Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日都唔知做咩,好想喊~不過,最後更係冇啦~!
今日下午食飯啦!~我今日食上海年高,但係今日啊媽話佢想煮,咁我咪比佢煮,點知.......佢use左清水黎做湯底~佢整完,仲要我搞番好,果時我好肚餓,結果咁樣搞一搞,2:00先有得食!!!~
本來可以1:30開始食!!!但係我就發現好淡...........咁我就問媽媽,果時先知佢use左清水做湯底~到最尾,又係我煮,仲要係2:00先可以開飯!~今日真係唔好睬!~仲要比媽媽氣死啦!~
我的連結: