Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20061122  


唉.....***

早上番學,,沒有什麼特別的事’’
回到學校’’-0-刀是沒有什麼’’
英文:悶悶地,,不過有留心上堂’’
小息:-0-沒有什麼’’玩下甘’’
圖像:系最吾無聊既一堂’’不過未做晒份習作’’
數學:悶到趴街...又煩wor’’
LUNCH:
出左去大快活,,撞到好多熟人’’
      番學學校就系度練歌!’’

中文:做工作紙吾識....
科學:刀系悶-0-望下佢,.又呆下甘
’’
歌唱比實:比實完之後,,,系個位度,,又系悶’’
         後面個幾個好鬼煩
放學:喳喳林番屋企..睇下佢系咪真系打俾我,,
     不過刀系冇*又俾人呃喇’’次次刀系甘’’
     系度自欺欺人’’系度諗佢夜D會打泥’’
     ..算了’’
在家裡是悶悶的,,整夜家中也沒有人’’
真的孤獨’’現在沒有會理會我在乎我’’
我是透明的東西..在沒有任何人的關心,,’’
唯有自己關心自己吧!!

 

你想我怎樣,,一拖再拖,,我沒有什麼話可以再說!!
為什麼不可以快些把它解決呢!?
,,
為什麼我要活在這不愉快的地方!!*

 

PS:只希望你永遠快樂吧!!
*I LOVE YOU*

 

TO LOUIS:希望你自重下*冇可能就系冇可能``
      
就算你做D乜刀吾會有改變
,,
      
FD*SORRY,,我地做FD咪好好地>3<

 

 

**人重未大個_,,要如何地愛**!談情易沒結果●|||
最心痛是*愛得太遲_,,有些心意=)不可等某個日子!

 

 

TImE2006-11-22 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061121  


無聊既1日"""

ohshit"為什麼自己那麼沒有膽子""
fuck"很討厭..............

今天沒有什麼好打"
只在get豪家hair左陣"
完,,,,,,,,,,,,,,,,

TImE2006-11-21 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061120  


攰....**"

刀吾知做咩好,,成晚訓吾到,,,
坐系電腦前面坐天光-0-"

系度諗野,,覺得自己好撚ON9"
刀吾知做乜自己甘淆底"
唉,,,,................................*

今朝起身睇4葉草''幾好睇''^^
之後出門口喇,,,拎住個沉重既書包+PE衫''
超憎DAY3''麻煩''
番到學校,,,又差D遲到*
今日重要入禮堂`--''悶死,,

又吾訓得,,,系度發白日夢-0-"
恰下又醒下..完喇*
上英文''做中文功課''
之後默書書''吾系好識..
小息,,,趕功課''努力''
中史,,冇帶書''總之吾講,,刀吾洗用書,,
中文,,,,悶悶,,,,
音樂....有得傾下計甘,,刀OK既..
LUNCH**系學校,,好似傻左甘,,
勁癲-0-不過刀OK開心''
之後系度練歌,,刀無人理,,,,,-0-
之後清唱,,多左人唱**
數學....悶死,,,個陣開始眼訓喇,,
需要休息....甘就,,,Zzzzzzz.....
落堂喇,,我刀吾知,,,多得隔離個位同學叫我,,
thz''PE堂了......跑9分鐘...暈爆,,,,,,,
攰,,,,,,,,疲勞過度,,,坐左系小食部郁吾到-0-
又要落番操場聽佢UP廢話....攰

放學喇,,又無野做...條條友刀走晒,,,
甘就自己一個走喇,,,系學校門口附近撞到隻揪,,
甘我地就一齊去MTR''
差不多到個陣,,見到紀紀同乳牛,,,
-0-超無奈....之後我便要跟他們分開,,因為吾同線的關係''
搭車個陣超無奈囉,,,見到成班ON9仔,,

勁低B囉,,講野又大聲,,玩埋D 低B野,,-0-=]]
算,....番到屋企,,,悶....
之後就打日記,,,打打下,,,
發燒,,,唉''.....
完*********************************

Oh,,FucK''
HelP Me PleasE....

TImE2006-11-20 07:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...