祈求天地放過一雙戀人 怕發生的永遠別發生 祈求天父做十分鐘好人 賜我他的吻 如憐憫罪人 今日佢地去左蕉日生日會.我冇去同佢地唱k.. 佢地夜晚8點幾打比我叫我落去食糖水. 本身諗住唔落.因為岩岩食左藥.之後諗諗下.又想落xd. 就仆左落去喇~出邊真係超級凍..吹到手都彊鬼埋-,- 其實落到去都係冇得食-v-因為病左唔食得.. 好可憐-,- 其實我超想食law...滿記.滿記.滿記.滿記.滿記.冇得食... 食完之後.係商場行左一陣..就出去左屯市公園玩. 玩到10點幾就返左屋企LU. 相相; 佢地話我帶個個眼鏡好斯文xD 不過我覺得我食左藥個樣好殘啊. 達達超搞笑xd 屙尿? 其他相係FACEBOOK