|
^^ |
|
今日,,,一訓就訓到1點"起身"刷牙仔"
之後系度睇美女廚房"笑死""""""




睇完之後,,,我就落左街,,,,,,掃貨,,,,,,,,,,YO"
之後番左泥,,,,,,繼續睇,,,
完************
|
|
TImE:2006-10-30 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
今日去左葵芳小方既funz" |
|
今日去左葵芳新都會">v<齊人了"
就一齊去左場地"去到刀ok多人"
開始了"勁驚冇牌囉"好彩趕得徹"
問始"甘奈刀冇小方咖"臨尾先開始有佢"
刀好過冇"佢好似開心左喇""^^"
走嚕"即刻跑左落地車場"等佢"
不過我好似冇乜野做乜"呆企左系度"
真系吾想同佢地迫"因為ALEX依家個助手好黑人憎"
唉,,,,,,之後走喇"食左陣野"
陪大家姐,aukwan,桃,奸人king"去行街"
行左勁奈"不知不覺就已經8點9喇"-0-"
甘我就番左家家"d人走晒"有點吾開心"
之後msn左陣,,打日記,等等既野"
完-0-
|
|
TImE:2006-10-29 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
去左小方既O海城 & 將軍O |
|
今天10點幾起左身"即刻刷牙仔,,煮野食"
之後同FUN佢地講詳情"12點幾便出發到O海城"
到了"我是最早的"誰知KFC冇位"之後去左仙踪岩=-=
FUN跟我一起到第2達地方食野"
之後好"囉",,吾講-0-"
我們之後去左停車場,,
等左好奈"吾見,,原來佢到左喇"上埋去添-0-
甘我地就即刻跑番上去"
攰"之後又落番停車場"點知佢吾系系停車場上車"
甘我地就跟住架車跑......哇,,超快"
佢停低左喇"小方上車喇"好野"送到D野俾佢"嘻,..
花 & 卡"好開心送到俾佢"^^希望小方刀開心拉"
之後我地跑左去的士站"上左車"不過刀系追吾到小方架車"
算,,攰死左喇上到車就"嘻,,系甘望下見吾見小方D車"
一見到白色車"就系度問''系咪小方車車?"
笑死"到了"岩岩好,,,小方岩岩上台唱歌"
超岩岩好"正"...唱完歌喇"又走喇佢"
D死人食蕉超衰格"妖,,,停多陣吾洗死丫,,""憎死佢地"哼"
我地去左7仔飲野"傾左勁奈計"之後便回家了"
完....................||\

|
|
TImE:2006-10-28 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|