Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日好唔開心啊!
都唔知個PE老帥係唔係白痴嫁,一上課就話要test,
仲要係test排球,真係好似想殺左我地咁!~
仲要打到我隻手紅哂~好痛!!!
不過有一樣野令我好開心的事,
係明天我可以留係學校,玩到9:00p.m
好開心,仲要係BBQ~
呢個係四社的活動黎嫁,上次我冇去萬聖節私的活動,今次一定要去番~
我唸一定好好玩,因上次好多人都話好玩~
今日打到呢到,好眼訓啊~
我的連結: