| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 5 日 星期二こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-09-05 10:00 PM |
2006 年 9 月 4 日 星期一こんばんわ  |
~~english class~~   |
|
今日返學lu~~~今早約左蚊蚊返去英文班,原本以為我地係一班ga,點知,唔係law,好唔開心,不過我今日都識左3個friends,同佢地都幾好傾ga,我地仲一切係canteen食lunch tim,之後,又要上去上堂啦!!!
個班入面都幾多人,但係唔知點解我地要係5樓咁高law,每班都有兩個miss,早上一個,下午一個,不過我都係鐘意miss lee多d,不過佢地教d野都唔同!!!!miss lau交gammer ge!!佢今日都交左我地好多野呀^^!!!!d人都幾好!!!miss又會講笑喎,佢地上堂用o個d英文我都ok明啦!!! |
| 刊登時間:2006-09-04 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 31 日 星期四こんばんわ  |
~~剪頭髮~~   |
|
今日落左阿ming到剪頭髮,佢幫我整左負離子,我想講係有d貼law!!!!不過都ok ge!!!!
剪到3:00幾,同小丸去左仙姑到,佢要問野,我當然到唔執輸啦,問埋一份呀!!!^^不過都唔係問左好耐,因為其實我地都冇咩問,正係問下d平常野,事業,家庭,婚姻咁啦!!!問完我地去左翠苑食糖水,好好味呀!!!食完我地就走lu!!!我落左婆婆到!!!
夜晚,公公整左大菜糕,好好味ga,公公真係可以去開舖la!!!haha!!!! |
| 刊登時間:2006-08-31 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 30 日 星期三こんばんわ  |
唱k~~^^   |
|
今日唔駛返工,so我同小丸去green box唱k!!真開心呀!!!!講講下我真係有成個月冇唱過k啦!!!今日有得唱k真係好高興呀!!!!我地唱完就去左行街,我地買左耳環呀,好happy!!!每人都有買兩對!!!!好靚ga!!!!不過真係熱law條街!!!
我地行到6:00幾就走lu!!!我同mammy搭2x去左西灣河睇醫生,佢話我直腸發炎,要塞藥law,真慘呀!!!!之候我同mammy行去鯉景灣食飯,o個到ge甜品真好食呀!!!!so good!!!then就回家啦,聽日去阿ming到收下個頭,就同小丸去仙姑到la!! |
| 刊登時間:2006-08-30 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 25 日 星期五こんばんわ  |
~~返工~~   |
|
今日又係要返工,我返2:00,返到去肥仔同我講話未開單,我當堂呆左!!!之後都係要等到3:005先開單,今日唔見左眼影男呀!!!!但係見到阿毛,阿毛返黎啦,放左大假終於返黎啦!!!haha!!!!中有三樓o個個阿城上黎,真係好抵死呀!!!!佢超搞笑law!!!
lunch我同mammy同左三越o個間食lunch,好好味呀!!!正呀!!!!!我5:00左右返到去,好彩肥仔都有開到單,但係仲未過千law!!!!!唉!!!今日miss sixty阿simon上黎,同佢又有得傾啦!!!so good,不過聽日唔係佢lu應該!!!!聽日我同劉瑞玲企9/F,so good!!!!唔知聽日見唔見眼影男呢!!!!hoho!!!^^
夜晚,阿彬上左黎,係到講笑,佢真係得閒啦,又話要我著lee樣做制服,係吊帶同迷你裙law,我真係想話佢喊濕ga啦,但係費事又話要拉我去後樓梯la!!!^^聽日要努力呀!! |
| 刊登時間:2006-08-25 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 67 | »
|