Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 29 日  星期日こんばんわ 晴天


~Happy Birthday To Me~~ 愉快

 

 

公佈公佈:(12:00~12:30)

1)阿Car 2)阿南,阿祖同祖嫂欣欣 3)蚊蚊 4)家姐 5)Man Man 6)恩恩 7)Roy&Roy嫂童童 8)小丸 9)Wing 10)Edwina 11)Bonnie 12)阿正 13)Cookie 14)Kenneth 15)阿正嫂jill jill 16)ken嫂寶寶~~~^^

以上各位多謝你地呀!!!陸續增加!!!

王子,白雪,男wing,danny,chiyat,kahon,阿楊,阿昌,juctin,奇奇仲有所有同我講過happy birthday的人!!~~~多謝~~~

今日係我生日啦!!!!><又大一歲啦!!!!

今日一早出左去睇醫生,之後就去尖咀會班男仔,我地足足遲左九個字law!!!bonnie同edwina有黎睇呀!!!!今日有開心有唔開心啦!!!不過我最唔高興就係o個個女人!!!!成個跟尾狗咁,都唔知佢想點,又唔關佢事喎!!!!行開啦,8婆!!!見到你就憎啦!!!!真係激氣呀!!!

之後放左我同阿car,edwina,bonnie,cookie,阿wing,男wing,chiyat,kahon,奇奇,juctin,阿楊,danny,白雪,阿昌去左旺角,不過阿昌後黎走左白雪都係!!!不過好happy佢地同我講happy birthday!!!多謝呀!!!之後我地6個女仔同阿楊,danny仲有男wing去左cafe食野!!!d男仔買左禮物比我呀!!多謝你地呀!!!><我地行多陣就走la!!!之後同daddy一齊回家!!!好累呀><

ps:相片後補~~~~^^

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-29 12:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 28 日  星期六こんばんわ 晴天


~~佐藤先生你好勇呀~~~ 愉快

 

 

 今日返到日文,見到miss兩隻手包晒野,我地問佢做咩,佢話昨日係的士跳落車,真係超勇呀,我以為正係係戲入面先會有,但係原來現實都有ga!!!佐藤先生真係好勇呀你!!!><

放左去左天后飲茶,之後返home啦!!!上super junior個網,先知道,原來東海baba係上年8月過左身啦><好慘呀!!!><super junior真係多野發生,點解樣樣野都咁嚴重ga!!!李特而家差d毀容啦><

夜晚,去左tai koo食飯,見到bb la!!!好得意呀佢!!!!

聽日11:45要去到表演^^亦係我生日!!!唉~~~時間過得真快!!

今日4月28日係維維仔生日,happy birthday呀!!!^^16歲啦。

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-28 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 27 日  星期五こんばんわ 晴天


~~食蛋糕~~ 愉快

 

 

今日9:30先返到去,做左陣英文la,之後就上中文,測左驗啦!!!!

放學落左去301買埋野去canteen食,之後就坐law,坐左個幾鐘呀,先開始跳舞,tina o個d望住晒><之後練到5:30先走呀!!!><

今日好happy呀,賢賢買左個蛋糕比我呀,我好開心呀,佢地同我提早慶祝生日,聽日應該會去食晚飯ge!!!不過真係唔上咁快有大一歲呀!!!!

多謝賢賢你份禮物呀!!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-27 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 26 日  星期四こんばんわ 晴天


~~Tired~~ 愉快

 

 

今日朝早同mammy去左睇醫生,好多人law!!!><

12:00到返到去上maths,玩ndsl law!!!超難玩呀!!!!不過而家我去到第4級啦,好超,係超快呀!!!!放左之後去左301練野,2:30到開始跳舞啦!!!唉~~6:30分先走得,聽日又要練啦><話就話放3:30,都唔知係咪je!!!!><唔要呀!!!我要行街呀!!!

"ki bum&東海"

 

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-26 09:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 23 日  星期一こんばんわ 陰天


~~sick~~ 愉快

 

 

今天還是生病,咳到我死死下,最衰佢又無痰喎!!!!我上完IT就走啦!!!今日阿car,edwina同阿wing都冇返,靜晒!!!得返我同bonnie,仲有d男仔同cookie&kelly!!!!之後我放學同bonnie走左lu!!!

返到home睇我今朝download的super junior d野,我真係超like佢地跳舞呀!!!人多但係超齊law!!!!我仲download左佢地full house 睇tim,真係笑死我呀,公主真係癲ga!!!其實基本上無個正常,不過臨尾我喊law!!!><o個兩個外國留學生要走law!!full house亦做完啦!!!好唔捨得呀!!佢地為o個兩個女仔整左個野同佢地告別,如果係我,我一定狂喊呀!!!><

 

                                                                                                                  

刊登時間:2007-04-23 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]