| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 29 日 星期日こんばんわ  |
~Happy Birthday To Me~~   |
|
公佈公佈:(12:00~12:30)
1)阿Car 2)阿南,阿祖同祖嫂欣欣 3)蚊蚊 4)家姐 5)Man Man 6)恩恩 7)Roy&Roy嫂童童 8)小丸 9)Wing 10)Edwina 11)Bonnie 12)阿正 13)Cookie 14)Kenneth 15)阿正嫂jill jill 16)ken嫂寶寶~~~^^
以上各位多謝你地呀!!!陸續增加!!!
王子,白雪,男wing,danny,chiyat,kahon,阿楊,阿昌,juctin,奇奇仲有所有同我講過happy birthday的人!!~~~多謝~~~
今日係我生日啦!!!!><又大一歲啦!!!!
今日一早出左去睇醫生,之後就去尖咀會班男仔,我地足足遲左九個字law!!!bonnie同edwina有黎睇呀!!!!今日有開心有唔開心啦!!!不過我最唔高興就係o個個女人!!!!成個跟尾狗咁,都唔知佢想點,又唔關佢事喎!!!!行開啦,8婆!!!見到你就憎啦!!!!真係激氣呀!!!
之後放左我同阿car,edwina,bonnie,cookie,阿wing,男wing,chiyat,kahon,奇奇,juctin,阿楊,danny,白雪,阿昌去左旺角,不過阿昌後黎走左白雪都係!!!不過好happy佢地同我講happy birthday!!!多謝呀!!!之後我地6個女仔同阿楊,danny仲有男wing去左cafe食野!!!d男仔買左禮物比我呀!!多謝你地呀!!!><我地行多陣就走la!!!之後同daddy一齊回家!!!好累呀><
ps:相片後補~~~~^^
|
| 刊登時間:2007-04-29 12:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 28 日 星期六こんばんわ  |
~~佐藤先生你好勇呀~~~   |
|
今日返到日文,見到miss兩隻手包晒野,我地問佢做咩,佢話昨日係的士跳落車,真係超勇呀,我以為正係係戲入面先會有,但係原來現實都有ga!!!佐藤先生真係好勇呀你!!!><
放左去左天后飲茶,之後返home啦!!!上super junior個網,先知道,原來東海baba係上年8月過左身啦><好慘呀!!!><super junior真係多野發生,點解樣樣野都咁嚴重ga!!!李特而家差d毀容啦><
夜晚,去左tai koo食飯,見到bb la!!!好得意呀佢!!!!
聽日11:45要去到表演^^亦係我生日!!!唉~~~時間過得真快!!
今日4月28日係維維仔生日,happy birthday呀!!!^^16歲啦。
   |
| 刊登時間:2007-04-28 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 27 日 星期五こんばんわ  |
~~食蛋糕~~   |
|
今日9:30先返到去,做左陣英文la,之後就上中文,測左驗啦!!!!
放學落左去301買埋野去canteen食,之後就坐law,坐左個幾鐘呀,先開始跳舞,tina o個d望住晒><之後練到5:30先走呀!!!><
今日好happy呀,賢賢買左個蛋糕比我呀,我好開心呀,佢地同我提早慶祝生日,聽日應該會去食晚飯ge!!!不過真係唔上咁快有大一歲呀!!!!
多謝賢賢你份禮物呀!!!^^
 |
| 刊登時間:2007-04-27 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 26 日 星期四こんばんわ  |
~~Tired~~   |
|
今日朝早同mammy去左睇醫生,好多人law!!!><
12:00到返到去上maths,玩ndsl law!!!超難玩呀!!!!不過而家我去到第4級啦,好超,係超快呀!!!!放左之後去左301練野,2:30到開始跳舞啦!!!唉~~6:30分先走得,聽日又要練啦><話就話放3:30,都唔知係咪je!!!!><唔要呀!!!我要行街呀!!!
"ki bum&東海"

|
| 刊登時間:2007-04-26 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 23 日 星期一こんばんわ  |
~~sick~~   |
|
今天還是生病,咳到我死死下,最衰佢又無痰喎!!!!我上完IT就走啦!!!今日阿car,edwina同阿wing都冇返,靜晒!!!得返我同bonnie,仲有d男仔同cookie&kelly!!!!之後我放學同bonnie走左lu!!!
返到home睇我今朝download的super junior d野,我真係超like佢地跳舞呀!!!人多但係超齊law!!!!我仲download左佢地full house 睇tim,真係笑死我呀,公主真係癲ga!!!其實基本上無個正常,不過臨尾我喊law!!!><o個兩個外國留學生要走law!!full house亦做完啦!!!好唔捨得呀!!佢地為o個兩個女仔整左個野同佢地告別,如果係我,我一定狂喊呀!!!><

|
| 刊登時間:2007-04-23 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 67 | »
|