|
刀吾知做咩好,,成晚訓吾到,,,
坐系電腦前面坐天光-0-"
系度諗野,,覺得自己好撚ON9"
刀吾知做乜自己甘淆底"
唉,,,,................................*
今朝起身睇4葉草''幾好睇''^^
之後出門口喇,,,拎住個沉重既書包+PE衫''
超憎DAY3''麻煩''
番到學校,,,又差D遲到*
今日重要入禮堂`--''悶死,,
又吾訓得,,,系度發白日夢-0-"
恰下又醒下..完喇*
上英文''做中文功課''
之後默書書''吾系好識..
小息,,,趕功課''努力''
中史,,冇帶書''總之吾講,,刀吾洗用書,,
中文,,,,悶悶,,,,
音樂....有得傾下計甘,,刀OK既..
LUNCH**系學校,,好似傻左甘,,
勁癲-0-不過刀OK開心''
之後系度練歌,,刀無人理,,,,,-0-
之後清唱,,多左人唱**
數學....悶死,,,個陣開始眼訓喇,,
需要休息....甘就,,,Zzzzzzz.....
落堂喇,,我刀吾知,,,多得隔離個位同學叫我,,
thz''PE堂了......跑9分鐘...暈爆,,,,,,,
攰,,,,,,,,疲勞過度,,,坐左系小食部郁吾到-0-
又要落番操場聽佢UP廢話....攰
放學喇,,又無野做...條條友刀走晒,,,
甘就自己一個走喇,,,系學校門口附近撞到隻揪,,
甘我地就一齊去MTR''
差不多到個陣,,見到紀紀同乳牛,,,
-0-超無奈....之後我便要跟他們分開,,因為吾同線的關係''
搭車個陣超無奈囉,,,見到成班ON9仔,,
勁低B囉,,講野又大聲,,玩埋D 低B野,,-0-=]]
算,....番到屋企,,,悶....
之後就打日記,,,打打下,,,
發燒,,,唉''辛苦.....
完*********************************
Oh,,FucK''
HelP Me PleasE....

|