Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20061022  


今日去左沙田"超happy"

今朝早__,,10點幾醒左"
今天要去沙田有小方的那個活動"
甘我同FUN,桃便約了在士多啤梨個間野度等"
最遲的是FUN-0-出發到KCR"
嘻,,到了沙田""我們便跟KIKO一起行過去了"
到了,,坐左陣,,就開始喇"見到小方了"
"食蕉"很兇喔"怕怕".......入左去,,
見到SUN BOY'Z"WILLIAM好令仔"
STEVEN刀好令仔"哈哈,,
又見到鄧健泓",,,,,小方走了"
我們便追出去"冇乜特別....唉"
之後追SUN BOY'Z"好令仔,,哈哈,,
甘鄧健泓又走"我地又追"
超好人囉佢,,HAHA"勁正"
講左好多野"點解會甘好咖,,哈哈"
非常開心"哈哈"正正正正正"
之後我地去左許留山食野,,
跟住就番歸了"之後刀冇野好打"








 

TImE2006-10-22 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061021  


今天去了奧海城-0-

今早,,十點幾起左身"食下餅餅"
FUN叫我陪佢出去,,之後出我便去了"
今日奧海有FUNZ"台慶個D"
甘得閒咪睇下囉,,悶悶地"
好無聊"之後金魚落埋泥,,,完嚕"行左陣"
之後上左金魚家""食野""
激戰左陣"6點幾,,走嚕
HAHA"番到歸,,岩岩好食飯"
之後系度同人MSN"之後冇野做嚕"

************完***********
PS:今天有點無聊"">V<
     希望門天更好-0-

TImE2006-10-21 07:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061020  


文化日很無聊"

番學"到左L.F"買糖"就繼續番學校"
番到去上課室"生活教育課"
悶 ...之後又落左禮堂-0-坐左陣,,|
上車"傾傾計,,食糖糖"
到了"又系個度-0-行行行行行...
悶.......................省略D"
番學校喇"LUNCH"去左大快活"
飽飽了"番學校"....
入禮堂-0-悶..恰恰下甘"
放學了"番歸"同FUN搭MTR"
番到家"悶悶,,恰眼訓"
裝埋D野"訓左教了"......

TImE2006-10-21 11:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...