Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 4 日  星期四こんばんわ 陰天


~~NANA2~~ 愉快

 

 

今日10:30到返到去,上zita的leture堂,上到11:30!!!!!之後去左canteen食野,唔知點解今日我癲癲地,12:30我就上去上英文la,上足3個鐘,都幾充實ga!!!!

放學lu!!!我約左小丸去causeway bay睇nana2,都ok好睇1,都講得幾多narimiya ga喎,好happy呀!!!!又有file送喎,好正呀,真係好靚仔ga佢,怪不得我like佢啦,唔講都唔知,我鐘意佢都有4年啦,係咪好長情呢!!!!haha!!!

聽日約左恩恩,小丸同phoebe去旺角,好耐未見過phoebe啦,恩恩有今日見左陣!!!!!係喎,今日同阿car去左times,我地食左冬甩啦又,好好味呀!!!haha

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-04 10:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 3 日  星期三こんばんわ 陰天


~~趕得切~~ 愉快

 

 

嘩~~好彩趕得切,差d唔記得打呀!!!!

今日好準時返到去上hairdressing,但係得三個人ja,佢地個個都late!!!!之後d人陸續返黎!!!!今日無上堂,係到練習星期一ge考試,11:45分先上去上chem,我訓著左law!!之後就食野lu!!!落去canteen!!!

上完英文,我同阿car,wing,edwina,bonnie,cookie去左apm食日本包包好好食呀,下次幫mammy買先,mammy話我做咩唔買比佢食喎,我地食完之後,行左陣,我買左個眼影呀,睇下聽日用唔用到sin!!!!之後阿car,阿wing同cookie陪我去搭van仔呀!!!要$11但係我得10蚊,我即刻問佢地借一蚊,無得"bit"八達通,又差一毫喎,唔理啦!!!!我上左車後,比我搵到一蚊呀!!!haha!!!有錢啦!!!!

而家做緊英文homework,但係唔識點開頭呀!!!!作唔到呀!!!

聽日同komaru去剃nana2,好野呀!!!^^haha

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-04 12:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 2 日  星期二こんばんわ 陰天


~~返學~~ 愉快

 

 

oh~~~今日終於要返學lu!!!!!返8:30呀!!我遲左少少呀!!!見到d人有d變左呀!!!!不過個個都係d頭髮變law!!!!!個個都正左個頭髮,早知我都去整下我個頭啦haha!!!!我諗我差不多要落阿ming都剪下d劉海ga啦!!!都幾長下!!!!

今日上lee個chem堂忍唔住啦,上上下到sleep左,我正間仲要上網print野!!!!唔係聽日無得用ga啦!!!haha!!!!就exam啦,好驚呀!!!特別係英文呀!!!><好驚呀!!!救命呀!!!!!

放左學我同阿wing去左causeway bay,行左好耐我地終於決定買頸巾呀!!!!而我就買左對耳環,好靚ga!!!!聽日帶先,之後我地仲去左$10店tim,好happy呀!!!跟住就走lu!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-02 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 1 日  星期一こんばんわ 晴天


~~A happy new year~~ 愉快

 

 

哈哈~~~~各位~~~a happy new year!!!!yeah!~~~~2007年啦!!!!昨日我,牛肥,小丸,華田同埋士油去左causeway bay漢和食韓燒,我地坐呀坐呀,結果係o個到倒數埋,真係happy呀!!!好多人tim~~~~~我地食完,就去左lee個聖保祿醫院等點點,點點渣左ga車黎,之後車左小丸返home先,then就車我,點知點點話去入油,去左hang fa chuen,我地無聊到去lee個嶺南law,仲要影埋相tim呀!!!你話呀!!!無唔無聊呀,之後又去左lee個小西灣,幾經辛苦先返到home呀!!!!

今日我係home,原本士油話唱k ge,但係我都訓到差不多12:00,後黎又話唔去喎,算啦!!!!!夜晚落左婆婆到食返,見到bb呀,好得意呀佢真係!!!!kawaii!!!聽日返學啦,之後又要exam 啦!!!!聽日都唔知起唔起到身呀!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-01-01 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 30 日  星期六こんばんわ 晴天


~~see doctor~~ 愉快

 

 

今日11:00幾daddy叫我起身,話要落去睇醫生喎,真係唔想起呀,但係無計啦,實左太辛苦啦!!!!之後死死氣落床整野,拿拿林落去睇,落到去,都唔知係咪個醫生老得制,好慢law,幾個客都睇成半個幾鐘,真係呀,早知就唔咁快落去呀,訓多陣唔好!!!

夜晚,出去香港仔同麻麻食飯,好凍呀麻麻o個到,凍死人啦!!!!!食完飯同zoe傾左陣電話,傾到走law,出到causeway bay,同daddy mammy去左adidias專門店睇下有無我想要o個見褸,係無law,cheap cheap!!!之後咪返屋企law!!!><

今日係2006-12-30,我地2007-1-1再見啦!!!byebye!!

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-30 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]