好開心呀~^^~之前去左好多地方呀~搞到我地(成班choir)個個都要好夜先有得訓~>.<~不過,我唸每個人都會覺得每一個地方都好好玩啦~就算係同人地(其他choir交流or表現,我唸我地都會覺得好開心~仲要加觀光~咁就真係好....好好好...好開心啦~仲有呀~我係馬來西亞果到,買左好...好多野食呀~^^~不過宜家唸起,我覺得當我係h.k既時候,我會掛住馬來西亞,但係當我係馬來西亞既時候,我係一d都唔掛住h.k嫁~^^~可能係因為有得玩玩啦*~>.<~*!!!!!!![]()
仲記得個導遊係第二日,同我地一起去睇營火虫~好靚嫁~佢地全部都係哂d樹到,仲要每一棵都有,好似有好多chismas tree咁~好靚靚嫁~^^~宜家唸到,都好想去多次~@.@~有d仲要係天上面,flying~好靚~又好似星星~!!!!
不過,今日返h.k~我發現,原來,呢幾日h.k仲熱過馬來西亞嫁~熱到我出哂汗啦~>.<~~^^~
but,有開心,都一定有唔開心啦~我仲記得,我由第二日開始,就好驚果d黑衣人~佢地個個都成身黑紗,只係睇到佢地d眼炸~好恐怖!!!!!!~但係我第一日都未驚嫁~係第二日既朝早,我食野既時候,我去左拎野食(自助餐~),有一個黑衣人係我旁邊拎緊野食,我見佢唔係好郁,我咪望下佢囉,點知,我一望過去,佢就不停咁啤住我,搞到我好驚驚~>.<~
~果一日開始,我每次見到佢地我都好驚~T_T~係第二日果朝,我一見到佢地都好驚,有時,借coco or karen佢地個身,幫我擋住,但係果日,係雙子塔,佢地冇啦啦話我好煩,又同我講"有咩咁好驚喎~我地都唔驚~"跟住係果真小時內,我都冇同佢地講過野~其實果時我心唸,驚咪驚囉~佢地又唔係果個比佢地啤果個,佢地又點會驚喎!跟住係第二日的行程~我都成日見到佢地~不過,佢地最尾都同我未事啦~可能真係姐妹情深啦~^^~不過果日,我都喊左~我出發之前,我同過自己講,我唔可以好似去新加坡咁,喊喊,但係最尾,我都喊左~>.<~仲有,係呢次,coco同karen,都吵架左two time~不過最尾老豆,都搞番好佢地~都話,"盧家"情深嫁啦~今次最乖都係"孫珩"~
係第四日,發生左一樣野,我地係分左兩嫁車車~我係a車~a車係果一日,個冷氣丫左,果一日我地交流完,就冇車車搭啦~好采,b車有好多位,咁a車果d比較細既小朋友,就可以坐啦~但係大果d(有我份),就要坐的士啦~好采,岩岩交流完既同學仔,佢地有車車,咁就車左我地去下一個地方啦~不過,到我地係人地嫁車到,個ee教左我地好多馬啦文呀~我宜家都識左好多數啦~到我地全部人都到左,食完野,點知嫁車車仲未整好~~~整到老豆同ms 葉好嬲呀~我聽得最清楚就係,老豆好嬲咁話"sorry~i not want to talk to u now~shut up~"果時我同coco同karen都聽到,不過其他人係到玩,可能聽唔到,如果唔係,我唸一定會一陣寧靜~~不過果一日,老豆最後都冇事,本來都好嬲,可能係我同孫珩太乖啦~^^!~講笑o者~果一日,老豆本來話黎同我地玩,點知....佢地要開會,傾番嫁車既事~所以冇黎到~但係,我同成班就自己一邊玩一邊等,玩到好夜,等到好夜---3:00~最後都等到老豆個電話,話佢唔黎~個電話係3:15先打黎~跟住我地個個都訓啦~不過可能因為太夜先訓,我訓得唔太熟,所以我知道,老豆入過我同孫珩間房~>.<~不過,我知佢好快就走左啦~可能佢都好累啦~我係佢面前我都扮訓左~因為冇人知佢黎過,所以第二日我都冇講出黎~^^~玩得真係好開心呀~







去完馬來西亞啦~














