| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 28 日 星期四こんばんわ  |
~~SICK~~   |
|
今早訓到11:00幾,起身好唔舒服,喉嚨又痛痛地,有成日打噴嚏,而家仲嘗風埋tim,唉!!!!好慘!!!而家個鼻好痛tim呀!!!個肚又痛喎,都唔知發生咩事!!!!
msn又on唔到,悶死人啦,我今日都係睇網上小說,睇典心o個d,都ok好睇呀!!!之後又睇下演唱會law!!!!咁又一日啦,今晚daddy返下晝,so得我一個人食野!!!!!
聽日約左小丸去唱k,順便睇下又無adidias o個見褸先,我要買呀!!!><
就黎2007年啦,而家慢慢響受埋lee個2006年啦!!!棄狗迎豬!!!
|
| 刊登時間:2006-12-28 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 27 日 星期三こんばんわ  |
~~破例~~   |
|
今日已經唔駛返工lu!!!好野呀,終於可以訓返夠本,不過今朝有一個好人,8:00幾就打黎嘈醒我,同佢傾左陣,但係又唔記得左講過d乜啦!!!!之後收左線,就一訓訓到12:00幾,正呀!!!太好訓啦,但係好似唔多舒服law,個鼻哥超痕,又成日打噴嚏!!!!真辛苦呀!!!!!><on唔到msn呀!!!真係多得台灣唔少呀!!!><
夜晚,mammy話想食韓燒,就破例同佢去食一次啦,我同daddy出去先,我地兩父女坐bus去,係巴士有一隻蚊,我地兩個好似d傻人咁,係到狂望住隻蚊,隻蚊飛去邊就望到邊,唔見左隻蚊又係到搵,真係痴線ga!!!!落左車之後同daddy去漢和搵位,我去到係食sushi law,至於韓燒就食左少少啦,後黎見到哥哥喎,原來佢都係o個到食完呀同佢d朋友,真係有緣啦。^^嘩!!!o個到d綠茶雪糕好好味呀!!!正呀!!!下次去食都係正係食ice-cream算啦,haha!!!
食飽飽就去左sogo,mammy話要買波鞋喎,但係又睇唔岩,我睇中左件adidias褸,諗住遲d去睇下先!!!!之後就back home lu!!!
  |
| 刊登時間:2006-12-27 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 25 日 星期一こんばんわ  |
~~Tired~~   |
|
昨日返夜,then今日返早,真係辛苦呀!!!1:00幾訓,5:00幾有一個人打黎喎,話要叫我起身返工law,真係頂你唔順呀,自己玩通宵,返屋企就打比人,想羅我命ma,我今日要返早ga哥哥!!!><之後傾到6:00幾,又話7:30到叫人起身,叫個屁,都無叫,係我mammy叫我ja,o個時仲要7:45分啦,真係可惡呀!!!!衰人!!!!!!
返到去超眼訓,簡直係無訓過咁呀!!!我真係希望你今晚唔好再係lee個time打比我啦,唔該,如果唔係我真係殺死你呀,知無?
今日放8:00,so同小丸去行街街,好開心呀,買左耳環,影左貼紙相,買左野,woo!!!!yeah yeah,happy!!!
聽日又係放早,last day啦,happy不過之後要考試啦!!!!加油!!!! |
| 刊登時間:2006-12-26 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 23 日 星期六こんばんわ  |
~~WORK~~   |
|
今日返工呀!!!!好痛law對腳,又凍喎,又唔係帶頸巾,但係d冷氣又開到鬼咁大喎,都唔知想點,我個partner又係男仔黎ga!!!我到而家都唔知佢叫咩名,不過我地已經可以話係熟law!!!!今日都唔知o個隻野死左去邊,豈有此理!!!
一返到去,已經見到timberland啦,maggie同維維兩個係到話我law!!!><maggie你靚左呀!!!!^^之後,小茵子同姑姑!!!!佢地都話我law!!!><可惡,之後就工作la!!!!!
我4:00幾就食飯啦,因為partner話如果4:00幾唔食就要6:00幾,之後,我又驚我等唔到6:00喎,咁就去食左先law!!!去左食麵~~~~
11:30放工lu,對腳就黎斷呀!!!好在巴士有位坐呀,唔係真係慘啦!!!
ps:各位平安夜快樂呀!!!!^^yeah yeah |
| 刊登時間:2006-12-24 01:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五こんばんわ  |
~~唱k~~~   |
|
聽日就要返工啦,23~26號呀,今晚出去玩,6:00幾就落左婆婆到,好多人呀,阿b都有落呀,好得意呀,好大隻眼呀!!!haha!!!
8:00幾我就係婆婆到走,我去唱k呀!!!原本我以為去greenbox,原來係去CEO不過都抵ga,因為原本話唱到11:00,但係後黎無人黎,so一路唱!!!有點點,士油,華田,牛肥,我,薯仔,黃啟,原本以為係得咁多ja,但係後黎唔知邊個叫埋紫燕同鍾敬培黎law,可惡!!!我唱到1:15分走人,因為聽日要返工呀,非不走不可,跟住黃啟同士油都就lu!!!佢地同我一齊搭N8,送我返屋企,真係好啊!!!!THANK YOU 你地呀!!!!
大約2:00左右返到屋企!!! |
| 刊登時間:2006-12-23 10:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 67 | »
|