| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 15 日 星期五こんばんわ  |
~~COLD~~   |
|
過左咁耐,終於都似返冬天啦,不過我唔明點解冬天要落雨呢!!!討厭!!!hate!!!
今日10:00幾阿ting打比我,話我地要返law10:30,我唔返啦,剛剛先起身,咪慢慢整野law,make up, 同埋整下個頭law,我估唔到我比人話似公仔law,zita話我今日好得意,好似公仔,我初初以為佢話男奇奇ga!!!原來係話我!!!真搞野!!!then我地上上下堂,玩"姦夫淫婦"law,超抵死!!!之後就上英文堂,我比死人白雪咬law,佢真係變態ga!!!!!
我地去左唱k呀,得返我同阿car仲有阿wing,我地真係癲ga!!!唱k都癲!!!唱到6:00機,阿wing要返工,so我地都走lu!!我同阿car去左行街!!!上左sogo 9樓,我個darling都放左工lu,正係見到阿毛law,阿毛話佢要收12:00呀,真係慘呀!!加油啦!!!
我同阿car行行下去左食冬甩,好甜呀!!!!之後我去左搵小丸!!!!跟住就去工展會同daddy,mammy同埋公公會合。
|
| 刊登時間:2006-12-15 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四こんばんわ  |
~~SHOPPING~~   |
|
今日返10:30,kelly同阿car又無返,得我同阿wing仲有cookie三個人!!今日男wing帶左條鍊比我,我以為佢唔記得,完來佢有帶喎,我拎左黎帶,唔記得比返佢,聽日比返你呀!!!
上英文堂,miss又唔舒服,so比我地做練習,今日英文堂都幾靜ga!!!今個week實在有太多野發生啦!!!聽日同阿car佢地去唱k呀!!!好野呀,bonnie,昕昕,edwina,阿wing,kelly你地去唔去呀,多d人好玩d呀!!!去啦去啦!!!!
放左英文同cookie出去causeway bay行,我地去左10蚊店,cookie買左野,我都有呀,我買左curry呀!!!之後我地去左飲野,飲完我地就去左muji,我買左野整cookie呀!!!希望成功啦,因為我要整比你地食呀!!!haha!!
如果聽日早起身,等我整曲個頭先!!
   |
| 刊登時間:2006-12-14 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三こんばんわ  |
~~PIZZA~~   |
|
今日好準時咁返到去,唔知係咪因為驚要罰錢,so我地都有人做左返,i mean平時遲o個d,我地訓哥哥訓係張床到!!!因為zita唔係到!!!今日阿wing同阿car都冇上hairdressing堂,得我同kelly!!!今堂教染髮,好臭law d野!!!簡直想死呀!!!染完個頭覺得好ugly law!!!!><
之後就係上chem堂啦,阿car同阿wing係差不多完堂先返到!!haha!!!上完就落左301同zita食lunch,我地叫左pizza食呀!!!有我,wing,kelly,vincent,zita同liza!!!好happy!!!^^阿car又唔係到!!!
wing wing呀,唔好嬲阿car啦><!!!你地快d好返啦!!!><
因為pizza黎遲左,so我遲左上英文,今日miss唔舒服,so miss派左d 練習比我地做,真係笑死我呀,ka hon,側田佢地係到鬥串,miss到笑埋一份law!!!超低死呀!!!之後到冇上chem走人!!! |
| 刊登時間:2006-12-13 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二こんばんわ  |
~~SICK~~   |
|
今日好不幸出左風"難",去左睇醫生,個醫生8:55分先返,8:30已經去到law我,仲要等咁耐,我呀仲要返學ga嗎!!!可惡!!!!
我9:00先睇完,仲要等拎藥等左好耐,之後架bus又耐喎,搞到9:30先返到去,返到去d 位唔同晒law!!!上堂又食餅^^Kahon,側田同白雪真係痴線ga,拎d抹手紙當頸巾law!!!超爆law!!!!佢地三個真係搞野呀!!!!
今日未見過阿wing同car呀!!!我諗阿car無返學ga啦今日!!!我同kelly,cookie去左canteen食早餐,之後見到zita,原本諗住叫佢一齊,但係佢話上去301食,so無一齊,我地之後一齊去左library,一黎溫書啦,二黎玩下電腦,玩到2:00幾,上去上堂lu!!!
6:00幾我訓左陣,訓到7:00幾,之後食飯!!! |
| 刊登時間:2006-12-12 08:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日こんばんわ  |
~~唱k~~   |
|
今日約左zoe同小丸去左唱k,so good!!!不過好多賓妹law,激討厭呀。
唱完k,我地去左sogo,我要去買lee個睫毛液,好好用呀,腦用過細娟姐姐o個支之後,咪去買law!!!!原本想上9樓見下我ge darling,但係最後都無,因為都唔知想去做乜,佢又食緊飯,so走~~~我地之後去左times,我買左隻duck duck啦,好野!!!!!
行完times,我地都走lu!!!我地一齊搭2A,因為我要去姨婆到,so我都搭!!!去到姨婆home,又見到bb啦,我仲同bb影相tim呀,佢今日成日笑呀!!!真係得意呀!!!!cute cute!!!之後就去左維京食飯!!!
  |
| 刊登時間:2006-12-10 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 67 | »
|