Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 15 日  星期日こんばんわ 晴天


~~熱~~ 愉快

 

 

今日係黃啟生日"happy birthday"

Today約左阿car出銅鑼灣,因為要買seventeen,今次送波點化妝袋,聽日送比edwina先!!!!之後我地去左沙爹王食野!!!!食完去左sogo買眼影,跟住上左9樓,終於比阿car近鏡見到阿南,haha!!!!我仲發覺阿car見完佢之後會癲ga!!!第二次仲要無啦啦笑到癲左tim呀!!!好笑咩???

我地係11樓買左書,我買左兩本漫畫,haha!!!之後我地去左times,我地係d蹬到坐左陣,之後見到d野!!!我同阿car都係第一次見ja!!!!就係係我地前面,見到有兩個鬼佬係到攬黎攬去law!!好嘔心呀!!但係我地狂笑law!!之後一路跟佢地,終於跟唔到lu!!!佢地行左好完la!!!之後我地都回家lu!!!haha^^

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-15 10:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 14 日  星期六こんばんわ 晴天


∼∼電髮~~ 愉快

 

 

今日7:00就起左身,準備去學日文!!!我無遲到呀!!!!好野,不過下堂又返唔到呀!!!!要考英文><真係衰呀!!!!

學完之後!!!去左"阿爸癲"同麻麻飲茶,不過麻麻唔舒服無落黎飲,only我,daddy& mammy!!!!係我地坐車走期間,mammy叫我落去阿ming到電髮!!!!

坐到我死死下!!!!終於電完啦!!!好野!!!

之後mama落黎搵我,跟住去吉吉島食dinner!!!!daddy之後黎埋,跟住回家啦!!!><

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-14 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 12 日  星期四こんばんわ 晴天


~~GUCCI~~ 愉快

 

 

今日好早起左身啦,真係前所未有呀!!!!因為zoe打黎叫我起身,我6:00就起左啦!!!^^

8:50分到返到去,係zita個friend教我地,好ok啦!!!要著制服,因為要影野!!!><制服真係好少著,對鞋仲更加少,係今日先著ja!!!!好唔舒服!!!edwina無返呀!!><

放學,我地join埋edwina同bonnie出黎行街街,去左吉野家食飯,之後就去左地帶買衫!!!

我係gucci買左條皮帶呀!!!haha!!!!so happy!!!

之後想左sogo 21樓行!!!!!比miggie摸patpat!!!佢真係好咸濕!!!好在另外個癲婆小欣子唔係到!!!!haha!!!

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-12 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 10 日  星期二こんばんわ 陰天


~~shopping~~ 愉快

 

 

唉~~~不經不覺聽日又要上學啦,真快呀!!!!!正間要做埋中課先呀!!!!

今日原本約左阿car同佢出去換衫,點知佢未訓醒!!出到去自己行左陣,就約左小丸,行街街!!!!我地行左好多地方,但係都係得o個5:00幾,我地去左旭屋買左本漫畫,我覺得我o個本都ok好睇ge!!!我仲買左碟tim!!!!

6:00幾我搭2x落婆婆到!!!!好多人law,迫住晒!!!!><

而家係到發呆,我好難想像我聽日起唔起到身呀!!!!><太痛苦啦!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-10 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 8 日  星期日こんばんわ 晴天


~~約會~~ 愉快

 

 

今日一行8人出左去,有我,南,阿祖同祖嫂"茵茵",阿正,阿正女友亞jill同埋kenneth& kenneth嫂"寶寶",佢地11:00幾就去左阿南到玩,我就係home到sleep!!!佢地真係呀!!!!aunt,uncle同姐姐都出左去!!!!

我差不多3:00先出去,佢地個個係地鐵站得我!!!真係幸福呀!!!但係之後有件恐怖野發生呀><

"係我一路一路send message期間><~~~~我無啦啦比兩個金毛撞呀,仲要擋我路,唔比我行前面!!!又一路望過黎喎,成個咸濕佬咁~~~><當我一到地面即刻以lee個9秒9 ge時間衝返去阿南到,佢地就無望啦~~~"

真係嚇死八公主呀!!!!

之後我地去左昨日阿蘇介紹o個間麵包舖,我地成班由北角行返去qurry bay先搵到間野,仲要排隊,o個個老板娘叫我地買半打蛋達,但係我地有8人,係到要我地買6個,之後阿正同阿祖去同佢"淆",比佢地講贏左~~~~

我地仲上左阿南到睇戰狼300,開晒音響,勁呀!!!

8:00幾返home lu!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-08 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]