| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 21 日 星期一こんばんわ  |
~~MK&CWB~~一日遊   |
|
今日同小丸去左MK行街,原本今日去唱K ge,但係佢話要去mk拎公司d野,so冇去到,仲諗住聽日去唱,點知,我又要返大陸!!!算啦,可能我同唱k無緣啦!!!今日我地係潮特買左本新ge SCHEDULE好靚ga!!!!不過而家仲未用得住law,要到07年先可以用!!!!
我地行完mk!!!就落左銅鑼灣,因為mk都無咩行,我地行左去地帶同金百利,我買左d貼電話o個d野!!!之後都冇咩買啦!!!我地去左cd舖,睇下有咩碟睇,我買左小丸子呀!!!好好睇ga我諗,之後我地行多陣就走lu!!!都無咩行!!!!我搭2x落去婆婆到!!!!之後都冇咩做lu!!!咪開左個電腦睇下小丸子咁law!!!!^^
|
| 刊登時間:2006-08-21 09:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 19 日 星期六こんばんわ  |
~~hello~~   |
|
今日星期6,係要學日文的,今日真係唔想上ge,但係無計啦,唔上一堂就唔識好多野ga啦!!!!今日已經教到最後一課啦,9/14就考試啦,好驚law!!!!放左之後,我去左行金百利同地帶,買左野!!!!行到2點幾就回家lu!!!
返到home,我邊食飯就邊睇<海神號>呀!!!真係幾好睇ga!!!唔錯唔錯!!!!睇到咁上下就去玩電腦,過左陣daddy返黎,有封信係我ge,原來係我之前訂o個d野黎ge!!!好happy呀!!到左啦,我會左訂ga!!!!真係佢d野好靚,同埋hk冇ga!!!!
夜晚,去左jusco食飯,食完就行左商務,之候左落左去買文具tim!!!真係好呀,好有學生就黎開學o個種feel呀!!!!haha!! |
| 刊登時間:2006-08-19 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三こんばんわ  |
~~放假~~   |
|
今日唔駛返工!!!!好野!!!1個week先返!!!!
唉!!!昨日知道一樣野呀,就係眼影男ge事,我覺得佢好慘law,EPS又冇晒,timberland d人又唔理佢,我覺得佢好慘呀,雖然佢係錯,係好錯ge野,我同佢又唔熟,但係我好體會到佢係好辛苦,昨日佢聽我地講話佢塊面灰晒,佢都好驚,狂問我地係咪真,不過佢昨日個樣真係好恐怖呀!!!!小心d啦!!!
今日唔駛返工,訓到1:00幾,聽日又冇野做啦,點算呢!!!!又唔想留係home!!!>< |
| 刊登時間:2006-08-16 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 10 日 星期四こんばんわ  |
!!hi~~   |
|
今日同ling ling一齊返工,我同佢去到三樓之後,我就想九樓啦,因為我都趕住上去開朝禮,實左太趕啦!!!!今日我可早就開左單,今日都幾順利,ling ling都加入左我地lu~~~~haha!!真好呀!!!!我以後就可以同佢係canteen食lunch啦。甘日我約佢食lunch,足足等左成本個鐘呀!!!亦即係我同個保安傾左半個鐘,因為ling ling迷左路呀!!!!haha!!!!好彩阿姐知道佢迷路,so我地先可以咁遲呀!!!!!真搞野呀!!!!
今日眼影男唔知係咪返21樓呢,我唔見佢呀!!!!正係見到all star boy阿sam,見到佢就想串ga啦!!!阿毛都好似失宗左呀!!!阿毛~~~你去左邊呢!!!唔睇日見唔見到你兩個呢!!! |
| 刊登時間:2006-08-10 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 9 日 星期三こんばんわ  |
~~tired~~   |
|
今日係第一日開工啦!!!好累!!因為我今日要3樓9樓兩邊走,真係慘呀!!!!其實基本上係9樓係唔會點見到我!!!因為我逗留係9樓ge時間非非非常之短暫,so係唔會見到我ga~~~~~好彩聽日唔駛ja,因為我搵左ling ling同我返!!!佢返3樓呀!!!太好啦!!!我唔駛兩邊走lu!!!!!今日我又同all star o個個阿sam(衰人)嘈啦,我地係casher到嘈!!!!!o個個男仔都頂我地唔順呀!!!haha!!!
今日二表嫂同二表哥黎探我,我好happy呀!!!唔知點解佢地知我係3樓law!!!搞笑!!!!放工又見到hugo喎!!!真係岩呀!!!!
聽日放8:00!!!好野!!!唔知ling ling係放8:00定9:00呢!! |
| 刊登時間:2006-08-09 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 67 | »
|