Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20061019  


今天心情不錯唷''

番學了"眼訓極"
第1,2堂是英文"第2堂要QUIZ"
第一堂MIZ系度講"我系度訓"
超正"舒服晒"開始QUIZ了"
易到爆"嘻"做完再訓--"
小息"悶悶"吾記得左做過D咩"
哈,,傻的"上中史-0-悶"
中文"悶悶地"-V-
音樂"冇乜特別野-0-
LUNCH"出左去買包包番學校食"
好味-0-不過個蛋糕爭D""
玩左陣"甘快就夠鐘''
要留系班房*悶牙...
夠鐘,,,上數學"唉"
講耶穌,,,悶死,,
牙SIR講到一條友叫鄭成功"
我就記番起一條IQ題"
鄭成功牙媽叫咩名"?
有冇人知呢"原來系叫鄭失敗牙"
失敗乃是成功之母"HAHA"
PE喇..玩D無聊野,,攰屎人喇"
放學"陪FUN去左去樂富中心"
之後就去左佢家家,,,玩玩"
6點了,我便回家了"
回到家,,玩了一陣電腦"
便食飯"之後玩多陣就沖涼-0-
之後上下人地D日記"之後要教教豬喇"

PS:今天心情不錯喔"過得挺好"
     好開心唷"嘻,,
TO:某人,,自私的你"
     令很多人刀討厭你"
     為什麼你要這樣自私"
     請你顧下別人的感受"
     不聽LINGLING言,,吃虧在眼前"
     HAHA"(懶勁中)

TImE2006-10-19 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061017  


唉"-0-

今朝遲起"話甘快出門口,,
搭車,,番學,,
上堂"悶"成日刀好似吾知做咩"
悶悶...LUNCH"系SCHOOL食"
又上堂,,悶"
放學,,陪FUN&忽去信和"
之後番歸"番到歸"
系度悶"悶到痴LUN左線"
想訓又訓吾到"
唉"食飯"繼續上網"
之後打左俾某人"
妖,,,,無拉拉甘惡,,
勁興"勁吾開心"
之後沖涼"

PS:今日過得非常之不好"
     極不滿意今天的心情"

TImE2006-10-17 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061016  


今天上學有點無聊"

今日"一起身便覺得好攰"
想繼續訓"不過系冇可能"
哈,,傻的"廢話"搞掂了"
出門口"慢慢走"成個人好似散晒甘"
上到車車"恰眼訓"到了LF"
出發番學校"番到去"悶唷"冇野好打拉甘"
MATHS"爭一次就記缺點"
驚驚"要帶書喇-0-重重重重重重重。。。
小息,,冇野打"商業"悶"個練習刀做得7788"
上中文"悶悶地又幾搞笑"LUNCH"
出左去食麵"飽到嘔"有人請飲野WOR"
呵呵"番去"又系度悶"做社作"
周圍走"-0-悶,,夠鐘,上英文ORAL"
好乖地上堂牙我,,,哈哈"
我竟然答問題WOR"上社會,,訓教教豬"
太悶了,,太悶了"嘻,,
放學"跟FUN一起去搭MTR"
各自回家"番到歸,,悶"
夜晚屋企人話要出去食飯"
我話吾想出"就俾人DIU"
唉"有錯咩??!"之後同波豪傾電話"
ANDTHEN訓教"早抖

PS:TO某人"我覺得你冇資格話人LO"
     你自己刀系甘拉,,你覺得你好好咩"
     話咩人丫你,,慳D拉"系度嘈嘈嘈"
     討厭到極牙你"你食LUN左屎未""
     我真系好憎你牙,,你同我收皮拉"
     吾岩CHANNEL既就同我死開拉"
    

TImE2006-10-16 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...