Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日同gigi(王),文仔(粱)去左睇人地宣誓,都唔好睇的~好鬼死悶
真係一邊睇一邊悶~不過一陣就己經巟過左3小時lu~真係好快~
完左宣誓果到,我同佢地去左荃灣,我地玩得好開心~
我地一齊影左貼子相,我地又買左好多好多野~
仲之就好開心啦~~~~&.....^_^....&~~~~
我的連結: