Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 13 日  星期一こんばんわ 晴天


~~BB~~ 愉快

 

 

今日考facial,我覺得我應該死左ga啦,唉!!!!

上完堂,我同kelly&crystal出左去食M記,好耐冇食過LU!!!^^

之後我同kelly去左library,玩玩下訓左law,我地兩個,真係搞野呀!!!!3:30我地就上英文lu,今日英文好少人ja,因為cookie佢地要考facial上唔到,今日都係練oral,so好快過呀d tim!!!

放左學上左姨婆屋企,睇下bb同食飯,bb大個左好多呀,好得意呀!!!cute!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-13 10:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 12 日  星期日こんばんわ 晴天


~~AFARID~~ 愉快

 

 

聽日就考試啦,好驚呀~~~~@@點算呢!!!而家仲未溫晒書喎!!!唉!!

今日時間過得特別快,都唔知點解,想過慢d都唔得!!!!考完試就開始hairdressing啦,好開心呀!!!快d呀,聽日考完就要努力溫chem啦,如果唔係真係唔掂呀!!!!><

剛剛先做完o個個皮膚分析,而家就去print啦!!!我今日仲係到玩sims,玩返又幾好玩喎!!!!haha!!good!!!

溫書啦,byebye

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-12 10:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 10 日  星期五こんばんわ 晴天


~~超爆~~ 愉快

 

 

今日我only返左learning skill,玩遊戲,玩第一個game o個陣,死人電車男無啦啦指咩指,指中我law,真係唔得佢死呀!!!之後玩左好幾個game,最後一個係還估領袖,我地成扮唱歌,等呀電車男出左去,我地就開始搵領袖,我地搵左justin,haha!!!!

之後,chiyat佢地極搞野,佢地播住F4的流星花園,係到唱law!!!!仲要扮埋F4!!!超頂癮呀!!!!!

之後我就落左婆婆到la!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-10 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 9 日  星期四こんばんわ 晴天


~~黑色星期3,4~~ 感動

 

 

lee個禮拜除左星期2見完da daling之後,就無日開心過,都唔知發生咩事,講起今日真係想爆粗呀,都唔知佢地係咪有病呀!!一講就真係想"媽叉"佢呀,你lee個咁ge死8公,對眼有事就梯醫生呀,做男仔最到你咁衰黎無人有呀!!!!扮Q晒野,你家下咩新鮮蘿蔔皮呀,慳d啦!!!

仲有你呀男人婆!!雖然我忍左你好耐呀,但係我今日先知原來你係咁賤ga,完左先打黎,你係咪得閒無屎屙呀,我真係未見過好似你咁ge人ga,我都唔知點解我會識你呀!!!!你最好唔好惹起我把火呀!!!!真係比你吹漲呀!!!!唔該你啦!!!

lee幾日真係激死我啦!!!!今日daddy都黎左school呀!!!佢叫我同kelly扮想跳樓坐係d石礡到,咁d人就回比我地考,我話你都癲癲地ga!!!

返到屋企,收到家姐d野lu!!!!好開心呀,不過~~如果比我見到チャドーボイ我仲happy呀!!!!我用左好短時間砌好左lu!!!聽晚落婆婆到食!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-09 08:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 7 日  星期二こんばんわ 晴天


~~好開心呀~~ 愉快

 

 

哈哈!!我今日好開心呀!!!正間先講我點解開心啦,haha!!

今日8:30返到去school,因為今日係english,miss tong同miss lee都係到,我地又做listening,下堂之後我同kelly去左Library坐,阿car無返學,得阿wing一個,我地三人行!!!之後11:00就上chem,我好比心機聽ga!!!不過上到12:30我就開始比周公騷擾,最後,仲輸埋陪左周公玩!!!唉

放學,我去左causeway bay sogo買eye shadow,我搵來搵佢都搵唔同M.A.C係邊,當我想放棄之際,竟然比我見到佢禍,真係好呀,我用左$115買左LU!!yeah!!!之後我諗住上去行下啦,點知上到3樓見到christy,原來阿bell又擺返,9樓都有,不過肥仔比人炒左啦!!!好慘呀!!阿bell話佢做唔到數喎,我諗我都係時候要打比阿bell,因為我要搵錢呀!!!然而,我繼續行上去啦,當我到左9樓o個陣,我講ge開心野就係lee樣啦,我見到我daring呀!!!haha!!!佢剪左個頭啊!!!好型呀,仲係咁靚仔!!!講講下有d怕羞tim><!!!我行行下,大眼仔叫我喎,我企左係到同佢嗲左陣,佢同個boy講話我係sun's japan ge師姐,之後全部人望晒過黎,lee我個daring都望埋過黎,攪到我唔好意思,我就走啦,我諗我要叫zoe同我上去啦,得閒!!!!唔小丸啦,一同佢去daring就會唔見左ga啦!!!我好開心呀

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-07 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]