Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好開心呀~
今日 drama 有BBQ,好多野食呀~
我就食得好飽呀~但係唔知點解其他1e的就好似唔飽咁,都唔知點解~!!!
好好玩呀~我食完野同另一個人去左足球場睇星星~
又靚又多~仲多過上次我地四BBQ果次~
真係好靚嫁~我到宜家仲記得有幾多同有幾靚~!!!!
好想有下次再睇過~
果晚仲要有小小的涼風,好整呀~
不過有一樣好唔開心~
佢地打藍球d人,整到我地個爐兩次啦~
你話係唔係好衰呀~
不過佢地都有負責整番好~
真係好好好好好好好.....玩呀~~~~!!!!!....
我的連結: