Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日真係又熱又哂~ (我的臉都紅哂,又出左好多汗)
不過,我今日好開心~
我今日玩左好多野呀....
我今日第一次玩左海到船,好好玩,我玩左兩次
仲要係,兩次都坐最尾尾~~
真係好好玩,我仲買左隻好得意的海豚呀~
今日真係好開心~~
我的連結: