|
今日去左沙田"超happy" |
|
今朝早__,,10點幾醒左"
今天要去沙田有小方的那個活動"
甘我同FUN,桃便約了在士多啤梨個間野度等"
最遲的是FUN-0-出發到KCR"
嘻,,到了沙田""我們便跟KIKO一起行過去了"
到了,,坐左陣,,就開始喇"見到小方了"
"食蕉"很兇喔"怕怕".......入左去,,
見到SUN BOY'Z"WILLIAM好令仔"
STEVEN刀好令仔"哈哈,,
又見到鄧健泓",,,,,小方走了"
我們便追出去"冇乜特別....唉"
之後追SUN BOY'Z"好令仔,,哈哈,,
甘鄧健泓又走"我地又追"
超好人囉佢,,HAHA"勁正"
講左好多野"點解會甘好咖,,哈哈"
非常開心"哈哈"正正正正正"
之後我地去左許留山食野,,
跟住就番歸了"之後刀冇野好打"






|
|
TImE:2006-10-22 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
今天去了奧海城-0- |
|
今早,,十點幾起左身"食下餅餅"
FUN叫我陪佢出去,,之後出我便去了"
今日奧海有FUNZ"台慶個D"
甘得閒咪睇下囉,,悶悶地"
好無聊"之後金魚落埋泥,,,完嚕"行左陣"
之後上左金魚家""食野""
激戰左陣"6點幾,,走嚕
HAHA"番到歸,,岩岩好食飯"
之後系度同人MSN"之後冇野做嚕"
************完***********
PS:今天有點無聊"">V<
希望門天更好-0-
|
|
TImE:2006-10-21 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
文化日很無聊" |
|
番學"到左L.F"買糖"就繼續番學校"
番到去上課室"生活教育課"
悶 ...之後又落左禮堂-0-坐左陣,,|
上車"傾傾計,,食糖糖"
到了"又系個度-0-行行行行行...
悶.......................省略D"
番學校喇"LUNCH"去左大快活"
飽飽了"番學校"....
入禮堂-0-悶..恰恰下甘"
放學了"番歸"同FUN搭MTR"
番到家"悶悶,,恰眼訓"
裝埋D野"訓左教了"......
|
|
TImE:2006-10-21 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|