Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 5 日  星期二こんばんわ 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

 

 


請輸入瀏覽密碼:  
                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-05 10:00 PM
2006 年 9 月 4 日  星期一こんばんわ 晴天


~~english class~~ 愉快

 

 

今日返學lu~~~今早約左蚊蚊返去英文班,原本以為我地係一班ga,點知,唔係law,好唔開心,不過我今日都識左3個friends,同佢地都幾好傾ga,我地仲一切係canteen食lunch tim,之後,又要上去上堂啦!!!

個班入面都幾多人,但係唔知點解我地要係5樓咁高law,每班都有兩個miss,早上一個,下午一個,不過我都係鐘意miss lee多d,不過佢地教d野都唔同!!!!miss lau交gammer ge!!佢今日都交左我地好多野呀^^!!!!d人都幾好!!!miss又會講笑喎,佢地上堂用o個d英文我都ok明啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-04 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 31 日  星期四こんばんわ 晴天


~~剪頭髮~~ 愉快

 

 

今日落左阿ming到剪頭髮,佢幫我整左負離子,我想講係有d貼law!!!!不過都ok ge!!!!

剪到3:00幾,同小丸去左仙姑到,佢要問野,我當然到唔執輸啦,問埋一份呀!!!^^不過都唔係問左好耐,因為其實我地都冇咩問,正係問下d平常野,事業,家庭,婚姻咁啦!!!問完我地去左翠苑食糖水,好好味呀!!!食完我地就走lu!!!我落左婆婆到!!!

夜晚,公公整左大菜糕,好好味ga,公公真係可以去開舖la!!!haha!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-31 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 30 日  星期三こんばんわ 晴天


唱k~~^^ 愉快

 

 

今日唔駛返工,so我同小丸去green box唱k!!真開心呀!!!!講講下我真係有成個月冇唱過k啦!!!今日有得唱k真係好高興呀!!!!我地唱完就去左行街,我地買左耳環呀,好happy!!!每人都有買兩對!!!!好靚ga!!!!不過真係熱law條街!!!

我地行到6:00幾就走lu!!!我同mammy搭2x去左西灣河睇醫生,佢話我直腸發炎,要塞藥law,真慘呀!!!!之候我同mammy行去鯉景灣食飯,o個到ge甜品真好食呀!!!!so good!!!then就回家啦,聽日去阿ming到收下個頭,就同小丸去仙姑到la!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-30 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 25 日  星期五こんばんわ 雨天


~~返工~~ 愉快

 

 

今日又係要返工,我返2:00,返到去肥仔同我講話未開單,我當堂呆左!!!之後都係要等到3:005先開單,今日唔見左眼影男呀!!!!但係見到阿毛,阿毛返黎啦,放左大假終於返黎啦!!!haha!!!!中有三樓o個個阿城上黎,真係好抵死呀!!!!佢超搞笑law!!!

lunch我同mammy同左三越o個間食lunch,好好味呀!!!正呀!!!!!我5:00左右返到去,好彩肥仔都有開到單,但係仲未過千law!!!!!唉!!!今日miss sixty阿simon上黎,同佢又有得傾啦!!!so good,不過聽日唔係佢lu應該!!!!聽日我同劉瑞玲企9/F,so good!!!!唔知聽日見唔見眼影男呢!!!!hoho!!!^^

夜晚,阿彬上左黎,係到講笑,佢真係得閒啦,又話要我著lee樣做制服,係吊帶同迷你裙law,我真係想話佢喊濕ga啦,但係費事又話要拉我去後樓梯la!!!^^聽日要努力呀!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-25 11:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]