Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 1 日  星期四こんばんわ 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

 

 


請輸入瀏覽密碼:  
                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-01 09:20 PM
2007 年 2 月 28 日  星期三こんばんわ 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

 

 


請輸入瀏覽密碼:  
                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-01 12:06 AM
2007 年 2 月 27 日  星期二こんばんわ 晴天


~~走了~~

 

 

時間過得真快呀,家姐去走坐啦><

今日我英文遲到,等我一個遲LAW!!之後去左想learning skill,去左library做野,講就講做野je,但係其實去左玩電腦,實左太happy啦!!!!之後去左canteen食飯,跟住就上zita的leture堂啦!!!

上完同埋班男仔去左library做life skill ge 工課,要做time management law!!!好難,後黎去左網上搵!!!做完玩左真走夠鐘啦!!!好happy!!!!今日life skill係講PE的,好悶,超眼訓,後黎家姐打比我話買左POLO o個個袋比我啦,好開心呀,thank you家姐!!!!!放學我就返左home,一陣就要走啦!!!落左筲萁灣權發食飯!!!!!食完daddy就渣車去機場la!!我訓左著左!!!

去完個toilet就見到raymond成家到左!!!一齊行去check 行李,唔知點解一去到機場就有種想做空姐ge感覺!!!!!

11:00幾走人lu!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-28 01:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 26 日  星期一こんばんわ 晴天


~~黑sales~~ 愉快

 

 

今日返學啦!!><又遲到啦,今日得三個女仔,分別係我,ting同yuki,男仔就差不多返齊~~~~今日交按頸!!!!幫阿ting按law!!算啦!!!!!

之後唔駛上英文,就同左ka hon,justin去左library,後黎小溢溢都黎左!!!!一齊做body功課,我一開word,點知開唔到law!!!枉我昨日打得咁努力!!!><好在justin比佢o個個我!!!thank you!!!做到12:30我地去canteen食飯,超多人law,好左阿昌同danny搵左位。

之後上電腦堂,上左一個鐘就走lu!!我約左姐姐!!!!之後去左吉之島玩,玩都一半,mammy要我同家姐出銅鑼灣!!!因為個sales超返呀!!mammy同佢"咬"左好耐,長情唔講啦,唔係打到手軟,我都換左對鞋!!!

4:00幾落返tai koo join daddy!!!then我同家姐去左冒險樂園,daddy同mammy行去買野,我join左會員啦!!!我同家姐唔駛半個鐘就bonus左啦!!!!之後玩我最like ge機,贏左好多飛呀!!!!後黎daddy同mammy都黎埋!!!玩到6:00幾走人,落左越華會食飯~~

家姐聽日走啦,唔捨得!!!><

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-26 10:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 25 日  星期日こんばんわ 晴天


~~HAPPY~~

 

 

今日10:00幾起身,因為我要去銅鑼灣鴻星飲茶!!好happy呀!!!bb真係好得意ga!!!

我地飲到13:00幾,我地就走啦,我同mammy,家姐,行銅鑼灣!!!!我去左拎鞋tim!!!聽日可以著啦!!!haha!!!之後仲上左sogo 21樓tim,係the first shop買左3件衫,好野呀!!!最搞笑就係個sales呀,佢sale o個兩見我都有啦!!!佢係到狂笑!!!!!之後行左個round,去到dada,之後o個個sale好衰ga,mammy係佢到買野,之後我見住佢將d錢放左係一個鞋盒到呀!!!!!無開單,後黎mammy問佢將單,佢仲要話喎"lee到得我一個,我開唔到單law!!!,超好笑呀,我都係第一次聽ja!!!佢一定係上穿櫃桶低啦,cheap!!!><

之後我同家姐去左世貿中心玩,玩擲彩紅!!贏左好多糖,我想要鴨仔ga!!可惡,玩完就走lu!!!家姐約左raymond!!我返home,之後我上左9樓搵阿lam,問佢拎返部野!!!!佢幫個整左個wallpaper呀!!!thank you!!!錫晒你!!!haha!!!之後!!!見佢咁忙,我走lu!!正間計錯數就煩啦!!!!

我返到home,睇vivi!!!玩左個game,幾準喎!!!唔錯唔錯!!!^^剛剛做完body份野!!聽日又要開始返學啦,家姐就後日走la!!><唔捨得!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-02-25 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]