Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 10 日  星期六こんばんわ 晴天


~~HAPPY~~ 愉快

 

 

今日9:00幾起左身,係屋企發呆到12:00幾,就去左bath,因為約左阿car去causeway bay的玩具反斗城!!!我正曲左個頭髮呀!!!haha!!!!

我3:45分出到去,係sogo等阿car,但係阿car因為等唔到車so要遲d!!!!!我等等下, 上左去搵阿lam,都幾多人ga喎,今次係買男女青春服裝,上到去見到miggie同小茵子跟佢地傾左一陣,佢地狂玩我呀!!!><真係衰呀,好彩阿毛黎幫我je!!!haha!!之後先去搵阿lam!!!!不過佢好忙law,勁多單呀!!!!我正係行左去同佢say聲hi就走la!!!好無聊!!!4:00左右落返去等阿car!!!

阿car到左之後,我地去左玩具反斗城,都唔知買乜,原來個小朋友得o個高班,我地又要諗過la!!!我地離開左,之後,去左食野,因為非常肚餓~~~之後,我地去sogo睇啦,之後阿car話要睇下阿lam喎,上到去唔見左佢,佢maybe去左小休~~~~跟住我地向6樓進發,我地最後到係買遙控飛機,我諗應該岩佢ge,買完之後,我要走啦,阿car陪我搭小車!!!我成6:30先入到香港仔,去食lee個泰國野!!!食完我就同姐姐出去causeway bay同埋raymond!!!!之後raymond就走la!!!haha!!!!

mammy同daddy之後都join埋我地,我地行左10蚊店,買左好多野,我地仲佢金百利同地帶,我同daddy去左sogo買鴨鴨!!!!!!最後去左東角駅,我睇中左對鞋呀!!!我聽日出去買,haha!!!!最後一站我地去左許留山食野!!!我地行去搭8號!!!!講起都想嘔呀!!!坐我對面o個個女人,佢個頭一餅餅呀,好ugly,又要長喎,佢個樣唔駛多講啦,唉諗起都想嘔呀!!!!><

ps:我不能喜歡鴨嗎!!?

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-10 11:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 9 日  星期五こんばんわ 晴天


~~唱k~~ 愉快

 

 

今日返9:30返去上英文堂,上一個鐘,上到10:30之後就去505上中文,都有留心上堂ga!!!!^^

好野放學啦,我同阿car同阿wing去唱k,我地行到去鐵站o個陣,danny打比阿car喎,話join埋我地,我地企左係地鐵站出面,傾左一陣!!!!之後去地到同我地去唱k呀!!!

我地去左旺角唱,有我,阿car,阿wing,男wing,阿昌,danny同埋阿楊,去左瓊華上面間neway!!!我地2:00幾可以唱到7:30,danny同阿楊仲係到癲tim,佢地唱"香港地"law,超爆!!!!我地係咁唱呀唱呀!!!!唱到5:00幾阿wing同阿楊走先,之後我就6:30到走人,因為我要落婆婆到呀!!!!阿car送我去mtr!!!thank you阿car!!!!^^

阿Lam好左d啦,開到聲講野啦,佢打黎我都覺得出奇呀,講唔到野都打黎,原來佢好返dd啦!!!!^^good!!!我就快會去買NDS啦!!!哈哈!!daddy同mammy都叫我買返部玩!!!聽日去麻麻到食飯~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-09 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 7 日  星期三こんばんわ 晴天


~~寫輝春~~ 愉快

 

 

今日無返IT呀,因為遲左起身,之後返maths law!!!唔明呀><

上完去左canteen食野,因為如果唔係就無得食ga啦,因為d堂密晒,食完常去506上maths,做一個類似test咁ge物題,做完就走得啦!!!haha!!!但係仲要上英文,d時間都好快過呀!!!我地臨尾仲去左3樓寫輝春tim,正呀!!!我地個個係咁寫,小溢溢仲要寫左好多law!!佢送左張{"琪"開得勝}比我tim呀!!!好happy呀!!!正呀!!!!白雪送左"琪琪",我自己寫左張"大吉大利"同"出入平安""張"大吉大利"比左學校!!!

中文堂好好玩呀!!!不過我地好嘈law!!!!阿sir有d嬲!!!!!放左我去左causeway bay交學費,之後就出左tai koo,同daddy&mammy食pizza,之後daddy回家我就同mammy行街街!!!行左muji 呀!!!!haha!!!^^

聽日應該同zoe仲有komaru食sushi!!!

阿lam同cookie你兩個快d好返呀!!!阿lam我唔該你快d講返野呀!!!昨晚無啦啦cut我線我真係比你嚇死呀!!!><你實在太嚴重啦

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-07 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 6 日  星期二こんばんわ 晴天


~~合格しました∼∼ 愉快

 

 

私のG5の修了試験は合格しました、よかったね∼∼本当に楽しかったよ∼∼

今日返8:30,我8:30過少少就返到去啦,之後又唔係好記得咩班房,後黎記得miss話係417A上,so去左417A!!!今日MISS比我地錄音,完全唔掂LAW,我想講,錯晒呀,仲要係大錯特錯呀!!!真艾唔知點算啦!!!過份!!!上完英文我地落左002上learning skill,今日做左個少少的present,danny佢地超搞野law,d boy真係搞笑!!完左我地去食lunch,我無食呀,因為已經餓過龍law!!!so唔覺得肚餓!!!

12:30去左上zita堂,好野呀!!^^zita唔走啦,我好happy呀!!!真係好呀!!!!上完zita堂我地去左上英文,上完英文我同kelly走左lu,我約左komaru返pasona睇成績,好驚呀,我未睇之前,一路行一路嘈,當我睇到6C就我個名GE時候,我開心到捉住左小丸呀!!HAHA!!終於食得落飯啦,不過我written唔合格,listening就滿分,oral就合格多d!!!!下次努力啦!!!

同小丸食完野之後,我約左家姐行街街,買左衫呀,家姐話我日文exam合格獎我$200蚊,真係正呀!!!!我地仲影左兩次貼貼上,我地好癲law!!!!影完就搭bus啦,好迫呀!!!但我同家姐仲要係到講笑law!!!haha!!

今日阿lam唔舒服,無返工,佢講唔到野law><!!!明知唔舒服都要去長洲bbq,又唔著衫!!!唉!!!!我都唔知講乜好啦!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-06 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 5 日  星期一こんばんわ 晴天


hello~~ 愉快

 

 

兩日無打啦,係咪好掛住我呢!!!

今日一起身就係7:30啦,趕到我呀,死死下呀!!!我有諗過唔返GA!!但係又會唔識ga啦,因為今日開始教body!!!!我最終都係9:00鐘返到去,好彩,最遲唔係我,我用9秒9時間換左制服,超快!!!haha!!!^^

上完之後我地去左hall睇野,原本以為係movie,點知係畫劇,唔知講乜,我地睇"adumbs family"好悶!!!!我地就係咁晒左兩個鐘!!!!then去左canteen食飯,我地係到傾下計!!!!!傾到1:00我地去左library玩電腦,玩玩下,話咁快又要上堂啦,我地上IT堂,好好玩ga,有電腦呀嗎!!!

落堂~~阿car佢地走得,我地就要等到3:30去上堂,上英文,唔知聽日駛唔駛上英文呢,早上!!!!?

放學同kelly去左麥當當食野,5:30到走人,我7:30約左ling ling 去tin hau dinner!!當然同埋屋企人啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-05 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]