| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 6 日 星期二こんばんわ  |
∼∼DIOR~~   |
|
今日6:00幾起身啦,原本唔係咁做ga,但係因為miss昨日講話今日8:30會幫我地錄音,so我就要起身,好辛苦呀!!!好彩我趕到搭8:30班車,個司機仲話可耐無見我,緊係啦,我成日遲到呀嗎。haha><返到去試錄speaking 2&3,three我同阿ting錄呀,因為我地兩partner無返,都ok識~~~~~
9:30~10:30 o個堂英文我同elly 練,好野呀,我地都ok夾ga,不過可惜我個partner唔係佢,真可惜~~~?/我唔要hoi yan呀,成日唔返學。。。。
放學同kelly,cookie去左銅鑼灣,我地搭巴士,我地仲要追巴士law,好樣衰呀,好彩個司機等我地je,如果唔係真係唔知點算呀!!!!我地今日影該係睇樓團呀,我地由我屋企開始一路睇樓,又睇cookie o個到,阿南o個到,姨婆o個到,真係搞笑呀,好似大鄉里出城咁!!!!到左之後我地去左屈記買野,之後比兩個話自己好斯文ge人拉左去sogo,係到要我比佢地睇阿南><!!!!好喇,我終於比佢地打敗左啦,上到去,佢唔係到呀,我都唔知佢去左邊,我地就睇左DIOr,我買左唇彩同睫毛液,kelly都買左睫毛液,我而家只要係sogo dior買多一樣野就可以成為dior member啦,正呀,仲有呀,原來係用佢地ge袋裝ga,唔係用sogo袋,good!!!。我地搞左咁耐,都唔見阿南,算啦,我地走lu!!!kelly見唔到lu!!

我地最後一站就係去10蚊jusco,我地去到,先知原來jusco要關閉啦,突然之間覺得好似小左樣野行咁><唔要呀!!!!我買左三樣野呀!!!!今次kelly最多~~~~haha之後我地就lu!!!!
|
| 刊登時間:2007-03-06 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 5 日 星期一こんばんわ  |
~~MoNdAy~~  |
|
今日星期一,又要返學啦,lee兩日假好似無放過咁~~~~
今日起遲左(其實差不多日日都遲)haha~~~~我原本諗住搭巴士,但係因為驚等得耐,所以無等到!!!打比阿car睇下佢係邊到,之後約佢同edwina係百佳等,then我緊就一齊行返去la!!!
返到去換完制服之後,就聽書啦,今日教按頭,同埋唔知點解,我地叫danny叫做daddy,其實我覺得danny lee個名好"橋"口,都係daddy好讀d~~~~haha!!!今日搵左koon man做model,一路做,d頭皮一路落,好ugly呀><我地個個都好驚law,見住個枕頭由乾正變到一粒粒白色野,真係好ugly呀!!!!><
放左之後,我去左上英文,其實都無乜點上啦,因為今日係小班,so miss無乜點理我。。。
下晝上左兩個鐘IT,之後就直接上english!!!上完之後,原本諗住走ga啦,但係ka hon佢同白雪話想還NDSL so我同佢地係library玩,等到5:30我就走先,佢地同佢地女友走。。。
夜晚出左去維京食飯~~同bb玩呀!!!so cute |
| 刊登時間:2007-03-05 10:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 4 日 星期日こんばんわ  |
2007 年 3 月 3 日 星期六こんばんわ  |
~~日本語の授業は始めます∼∼   |
|
今日は三月三日です∼∼日本語の授業は始めます∼∼今度の担任も佐藤先生です、これからもよろしくね 。。
今日のLESSONは佐藤先生いつもヴィッキーさんを言います、どうして∼∼∼><たくさん宿題があります。。。><でも、私は全部を終わりました!!!!よかったね。。。
午後、小丸ちゃんとミルクちゃんと一緒にカラオケへ行きます。。。。終わり前に、私は浜崎あゆみのMOMENTを歌う。。。それから、私たちCAUSEWAY BAYに買い物をします、私はそごうのOZOCにズボツが買いました。。。楽しい。。。。それからも、TIMESへ行く。。。。最後、KFCで食べます、NDSLを遊びます。。。
5:50.。。私家に帰ります、WELCOMEへ行きます。。。。
今、友たちと話せます∼∼∼∼
それでは、また明日。。
以上ヴィッキーです∼∼∼^^
G1:大貫先生,G2:田子山先生、G3:新里先生、G4:亀島先生、G5,6:佐藤先生です。。。 |
| 刊登時間:2007-03-03 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 2 日 星期五こんばんわ  |
~~大收穫~~   |
|
今日9:30先返到school,hoi yan 又無返,我oral點呀!!!!真係呀!!!!><10:30上中文堂,上到11:30我地就落左去猜燈謎,落到去真係好多人玩law,阿sir話要我地答中兩個先可以計出席率呀!!!!!我最後揀左"酒肉朋友"同"喜愛賞巨木"黎猜,我地入左library 查law,最後到差得到,中win呀!!!!
之後去左阿sir到點名,仲有湯園食,我唔食得ga,但係我真係好肚餓呀,唔怕啦!!!!猜完了,我啦,car,wing,cookie,bonnie同edwina就去左canteen食飯,食完就走lu!!!我同阿car去mong kok,edwina就去causeway bay學琴學完先黎搵我地,wing就返觀塘返工,我地3個後黎玩ndsl law一齊,我同阿car最後仲對戰上黎tim!!!!!
去到mk,我地行左朗豪方,扭左蛋呀,我扭左melody的扭蛋機呀!!好happy呀!!!阿car扭左個ndsl ge袋係mario黎ga!!!之後我地去左nokia整電話,整到咁上下,我地就join埋edwina,我地再去朗豪方行,再扭過,edwina扭左個ndsl袋紅色,我就藍色~~~之後我地去左許留山食野,食完我地係到對戰呀,三個係到嘈係到叫,我諗一定好多人望啦!!!!><
最後我去買信和就走啦,落婆婆到上車玩左陣ndsl就訓啦,訓到落車。正呀!!!
聽日學日文啦,仲約左小丸同milk去唱k行街,滿懷期待。 |
| 刊登時間:2007-03-02 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 67 | »
|