Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日去左B cafe呀~好靚嫁果到~我地見到果媽~但係就見唔到果汁啦~B cafe 果到,今日只係得我地炸~好開心,玩咩都得,果媽見到我地的時候都好開心~果到D野食好好食嫁~我地個個都話好味~仲有,果到有好多景比D B女影相相嫁~我考完試之後就會去買B女嫁啦~到時我要再去過~一定好開心,到時仲要入會,仲要買衫~ 好想快D買呀~不過我要忍呀~好快嫁炸,加油!!!!~個試考得好~咁就可以買嫁啦~^^
加油~~!!!>.<
我的連結: