| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 13 日 星期一こんばんわ  |
~~BB~~   |
|
今日考facial,我覺得我應該死左ga啦,唉!!!!
上完堂,我同kelly&crystal出左去食M記,好耐冇食過LU!!!^^
之後我同kelly去左library,玩玩下訓左law,我地兩個,真係搞野呀!!!!3:30我地就上英文lu,今日英文好少人ja,因為cookie佢地要考facial上唔到,今日都係練oral,so好快過呀d tim!!!
放左學上左姨婆屋企,睇下bb同食飯,bb大個左好多呀,好得意呀!!!cute!!!
 
|
| 刊登時間:2006-11-13 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 12 日 星期日こんばんわ  |
~~AFARID~~   |
|
聽日就考試啦,好驚呀~~~~@@點算呢!!!而家仲未溫晒書喎!!!唉!!
今日時間過得特別快,都唔知點解,想過慢d都唔得!!!!考完試就開始hairdressing啦,好開心呀!!!快d呀,聽日考完就要努力溫chem啦,如果唔係真係唔掂呀!!!!><
剛剛先做完o個個皮膚分析,而家就去print啦!!!我今日仲係到玩sims,玩返又幾好玩喎!!!!haha!!good!!!
溫書啦,byebye |
| 刊登時間:2006-11-12 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 10 日 星期五こんばんわ  |
~~超爆~~   |
|
今日我only返左learning skill,玩遊戲,玩第一個game o個陣,死人電車男無啦啦指咩指,指中我law,真係唔得佢死呀!!!之後玩左好幾個game,最後一個係還估領袖,我地成扮唱歌,等呀電車男出左去,我地就開始搵領袖,我地搵左justin,haha!!!!
之後,chiyat佢地極搞野,佢地播住F4的流星花園,係到唱law!!!!仲要扮埋F4!!!超頂癮呀!!!!!
之後我就落左婆婆到la!!!! |
| 刊登時間:2006-11-10 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 9 日 星期四こんばんわ  |
~~黑色星期3,4~~   |
|
lee個禮拜除左星期2見完da daling之後,就無日開心過,都唔知發生咩事,講起今日真係想爆粗呀,都唔知佢地係咪有病呀!!一講就真係想"媽叉"佢呀,你lee個咁ge死8公,對眼有事就梯醫生呀,做男仔最到你咁衰黎無人有呀!!!!扮Q晒野,你家下咩新鮮蘿蔔皮呀,慳d啦!!!
仲有你呀男人婆!!雖然我忍左你好耐呀,但係我今日先知原來你係咁賤ga,完左先打黎,你係咪得閒無屎屙呀,我真係未見過好似你咁ge人ga,我都唔知點解我會識你呀!!!!你最好唔好惹起我把火呀!!!!真係比你吹漲呀!!!!唔該你啦!!!
lee幾日真係激死我啦!!!!今日daddy都黎左school呀!!!佢叫我同kelly扮想跳樓坐係d石礡到,咁d人就回比我地考,我話你都癲癲地ga!!!
返到屋企,收到家姐d野lu!!!!好開心呀,不過~~如果比我見到チャドーボイ我仲happy呀!!!!我用左好短時間砌好左lu!!!聽晚落婆婆到食!!!
   |
| 刊登時間:2006-11-09 08:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二こんばんわ  |
~~好開心呀~~   |
|
哈哈!!我今日好開心呀!!!正間先講我點解開心啦,haha!!
今日8:30返到去school,因為今日係english,miss tong同miss lee都係到,我地又做listening,下堂之後我同kelly去左Library坐,阿car無返學,得阿wing一個,我地三人行!!!之後11:00就上chem,我好比心機聽ga!!!不過上到12:30我就開始比周公騷擾,最後,仲輸埋陪左周公玩!!!唉
放學,我去左causeway bay sogo買eye shadow,我搵來搵佢都搵唔同M.A.C係邊,當我想放棄之際,竟然比我見到佢禍,真係好呀,我用左$115買左LU!!yeah!!!之後我諗住上去行下啦,點知上到3樓見到christy,原來阿bell又擺返,9樓都有,不過肥仔比人炒左啦!!!好慘呀!!阿bell話佢做唔到數喎,我諗我都係時候要打比阿bell,因為我要搵錢呀!!!然而,我繼續行上去啦,當我到左9樓o個陣,我講ge開心野就係lee樣啦,我見到我daring呀!!!haha!!!佢剪左個頭啊!!!好型呀,仲係咁靚仔!!!講講下有d怕羞tim><!!!我行行下,大眼仔叫我喎,我企左係到同佢嗲左陣,佢同個boy講話我係sun's japan ge師姐,之後全部人望晒過黎,lee我個daring都望埋過黎,攪到我唔好意思,我就走啦,我諗我要叫zoe同我上去啦,得閒!!!!唔小丸啦,一同佢去daring就會唔見左ga啦!!!我好開心呀
    |
| 刊登時間:2006-11-07 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 67 | »
|