| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 29 日 星期四こんばんわ  |
~~CheM EXAM~~   |
|
今日8:00先起身,無返body呀!!!唉,我覺得好似對唔住zita呀,成日唔返body><!!!!點算呀!!!><
12:30約左阿car係hang fa chuen 等!!!我同佢一齊返去!!!!返到去都唔係上堂law,我同阿car仲有阿wing去左canteen食飯!!!之後就上去考chem,大多數出返份homework law,我諗我都有20幾分ge!!!><
之後我地去左causeway bay,去左許留山都食野,then去左地帶,買左耳環~~~~之後5:30我就走左啦,去左同daddy食自助餐,麻麻地啦無咩食~~~><食到7:00幾就走左!!!!
而家上網睇下有咩game 先!!心跳回憶超good呀!!!^^正呀!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-29 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 26 日 星期一こんばんわ  |
~~走堂~~   |
|
今日9:30先返到去,我啦,阿car啦,同埋edwina 3個人其實8:50左右已經到左,不過我地去左麥噹噹食我地ge早餐!!!!實在太好味啦!!^^之後我地搭校車返去!!!!返到去比阿ting按摩!!!!!我同阿car仲又edwina係到癲law!!!!^^
上完body,我地上英文,今倘係tul,其室我就唔駛上ge,不過無地方去咪上埋law,不上完英文堂我地就走lu!!唔上it同英文,我同cookie出左去行街,原本今日約阿南,但係佢話要陪佢麻煩阿婆睇醫生喎,算啦!!!!
我地行行行,又影左貼紙相,有新機呀,正呀!!!!!不過唔太識用><!!!!之後就走啦!!!!!
夜晚,返左home同komaru睇下有咩ndsl game玩!!!!好好玩呀有一個!!!!!!!^^!正~~
    |
| 刊登時間:2007-03-26 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 25 日 星期日こんばんわ  |
~~HAppy~~   |
|
今日10:00幾就醒左啦,因為有人打個電話黎叫我同佢食lunch!!!睇陣電視12:00 make-up,1:00幾就出去la!!!!
出左causeway bay食,我地去左食台灣麵,食到差不多就行一陣,跟住同佢上埋去,我就走啦,我行多陣law!!!!之後都無咩行啦,就返home!!!我4:00要睇怪談呀!!!今集到無咩睇!!我想快d睇梁c浩訪問許瑋倫呀!!!><我係skype識左個日本仔呀!!!佢叫ryu呀!!!都幾好傾呀,起碼我明佢講咩!!!!><
夜晚,mammy用左我買ge curry整咖喱雞翼薯仔,好好味呀!!!聽晚都可以食呀!!!!正呀!
聽日又要返學啦!!!><
|
| 刊登時間:2007-03-25 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 24 日 星期六こんばんわ  |
∼∼遅れます∼∼   |
|
今日は9:00に起きだ、大変です∼∼9:45頃パソナに行く!タクシーに乗りなかった!!!!10:15頃パソナで着ます。。。。遅れだ!!><
今日の授業は易いなぁ∼∼先生に友たちの会話を習います∼∼う∼∼∼ん易いなぁ∼∼∼でも、わたしとチョンさんと一緒にの会話はちょっと難しい!!!!授業中、テレビを見だ、ササエさんは本当にかわいい∼∼∼
12:45にコスレイペで飲茶をしる、家族と一緒に、後で、あたしとお母さんと一緒にショピクを行く、あたしはt-シャズを買いました、きれいなぁ∼∼∼HAHA!!それから、家へ帰る!!!
今晩、SEVENTEENを読む、あたしは奈緒子ちゃんが好き、彼女はとてもかわいくて、きれいな∼∼好き好き好き∼∼大好き∼∼∼^^
以上です。。。
     |
| 刊登時間:2007-03-24 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 22 日 星期四こんばんわ  |
~~穿耳~~戰狼300~~   |
|
今日8:50分到返到去,阿car,wing同edwina無返呀!!!得我同kelly!!!上次o個個筆試得51分ja!!!!都ok ge!!!!^^之後原本諗住上IT同MATHS點知佢地d boy話唔上喎,之後join埋wing就去左公園玩,佢地帶左滑板同滑板車返黎!!!13:00幾我地就出去旺角啦。
去到,佢地打機,之後去左沙嗲皇到食,好好味呀,好耐無食過la!!^^跟住就去左百老匯買飛睇戲,買完見有time,就去左家樂o個個toilet,之後順便去埋穿耳,無咩感覺!!^^跟住我地去睇睇戲lu!!我同bonnie兩個狂係到叫law!!!阿wing係到狂"yes"!!!!不過到ok好睇ge,我maybe會睇多次!!!!
夜晚去左tin hau食飯,見到bb呀,好得意呀佢真係,佢同我講野tim呀!!!!so bute i like bb!!!!
    |
| 刊登時間:2007-03-23 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 67 | »
|