| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 4 日 星期四こんばんわ  |
~~NANA2~~   |
|
今日10:30到返到去,上zita的leture堂,上到11:30!!!!!之後去左canteen食野,唔知點解今日我癲癲地,12:30我就上去上英文la,上足3個鐘,都幾充實ga!!!!
放學lu!!!我約左小丸去causeway bay睇nana2,都ok好睇1,都講得幾多narimiya ga喎,好happy呀!!!!又有file送喎,好正呀,真係好靚仔ga佢,怪不得我like佢啦,唔講都唔知,我鐘意佢都有4年啦,係咪好長情呢!!!!haha!!!
聽日約左恩恩,小丸同phoebe去旺角,好耐未見過phoebe啦,恩恩有今日見左陣!!!!!係喎,今日同阿car去左times,我地食左冬甩啦又,好好味呀!!!haha

|
| 刊登時間:2007-01-04 10:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 3 日 星期三こんばんわ  |
~~趕得切~~   |
|
嘩~~好彩趕得切,差d唔記得打呀!!!!
今日好準時返到去上hairdressing,但係得三個人ja,佢地個個都late!!!!之後d人陸續返黎!!!!今日無上堂,係到練習星期一ge考試,11:45分先上去上chem,我訓著左law!!之後就食野lu!!!落去canteen!!!
上完英文,我同阿car,wing,edwina,bonnie,cookie去左apm食日本包包好好食呀,下次幫mammy買先,mammy話我做咩唔買比佢食喎,我地食完之後,行左陣,我買左個眼影呀,睇下聽日用唔用到sin!!!!之後阿car,阿wing同cookie陪我去搭van仔呀!!!要$11但係我得10蚊,我即刻問佢地借一蚊,無得"bit"八達通,又差一毫喎,唔理啦!!!!我上左車後,比我搵到一蚊呀!!!haha!!!有錢啦!!!!
而家做緊英文homework,但係唔識點開頭呀!!!!作唔到呀!!!
聽日同komaru去剃nana2,好野呀!!!^^haha |
| 刊登時間:2007-01-04 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 2 日 星期二こんばんわ  |
~~返學~~   |
|
oh~~~今日終於要返學lu!!!!!返8:30呀!!我遲左少少呀!!!見到d人有d變左呀!!!!不過個個都係d頭髮變law!!!!!個個都正左個頭髮,早知我都去整下我個頭啦haha!!!!我諗我差不多要落阿ming都剪下d劉海ga啦!!!都幾長下!!!!
今日上lee個chem堂忍唔住啦,上上下到sleep左,我正間仲要上網print野!!!!唔係聽日無得用ga啦!!!haha!!!!就exam啦,好驚呀!!!特別係英文呀!!!><好驚呀!!!救命呀!!!!!
放左學我同阿wing去左causeway bay,行左好耐我地終於決定買頸巾呀!!!!而我就買左對耳環,好靚ga!!!!聽日帶先,之後我地仲去左$10店tim,好happy呀!!!跟住就走lu!!! |
| 刊登時間:2007-01-02 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 1 日 星期一こんばんわ  |
~~A happy new year~~   |
|
哈哈~~~~各位~~~a happy new year!!!!yeah!~~~~2007年啦!!!!昨日我,牛肥,小丸,華田同埋士油去左causeway bay漢和食韓燒,我地坐呀坐呀,結果係o個到倒數埋,真係happy呀!!!好多人tim~~~~~我地食完,就去左lee個聖保祿醫院等點點,點點渣左ga車黎,之後車左小丸返home先,then就車我,點知點點話去入油,去左hang fa chuen,我地無聊到去lee個嶺南law,仲要影埋相tim呀!!!你話呀!!!無唔無聊呀,之後又去左lee個小西灣,幾經辛苦先返到home呀!!!!
今日我係home,原本士油話唱k ge,但係我都訓到差不多12:00,後黎又話唔去喎,算啦!!!!!夜晚落左婆婆到食返,見到bb呀,好得意呀佢真係!!!!kawaii!!!聽日返學啦,之後又要exam 啦!!!!聽日都唔知起唔起到身呀!! |
| 刊登時間:2007-01-01 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 30 日 星期六こんばんわ  |
~~see doctor~~   |
|
今日11:00幾daddy叫我起身,話要落去睇醫生喎,真係唔想起呀,但係無計啦,實左太辛苦啦!!!!之後死死氣落床整野,拿拿林落去睇,落到去,都唔知係咪個醫生老得制,好慢law,幾個客都睇成半個幾鐘,真係呀,早知就唔咁快落去呀,訓多陣唔好!!!
夜晚,出去香港仔同麻麻食飯,好凍呀麻麻o個到,凍死人啦!!!!!食完飯同zoe傾左陣電話,傾到走law,出到causeway bay,同daddy mammy去左adidias專門店睇下有無我想要o個見褸,係無law,cheap cheap!!!之後咪返屋企law!!!><
今日係2006-12-30,我地2007-1-1再見啦!!!byebye!!

|
| 刊登時間:2006-12-30 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 67 | »
|