Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20061004  


今天天氣好好"""""^^

又要番學喇"唉,,又吾知醒"
眼訓到爆炸"準時出左門口"
搭車車"悶悶"
到了,,,點知無義氣既屎忽精又吾同我地番"
勁討厭">v<差一點兒遲到"
企操場><攰"企左超奈"
上maths"悶屎"傾左陣計計"
就系度覺覺豬喇"勁正""
識得發夢咖wor"
個個夢境刀系系學校咖"
有d好特別既野"
好模糊...........
小息,,,聽到黃少進話某人番左泥-0-
初初吾系幾信,,.,,點知....
上商品,,悶,,勁系度諗野"
好快過左"中文"
少許無聊"刀好快過"
唉,,社會,,,簡直悶到死"
lunch"在學校食"之後去左comman房"
見到佢(某人),,勁驚..-0-
comman重要叫我入去"
嚇死"走走走走走走走番班房"
食野,,怕怕"玩左陣,,
做商業"玩玩玩"悶悶悶"
又上堂"ok開心"ENG"
HAHA,,正爆拉"勁好玩,,
不過我刀有聽書書咖"
GET豪隻公仔...HAHAHAHA"
勁好玩"好快就放學喇"
等FUN--"勁悶"GO左勁多次廁所"
放喇佢終於"之後搭MTR GO MK恆生"
等左好奈"攰爆"
走了,,陪FUN搭BUS"
ANDTHEN同FISH走人"
番歸,,聽歌"MSN"悶"
沖涼,,食飯"冇嚕"
HAHA""""""""

PS:HAHA"愛鬼死你囉,,天佑,,
     。。。。。。。。。。。
     究竟我可以放低你未"
     真系好辛苦咖,,,,,,,,
     雖然我表面好似冇乜野甘,,
     但系其實我成日刀諗緊我究竟應該點"
     唉,,好憎我自己"討厭"><
     完了''''''''''''''''''''''''''''''''''

TImE2006-10-04 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061002  


開開心心+攰攰"

今天,,1點半起左身"
之後FUN叫我陪她出去拎咪咪"
甘今日的主角是,,
我,,FUN,,YUKI & FISH"
那首先我們到了潮特"
在那鋪內嘈天巴閉"
哈,,開心開心"
ANDTHEN陪桃BUY鞋子"
之後搭BUS到FUN家"
睇睇娛XXX百"
有點悶野"7點"
開始出發到迪X湖"
在出發途中"我們不段地玩"
給途人不段望望望"
超討厭><頂"
到了,,影相"傻左,,HAHA"勁爆笑,,
一天就這樣過去,,
今天也過得幾充實,,
YAYAYAYAYAYA"
VERY GOOD DAY"
I'M LOVING IT"


在廁所中的相相"呵,,

PS:今天過得很高興"
     但滿腦的影子還是他"
     為什麼"?很討厭唷"
     真的很想說一句"
     你好LUN討厭唷"
     甘吾嗲吾屌"系咪男仔泥咖"
     唉"但我不忍心這樣說"
     但對他真的很失望"
     討厭沒口齒的人""


TImE2006-10-02 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061001  


今天跟愛人去了街街"

今日下午一時"發了一個夢"
這是跟FUN去街街的夢"
我就即刻彈左起身"
原來今日佢約左我"
一開個MON"見到佢震我同喂我--"
我就即刻應佢"
好彩""之後佢話2點出泥-0-
跟住出左泥喇,,重有牙桃"
ANDTHEN陪FUN訂某東西"
訂完"周圍走"
之後GO了M記食野"
食左成粒幾鐘'"
系度傾計計,,好開心"
之後行碟碟鋪"
行完去MK中心"
之後就GO了MARKET買打邊爐的東西"
跟住番歸"悶YA"
幫堂細佬砌砌圖"
砌左好多"攰"
開波了,,個個即刻埋位"
食食食,,飽了"
繼續砌砌圖"之後同FUN玩咪咪"
MSN,,沖涼,,打日記,,
一日就甘過左去,,
但今天過得好充實"
又開心WOR"
日日刀系甘咪幾好呢"哈"

PS:今天多謝FUN & 桃給了我快樂"
     THZ"^^
     但我仍然有點不快樂"
     因為他..................
     對不起"我真的還未放下"
     不知為何,,我晚晚也想起你"
     我令自己越憎你"
     但不知道為什麼會有反效果"
     令我對你的著緊程度加深"
     為什麼我要愛上一些不應愛的人"
     應愛的不愛"不應愛的便愛"
     天啊!是我做錯了嗎?
     為何你要讓我受苦"
     愛一個人也是錯嗎?
     或許:是我愛錯了人吧!
     我不想再過著一些那麼辛苦的日子``
     曾經,我有一鼓衝動跟家人說:
     [[我想退學"]]
     但突然我想起有一班老友"
     我不想因為他面失去好朋友"
     所以我決定繼續撐下去"
     但到了今天"我仍然想著他"
     想著以前跟他一起談天說地的日子"
     但到了現在"話也沒說過一句"
     每天上學,,明明遇到"但也扮作不認識"
     真的很想跟他好像以前一樣"
     開開心心地談天說地"
     但我想是沒可能了"

打到這裡我要停了,我已忍不住流下了眼淚"
真的對不起"我應承過自己不要再哭"
但我做不到,,對不起自己><
我憎死我自己"想快樂都這麼難"
那麼世界上有什麼是容易的?

TImE2006-10-01 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...