Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♂♥♀
20061118  


2006-11-18

"!我愛你!"

!"I LOVE YOU!!"

TImE2006-11-18 10:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061116  


今日心情麻麻"

今日我去左表弟家家陪佢"所以呢幾日刀吾系家家"
到左嚕,,同佢玩,,之後好多人泥左-0-探細表弟"
甘我就教大表弟做功課"做完,,系到玩""
4點幾度,"悶得濟"打左俾波豪"
唉,,又串"真系冇乜心機傾""""
算了"之後同牙輝傾左陣msn"
最後沖涼,,,

PS:搭車車個陣,,,我刀諗番起琴日去旅行同你一齊傾計,,
       一齊燒野食,,, 一齊玩既時間"真系好開心"
       系個陣時,,系亭個陣,,,你同我企到甘埋"
       我真系想........可惜...我...
       我驚過埋呢個FORM3,,我驚你會轉左去第2間學校"
       唉,,一個機會喳><

我有個yahoo blog咖"得閒上下去拉"
http://hk.myblog.yahoo.com/LINGLOVEU-1314

TImE2006-11-16 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



20061115  


旅行....^^

今日遲左出門口,,,幾驚遲左到樂富"
點知冇^^嘻,之後就趕去JOIN少芳"||
之後一齊去左7仔喇"
掃左陣貨"姚姚泥左喇"
佢竟然話,,正正同春春餅餅泥吾到住-0-
春春正正要搭十先到--姐系得番我地幾丁友
-0-算,,我地番到學校,,企左勁奈囉"
攰,,,上車嚕,,好快就到左個度"有燒豬食-0-
哈,,,開始燒喇...超開心"
佢燒焦晒D野食-0-我叫佢吾好食,,
佢真系吾食"真系乖喇"
我重燒左野俾佢食添"哇哈哈"
勁開心"嘻,,,,,佢真系有食咖"
又燒左俾姚姚正正春春食"
呵,,,,我D沙律好好賣"
個個刀話好好食"
春春掛住做刀冇乜食野,,
個個食飽佢先開始-0-"
真系慘.....><"之後我又燒野俾佢食"
哈,,燒完嚕"岩岩好落雨-0-
真掃興,,我地就去左亭仔度-0-
超開心,,玩玩玩,,,,,HAHA"
打刀打吾晒"正爆囉"
難得甘齊人,,真系好難得,,
成班刀番齊wor"呵呵''
我地行去搭車車個陣"
同佢傾左好多計計,,嘻,,
爸爸蠢到掉左件冷衫刀吾知道-0-
好彩有我呢個女幫佢執番喳"哈"
一路行一路傾,,,嘻,,
傾緊點樣吾會整濕褲腳"
哈哈,,,笑死,,我條褲既褲腳濕晒喇><"
上到車車"我坐左系度"
個個死波豪又同我爭位-0-
哼哼,,,,,佢坐入面我坐出面玩"
哈哈,,,中間隔左個位">v<"
超悶囉,,,,,,悶左陣,,牙怡過左泥坐"
勁低b,,haha"笑死...
到學校喇,,落車,,,一落到車就打鐘,,
散喇,,,
之後同咸濕,get豪,黑仔到左咸濕的家出面的後樓梯"
佢地系度鬥機=-=悶死,,,
過左好奈"甘我地就去左M記"
咸濕多次想逃走"但不成功""HAHA"
結果就去左M記"YAYA"
我地買左雞翼,薯條,,,,
咸濕將一條就泥擺到入口既薯條拎番出泥"
佢話喉嚨痛吾食,,,,我就話以毒"弓"毒"
食多D先會好,,,哈,,之後佢系甘食食食,,
佢食薯條個陣,,黑仔話,,,吾好食拉,,熱氣牙"
咸濕話"熱氣你又食"哈哈
-0-過左陣就番歸喇"去左散心,,
好認真甘諗我應該點做好"
唉,,真系難諗,,,一時就甘多計傾,,一時就靜晒甘"
究竟我重可以點做!?"
算........................了............
之後番左家家"悶悶,,,,,,,,想訓教-0-
不過要食飯......>V<"
沖涼"HA"再見,,

PS:好今日真系好開心,,
     多謝正正,春春,姚姚,咸濕,
     餅餅,GET文,少芳,隻揪,波豪帶俾我快樂既一天"
     真系好奈未試過"^^"
     最開心刀系............嘻

 

TImE2006-11-15 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LINGLUVU1314
暱稱: LInG●*\/|"】
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
http://www.ebuddy.co...