期三こんばんわ  |
~~慘慘慘~~   |
|
今日一早起身,諗住個咀唔再腫la!!!!點知仲係腫law!!!我都唔知點算啦,最後都係帶口罩返學!!!我約左阿car係hang fa chuen等,我地一齊返9:30o個個IT!!!!返到去到唔係上堂GE!!!阿car係到玩ndsl,我就係到做日文功課,之後好快就10:30 lu,我地去左A018到到上maths,話就話上je,其實玩ndsl!!!而家我地圍內friends好多都有ndsl la!!!haha!!!我lee排做左醫生呀,之前就係跳舞員,再之前就賽車手,haha!!!!
之後都無咩發生,聽日放學同bonnie去穿耳呀,好緊張呀!!之後好似去睇戲喎<戰狼300>好似好好睇喎!!!
今日打比阿南,話比佢地我個咀腫左,條友狂係到笑law,真係上打死佢呀!!!><笑笑笑!!!!!睇下幾時到你!!!
|
| 刊登時間:2007-03-21 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 18 日 星期日こんばんわ  |
~~累~~   |
|
兩日無打日記la!!!!今日打返啦!!!
今日7:00幾起左身啦,因為哥哥話同我同賢賢食早餐,原本話去飲茶ga,但係個個都差不多未起身,賢賢有要返工喎11:00,so我地最終去左新翠椰林閣食~~~~食完就返home啦,玩玩下電腦,睇下電視,之後好眼訓,訓左陣!!!都唔知點解成日係我訓緊搞ge時候,就遍遍咁多電話,唔訓有唔打黎!!!!!之後mammy同daddy返黎就食返lu!!聽日又要返學啦!!
預定下個星期4同bonnie去穿耳。 |
| 刊登時間:2007-03-18 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四こんばんわ  |
~~日本語能力試験合格しました∼∼   |
|
**日本語能力試験合格しました∼∼本当に楽しかったですね**
今日無返body,so同daddy落左去食早餐,之後就返左學啦,返到去10:00鐘仲有半個鐘呀!!!我去左library等阿car佢地放學,跟住上左圖書館三樓,玩玩下電腦,同阿car一齊玩ndsl,我地對打跳舞game!!!!haha!!!!
11:30我地去上maths lu!!!但係其實又玩ndsl,我地玩玩下,鬥返孖寶賽車,13:30lu!!放學,同cookie去左wan chai食sushi,食左半個鐘走人。跟住我地兩個行去拎成績表~~~因為今日係我去拎日本語能力試的成績,好緊張呀,我叫cookie幫我睇law!!!!好彩pass,仲好高分tim!!!!haah!!!!之後打電話報喜!!!^^
4:30返去上英文,5:30走人,我返左home先同mammy daddy出去天后食自助餐,我地約左姨婆佢地,婆婆佢地,母母佢地一齊食~~~~唔知點解而家夜晚唔係點想食野!!!><點會咁ga!!!><聽日又要返8:30呀><唔要呀
  |
| 刊登時間:2007-03-15 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 14 日 星期三こんばんわ  |
~~oral exam~~   |
|
今日無返IT堂~~~~因為我未訓夠呀,我10:30返去上maths,阿car同哈wing都無返,我約左阿car係杏花chuen等,之後一齊返去,返到去同阿car仲有阿芝玩ndsl的跳舞game,超好玩!!!之後落左堂,玩到去圖書館都要繼續玩!!!12:30要上maths lu!!做到1:15分到,我地1R班要考試!!!考英文oral,結果,我覺得唔多掂law!!!!凶多吉少ga啦!!!speaking 3都唔係好得,雖然夠time講,但係唔多有信心!!!!
到左4:00幾,miss帶我地落去考中文oral,唔夠time講,不過都係差少少,希望ok啦!!!><之後放學,去左百佳買完野就回家啦!!!!原本諗住睇醫生ge,但係醫生去左上堂,要7:00幾先有得睇,結果無睇到!!!
聽日去拎日文成績呀,同埋會同cookie去食sushi,好驚呀!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-14 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 13 日 星期二こんばんわ  |
~~溫習中~~   |
|
今日等巴士等左4個字呀,真係黑人憎呀,原本唔駛遲ga,但係因為等lee架巴士等左差不多20分鐘,返到去遲晒到呀!!!!不過好彩趕得切錄音,haha!!!!上完第一堂英文我地轉班房o個陣,見到阿car佢地,我地同佢地打氣呀,佢地今日考英文,我地就聽日考~~~好驚呀,仲要考普通話tim呀><
1030我地去左002室到上learning skill,今日我地presentation呀!!!無乜人係到夏,無乜壓力!!!!!不過今日係最後一堂上learning skill,下個week就要上第二堂啦!!!><
放左之後,我地無去食野,因為諗住等到13:30 o個兩個鐘先食,於是我地去左秘書處到交錢,超多人chem fail!!!之後我地係school到行,因為school而家又有好多野擺啦,我仲見到有我想買o個個belle puzzle甜呀,不過無買到,咁大點拎呀!!!!玩咩~~~~之後12:30上zita堂,超想訓呀!!!後黎比kahon叫一叫我,我就醒左好多啦!!!跟住就出去食返lu,我地去左商場食唔知咩國家的菜,不過我地個個都叫左粉食~~~~都ok好食啦!!!!
15:00左右,返去school 的 library,去左睇碟,我地又我地玩ndsl,佢地有佢地睇keroro,仲知15:30分我地就上去上堂啦!!!17:30放學lu~~~
而家溫緊英文!!!唔識step o個d 呀!!點算>< |
| 刊登時間:2007-03-13 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 67 | »
|