今日,真係驚死我,coco,karen,kelly啦~本來好地地今朝返choir練歌,之後去左太古城睇冰燈,好靚嫁,跟住緊係好開心啦~不過好冷嫁果到~跟住我地無無聊聊咁去左toy ar us~咁我睇緊野啦~之後,就有個我地都唔識既男仔跟住我地~驚死我地啦~咁我地咪跑囉,點知,佢仲話,"喂靚女,你地去邊呀,同我一齊去丫"跟住我地仲驚~>..<~咁我地咪跑囉,點知跑跑下,我同coco一齊,karen同kelly一齊,分開左......咁coco就打比karen啦~好采知到左kelly同佢一齊,因為果時好驚,都睇唔清楚啦~咁karen同kelly就出左去啦~但係我同coco就仲係果到,因為,果時我地蹲下左,佢就睇唔到我地,但係,我同coco都知,佢搵緊我地,所以我同coco都蹲左一陣,當我地發現,佢把聲,愈黎愈遠,咁我地就起左身,即刻跑出去,一跑就去岩岩係電話同karen約既通理琴行啦~今日真係好采走得,到,如果唔係,宜家都唔知係唔係仲係toy ar us啦~驚死我地啦~![]()
![]()









好驚驚呀~!!!














