| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六こんばんわ  |
~~好嘔心呀~~  |
|
好嘔心呀,嘔心,嘔心,嘔心。。。。。
點解ZITA要我地做埋D咁GE野呀!!!我唔制呀,好想嘔呀真係。。。學阿car話,真係好似睇恐佈片咁呀!!!講講下又想嘔呀,但係我而家搵左10個都冇呀。。。有排挨呀!!!人地就"誰來愛我",我就"誰來救我"。。。唔好講lee樣啦,講講下真係上嘔呀!!!!
今日又要返日文啦,我發覺佐藤老師傻傻地ga,成日講野就笑,佢講d野都ok搞笑ga!!不過今日教左一個gammer好難1呀,我同mandy淆晒頭都唔明,我諗我要問下bonnie先得啦!!!
而家做咩?咪繼續嘔law!!!係咁先啦各位!!!
|
| 刊登時間:2006-10-21 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四こんばんわ  |
~~STUDY~~   |
|
勉強します、勉強、勉強!!!
聽日要test facial 筆試呀,好驚呀,好多野溫呀,但係正話同阿cat一齊傾答案都ok識,不過我唔知zita出je,好緊張呀,唉~~聽日又要等3個幾鐘啦,都唔知去邊,我諗都係係library ga啦!!!唔係有咩做呀!!!我諗住帶碟返去睇呀,唔只得唔得呢!!!如果係ge,我想帶返去睇呀,去d碟咁舊!!!
而家溫書啦!!!byebye
|
| 刊登時間:2006-10-19 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 18 日 星期三こんばんわ  |
~~Music club~~   |
|
我要參加音樂學會啦,haha!!因為我想學結他好耐ga啦,而家有個咁好ge機會,我點都要學下ga啦!!!!聽日就去報名,yeah!!!今日lunch個地個個係到狂睇下有咩學會,佢地個個都有參加甜品學會,但係我無呀!!!我only參加music club就夠啦!!!!
聽日放學去back到搞埋d野,之後再返home啦,原本聽日係放13:30ga!!但係要聽講座,so要15:30!!!><唔制呀!!!
而家我又要study facial啦,星期5要test啦!!! |
| 刊登時間:2006-10-18 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 17 日 星期二こんばんわ  |
~~BUSY~~   |
|
今個week好似好多野做咁,friday要test,又要做project,聽日又要默英文,真係多野做呀,點算呀,就黎考試tim啦!!><我而家最驚係chem je,其他都ok!!!有無人能教教我呀!!!再係咁落去我會唔點ga!!!><
我正話又睇一公升lu~~~~咪又喊law,好彩daddy唔係廳ja o個真,因為我係到喊,比佢見到又笑ga啦!!!都知係咪人黎ga,見人喊仲係到笑!!!
聽日唔駛上chem不過~~~都要放3:30,唉呀,聽日一成要去HSBC啦,唔係趕唔切GA啦!!! |
| 刊登時間:2006-10-17 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一こんばんわ  |
~~BB~~   |
|
今日上facial堂到我訓lu~~~^^要按摩,真係又痛又舒服,不過真係好痛law!!!!係按穴位o個陣!!!痛到流眼水呀!!!
之後我地又等成幾個鐘先上英文,真係慘呀!!!越黎越唔like上monday o個d堂呀!!!!!就test tim!!!!
放左學出左去聖保祿睇bb呀!!好得意ga!!好細粒ga,唔知係咪未足月出生,所以佢比其他bb細好多,不過好cute ga!!!!真係好想抱佢呀!!之後我地就去左維京食飯!!!!
我昨日係j-pop個網見到新垣結衣件衫我都有ga!!仲係一樣色tim!!!真係岩呀!!!

就係lee件啦!!!^^ |
| 刊登時間:2006-10-16 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 67 | »
|