Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一こんばんわ 晴天


高跟鞋行山記~~^^ 愉快

 

 

今日8:45左右返到去!!!今堂花左好多time講notes,加上d男仔同zita講買晒d ugly野,同埋zita又講佢d野,都化左=好多time,之後o個一個鐘,就教"束身"!!!!好搞野呀,danny真係超瘦呀!!!><

之後上左英文堂,狂講鬼故,搞都比miss話我,叫我快d返去溫書!!!係英文堂中,發生一d少插曲,就係miss叫我地落去ground floor 搵野o個陣,kahon佢踢左個空ge飲水機的水樽落左到,痛到我喊呀!!!!其實o個陣我唔係想喊,但係唔知點解d眼淚自己流出黎,不過我無嬲kahon!!><今日側田佢地話唔駛上IT,我初頭都以為佢地講笑,但係後黎COOKIE話見到阿sir,阿sir同佢地講,我先信haha!!!上完英文等埋阿car佢地,就去左拎成績表,全部人差不多都係chem fail!!!!^^之後去左小西灣食lunch,有danny,男wing,白雪,kahon,kelly,側田,cookie,昕昕,我!!!後黎chiyat都加入埋,我地食完去左公園玩,之後竟然去左行山呀!!!@@我ge高跟鞋行山記就係咁開始!!!好彩佢地都好關照我,上落斜都有人扶我,真係好感激你地呀><"

3:30左右我地返去上英文,45分返到去,之後同kelly出左jusco行,佢買左香水啦,係我o個隻呀!!之後去左食少少野,再去商務,之後佢就走啦!!!我買左本倉頡ge書,好難呀!!唔識!!!><之後我去左買mickey 衫!!!跟住就落去天后eat dinner!!!

今日都阿南佢地去嘉年華~~~聽日一定痛死佢啦haha!!!好在你返晏~~^^

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-12 11:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 10 日  星期六こんばんわ 陰天


~~痛痛痛痛~~ 愉快

 

 

原本今日係返日文ge,但係因為太痛啦,我無返到,係晏晝出左去10蚊店買野,之後就出左太古食tea!!!

之後行左uny,諗住睇下有咩衫買啦,點知係無law,乜都比人掃晒,之後行左去bookshop,買左wink-1myojo,lee兩本野自從草野老公件事之後就無買過啦~~><唉~~~~今次見到我個錦戶老公影得靚就買啦!!!haha!!!!uny就黎要大裝修啦,好似話有個新商場,係日本人氣ga喎!!!^^我自己行完之後,就去左永安搵mammy同婆婆佢地,之後仲行左陣tim!!!跟住同mammy去左supermarket買送,就走lu!!!

今日大致上係咁啦~~~^^

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-10 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 9 日  星期五こんばんわ 陰天


~~痛~~ 愉快

 

 

今日返8:30,我昨日叫嘉漢6:30叫我起身,之後佢7:15打黎!!!!!係咁講對唔住,超搞笑~~~~~之後我搞完晒野8:15出門口,之後叫kahon係杏花等埋我,佢話係半路等我,之後一齊返去,佢係咁say sorry,話搞到我遲到,覺得內疚喎!!!haha!!今日hoiyan有返啦,終於有得練啦,好野!!!good good!!!!不過今日係活動方面唔多靈活呀,因為昨日激得濟,好痛呀!!!!仲要比白雪咬左一啖law!!!!而家瘉左la!!!><真係變變地態ga佢!!!!><

今日中文係miss上啦,見唔到阿sir lu~~~~教簡體字,點解個個人都話我個湋字特別呢?真係唔明喎!!!算啦!!!今日係堂到,側田佢地講d野超ugly law!!成日講埋d ugly野@@><唔要呀!!!之後奇奇仲大膽到問miss law!!!笑死我呀!!!!真係唔知死呀!!!

放左,我同kelly出左去灣仔明將食sushi,好好味呀!!!!之後仲行街,我係izzue買左見衫呀!!!!跟住4:30到我就返婆婆到訓覺,超眼訓呀,訓到差不多7:00~~~

剛剛收到日本教育研究會寄黎ge信,佢話成績出左,3月15日~3月24日去灣仔拎喎~~~~好緊張呀!!!聽日又要學日文啦~~~努力~~~~

(上排左:阿wing的lin lin,(右)阿楊的??)

                           (下排左:我的南南,(右)車車的car car)

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-09 09:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 8 日  星期四こんばんわ 陰天


~~嘉年華~~ 愉快

 

 

今日上原IT堂就走lu!!!!我地去左嘉年華,去之前我地去左金鐘食野,食完野我地就去lu!!!第一個地去左玩o個個海度船唔似的海度船的船!!!!o個個野真係呀,係我地玩都興起時,竟然完左law!!!><

之後我地去玩o個個360度轉ge圓形野,我諗都無諗就上去啦,不過玩完之後好暈law,之後玩rainbow then 再玩L形o個個,一路玩~~~~~好累law!!!!玩過山車之前比個鬼佬嚇law!!!叫左出黎!!!

我地見到一個人男唔男,女唔女law!!!超樣衰law!!!!!d職員狂玩佢law,又狂撩佢law超頂忍呀!!!!佢玩完個機動遊戲後,因為o個個值員撩佢,個樣呀~~~~嘩~~~~~真係想死呀!!!!!!後黎阿昌黎左!!!!!!我地玩左青蛙~~~阿car唔知係咪嘈得濟,比個控制員玩law,佢架野狂郁law!!!!之後玩完又係佢郁law!!後黎全部人都郁晒~~~~~我地就玩其他啦~~~~玩都夜晚,我地用d coins黎玩野,我好想要翠兒ga!!但係玩唔到,唔中,點知阿car玩完之後,比我~~我好感動呀~~喊左law~~~><之後我都訂中左個minnie比佢~~~~^^

我仲同佢玩多次青蛙~~~~唔知係咪o個個人認得佢,阿car一路玩一路嘈,最後o個個人正係整我地o個架law!!!!超瘉呀!!!個個望住晒~~~~><

8:00幾走lu!!出左cwb食台灣麵~~~~之後返home lu~~~

好暈呀而家~~

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-09 12:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 7 日  星期三こんばんわ 陰天


~~可惡呀~~

 

 

今日好凍呀!!!!我著左家姐的厚褸,好暖呀!!!正呀!!

返到去好彩未點名je,hhaa,上完IT堂就去上maths,我地坐左最後,玩ndsl玩到差不多完堂,之後我地出左去 食麥當勞叔叔,食到12:00幾就慢慢行返去,都趕得到呀!!!小班堂又做maths,uncle wing真係好勁呀,我差不多都係佢教!!!!!勁呀!!!

英文堂miss同我地練習,one by one聽,我講先law,唔夠時間講呀,我好多字唔識讀,不過miss話我都講得好好,不過係要講快d law!!!!上完之後上中文!!!唉!!!真係好憎王x文呀,無啦啦拎我部ndsl玩,你係問左我但係我無話借比你喎,你做乜要拎je!!仲要係我出左去時拎,好彩我返黎望je!!!估唔到你個人咁Q黑人憎ga!!!可惡!!!!

第2堂中文我地落左去311試錄音,我差不多都係到笑,因為比坐係對面ge,danny同uncle wing 搞到錄唔到,真係呀,不過真係好搞笑law!!!!超頂忍~~~~

放學,成班人一齊搭mtr走,我落婆婆到呀!!!!走之後,cookie話佢地係地鐵搞事law!!!好想睇呀!!^^

聽日去嘉年華啦,好野!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2007-03-07 11:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]