Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 29 日  星期四こんばんわ 晴天


~~CheM EXAM~~ 愉快

 

 

今日8:00先起身,無返body呀!!!唉,我覺得好似對唔住zita呀,成日唔返body><!!!!點算呀!!!><

12:30約左阿car係hang fa chuen 等!!!我同佢一齊返去!!!!返到去都唔係上堂law,我同阿car仲有阿wing去左canteen食飯!!!之後就上去考chem,大多數出返份homework law,我諗我都有20幾分ge!!!><

之後我地去左causeway bay,去左許留山都食野,then去左地帶,買左耳環~~~~之後5:30我就走左啦,去左同daddy食自助餐,麻麻地啦無咩食~~~><食到7:00幾就走左!!!!

而家上網睇下有咩game 先!!心跳回憶超good呀!!!^^正呀!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-29 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 26 日  星期一こんばんわ 雨天


~~走堂~~ 愉快

 

 

今日9:30先返到去,我啦,阿car啦,同埋edwina 3個人其實8:50左右已經到左,不過我地去左麥噹噹食我地ge早餐!!!!實在太好味啦!!^^之後我地搭校車返去!!!!返到去比阿ting按摩!!!!!我同阿car仲又edwina係到癲law!!!!^^

上完body,我地上英文,今倘係tul,其室我就唔駛上ge,不過無地方去咪上埋law,不上完英文堂我地就走lu!!唔上it同英文,我同cookie出左去行街,原本今日約阿南,但係佢話要陪佢麻煩阿婆睇醫生喎,算啦!!!!

我地行行行,又影左貼紙相,有新機呀,正呀!!!!!不過唔太識用><!!!!之後就走啦!!!!!

夜晚,返左home同komaru睇下有咩ndsl game玩!!!!好好玩呀有一個!!!!!!!^^!正~~

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-26 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 25 日  星期日こんばんわ 陰天


~~HAppy~~ 愉快

 

 

今日10:00幾就醒左啦,因為有人打個電話黎叫我同佢食lunch!!!睇陣電視12:00 make-up,1:00幾就出去la!!!!

出左causeway bay食,我地去左食台灣麵,食到差不多就行一陣,跟住同佢上埋去,我就走啦,我行多陣law!!!!之後都無咩行啦,就返home!!!我4:00要睇怪談呀!!!今集到無咩睇!!我想快d睇梁c浩訪問許瑋倫呀!!!><我係skype識左個日本仔呀!!!佢叫ryu呀!!!都幾好傾呀,起碼我明佢講咩!!!!><

夜晚,mammy用左我買ge curry整咖喱雞翼薯仔,好好味呀!!!聽晚都可以食呀!!!!正呀!

聽日又要返學啦!!!><

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-25 10:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 24 日  星期六こんばんわ 雨天


∼∼遅れます∼∼ 愉快

 

 

今日は9:00に起きだ、大変です∼∼9:45頃パソナに行く!タクシーに乗りなかった!!!!10:15頃パソナで着ます。。。。遅れだ!!><

今日の授業は易いなぁ∼∼先生に友たちの会話を習います∼∼う∼∼∼ん易いなぁ∼∼∼でも、わたしとチョンさんと一緒にの会話はちょっと難しい!!!!授業中、テレビを見だ、ササエさんは本当にかわいい∼∼∼

12:45にコスレイペで飲茶をしる、家族と一緒に、後で、あたしとお母さんと一緒にショピクを行く、あたしはt-シャズを買いました、きれいなぁ∼∼∼HAHA!!それから、家へ帰る!!!

今晩、SEVENTEENを読む、あたしは奈緒子ちゃんが好き、彼女はとてもかわいくて、きれいな∼∼好き好き好き∼∼大好き∼∼∼^^

以上です。。。

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-24 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 22 日  星期四こんばんわ 晴天


~~穿耳~~戰狼300~~ 愉快

 

 

今日8:50分到返到去,阿car,wing同edwina無返呀!!!得我同kelly!!!上次o個個筆試得51分ja!!!!都ok ge!!!!^^之後原本諗住上IT同MATHS點知佢地d boy話唔上喎,之後join埋wing就去左公園玩,佢地帶左滑板同滑板車返黎!!!13:00幾我地就出去旺角啦。

去到,佢地打機,之後去左沙嗲皇到食,好好味呀,好耐無食過la!!^^跟住就去左百老匯買飛睇戲,買完見有time,就去左家樂o個個toilet,之後順便去埋穿耳,無咩感覺!!^^跟住我地去睇睇戲lu!!我同bonnie兩個狂係到叫law!!!阿wing係到狂"yes"!!!!不過到ok好睇ge,我maybe會睇多次!!!!

夜晚去左tin hau食飯,見到bb呀,好得意呀佢真係,佢同我講野tim呀!!!!so bute i like bb!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-23 12:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]