Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 21 日  星期六こんばんわ 晴天


~~好嘔心呀~~

 

 

好嘔心呀,嘔心,嘔心,嘔心。。。。。

點解ZITA要我地做埋D咁GE野呀!!!我唔制呀,好想嘔呀真係。。。學阿car話,真係好似睇恐佈片咁呀!!!講講下又想嘔呀,但係我而家搵左10個都冇呀。。。有排挨呀!!!人地就"誰來愛我",我就"誰來救我"。。。唔好講lee樣啦,講講下真係上嘔呀!!!!

今日又要返日文啦,我發覺佐藤老師傻傻地ga,成日講野就笑,佢講d野都ok搞笑ga!!不過今日教左一個gammer好難1呀,我同mandy淆晒頭都唔明,我諗我要問下bonnie先得啦!!!

而家做咩?咪繼續嘔law!!!係咁先啦各位!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-21 10:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 19 日  星期四こんばんわ 晴天


~~STUDY~~ 愉快

 

 

勉強します、勉強、勉強!!!

聽日要test facial 筆試呀,好驚呀,好多野溫呀,但係正話同阿cat一齊傾答案都ok識,不過我唔知zita出je,好緊張呀,唉~~聽日又要等3個幾鐘啦,都唔知去邊,我諗都係係library ga啦!!!唔係有咩做呀!!!我諗住帶碟返去睇呀,唔只得唔得呢!!!如果係ge,我想帶返去睇呀,去d碟咁舊!!!

而家溫書啦!!!byebye

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-19 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 18 日  星期三こんばんわ 晴天


~~Music club~~ 愉快

 

 

我要參加音樂學會啦,haha!!因為我想學結他好耐ga啦,而家有個咁好ge機會,我點都要學下ga啦!!!!聽日就去報名,yeah!!!今日lunch個地個個係到狂睇下有咩學會,佢地個個都有參加甜品學會,但係我無呀!!!我only參加music club就夠啦!!!!

聽日放學去back到搞埋d野,之後再返home啦,原本聽日係放13:30ga!!但係要聽講座,so要15:30!!!><唔制呀!!!

而家我又要study facial啦,星期5要test啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-18 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 17 日  星期二こんばんわ 晴天


~~BUSY~~ 愉快

 

 

今個week好似好多野做咁,friday要test,又要做project,聽日又要默英文,真係多野做呀,點算呀,就黎考試tim啦!!><我而家最驚係chem je,其他都ok!!!有無人能教教我呀!!!再係咁落去我會唔點ga!!!><

我正話又睇一公升lu~~~~咪又喊law,好彩daddy唔係廳ja o個真,因為我係到喊,比佢見到又笑ga啦!!!都知係咪人黎ga,見人喊仲係到笑!!!

聽日唔駛上chem不過~~~都要放3:30,唉呀,聽日一成要去HSBC啦,唔係趕唔切GA啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-17 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 16 日  星期一こんばんわ 晴天


~~BB~~ 愉快

 

 

今日上facial堂到我訓lu~~~^^要按摩,真係又痛又舒服,不過真係好痛law!!!!係按穴位o個陣!!!痛到流眼水呀!!!

之後我地又等成幾個鐘先上英文,真係慘呀!!!越黎越唔like上monday o個d堂呀!!!!!就test tim!!!!

放左學出左去聖保祿睇bb呀!!好得意ga!!好細粒ga,唔知係咪未足月出生,所以佢比其他bb細好多,不過好cute ga!!!!真係好想抱佢呀!!之後我地就去左維京食飯!!!!

我昨日係j-pop個網見到新垣結衣件衫我都有ga!!仲係一樣色tim!!!真係岩呀!!!

就係lee件啦!!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-16 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]