|
今天去了yuen long" |
|
今早,,FUN ADD醒了我"
今天我們要出發到元朗看有小方份的吾知咩"
我很早到了FUN的家家樓下"
之後我們便去到M記食LUNCH"
一路食一路傾"幾快樂"
之後等埋金魚"就上番FUN的家家"
睇下野,,到左2點幾,,出發了"
我們便到南昌站搭西鐵到朗屏"
一路坐車車,,一路玩玩"
好快就到左"甘岩重見到FUN FD"
之前行左陣,,錯了"
飛的過去"企左好奈"
小方泥到了"我們便進去"
佢好靚仔囉"嘻"超正"
之後入左去"系上面個層"
小方俾D人圍住晒-0-
甘岩見到我地既後面,,
見到陳少邦"佢刀好靚仔"嘻"
佢望住我地點頭同埋笑唷"
個陣真系超好FEEL"
可惜-0-同吾到佢拍照"嗚....
開始了"有點悶意">V<"
好快便完了"追小方車車"
WOO.....話甘快車子便走了"
小方做左D手勢"不過睇吾明"
我們等了一會兒便搭車出MK了"
食SUSHI"之後便各自各回家了"
嘻,,很開心,,永遠忘記吾到個一刻"
|
|
TImE:2006-10-16 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
好開心的一天" |
|
放學..飛快地回了FUN家!!!=]
去小方,側田,KarY音樂會!!!超正=]
超好聽...又有基仔-v-"靚仔靚仔!!!!
kary好cooL啊=]!!~
識左幾個小方FANS!!-.-有少少想入小方FAN CLUB-3-'
哈哈哈哈!!
聽完~追車時間-*-
好似跑1500米咁-3-"...搵到牙田部車啦!!!
牙田喉嚨痛啊..你要小心身體!!!!
跟住又同小方握手WOR"超正"哈,,突然愛上左佢"
真係好靚仔好型囉!!!
諗住去金魚屋企通頂..!!上到佢家家-v-".....傾左好奈計!!!
教教豬..=]
|
|
TImE:2006-10-14 12:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|