|
今日遲左出門口,,,幾驚遲左到樂富"
點知冇^^嘻,之後就趕去JOIN少芳"||
之後一齊去左7仔喇"
掃左陣貨"姚姚泥左喇"
佢竟然話,,正正同春春餅餅泥吾到住-0-
春春正正要搭十先到--姐系得番我地幾丁友
-0-算,,我地番到學校,,企左勁奈囉"
攰,,,上車嚕,,好快就到左個度"有燒豬食-0-
哈,,,開始燒喇...超開心"
佢燒焦晒D野食-0-我叫佢吾好食,,
佢真系吾食"真系乖喇"
我重燒左野俾佢食添"哇哈哈"
勁開心"嘻,,,,,佢真系有食咖"
又燒左俾姚姚正正春春食"
呵,,,,我D沙律好好賣"
個個刀話好好食"
春春掛住做刀冇乜食野,,
個個食飽佢先開始-0-"
真系慘.....><"之後我又燒野俾佢食"
哈,,燒完嚕"岩岩好落雨-0-
真掃興,,我地就去左亭仔度-0-
超開心,,玩玩玩,,,,,HAHA"
打刀打吾晒"正爆囉"
難得甘齊人,,真系好難得,,
成班刀番齊wor"呵呵''
我地行去搭車車個陣"
同佢傾左好多計計,,嘻,,
爸爸蠢到掉左件冷衫刀吾知道-0-
好彩有我呢個女幫佢執番喳"哈"
一路行一路傾,,,嘻,,
傾緊點樣吾會整濕褲腳"
哈哈,,,笑死,,我條褲既褲腳濕晒喇><"
上到車車"我坐左系度"
個個死波豪又同我爭位-0-
哼哼,,,,,佢坐入面我坐出面玩"
哈哈,,,中間隔左個位">v<"
超悶囉,,,,,,悶左陣,,牙怡過左泥坐"
勁低b,,haha"笑死...
到學校喇,,落車,,,一落到車就打鐘,,
散喇,,,
之後同咸濕,get豪,黑仔到左咸濕的家出面的後樓梯"
佢地系度鬥機=-=悶死,,,
過左好奈"甘我地就去左M記"
咸濕多次想逃走"但不成功""HAHA"
結果就去左M記"YAYA"
我地買左雞翼,薯條,,,,
咸濕將一條就泥擺到入口既薯條拎番出泥"
佢話喉嚨痛吾食,,,,我就話以毒"弓"毒"
食多D先會好,,,哈,,之後佢系甘食食食,,
佢食薯條個陣,,黑仔話,,,吾好食拉,,熱氣牙"
咸濕話"熱氣你又食"哈哈
-0-過左陣就番歸喇"去左散心,,
好認真甘諗我應該點做好"
唉,,真系難諗,,,一時就甘多計傾,,一時就靜晒甘"
究竟我重可以點做!?"
算........................了............
之後番左家家"悶悶,,,,,,,,想訓教-0-
不過要食飯......>V<"
沖涼"HA"再見,,
PS:好今日真系好開心,,
多謝正正,春春,姚姚,咸濕,
餅餅,GET文,少芳,隻揪,波豪帶俾我快樂既一天"
真系好奈未試過"^^"
最開心刀系............嘻
|