Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日我要writting test ,
但係今日唔知痴左邊條線,明明只係要寫Day 2,我就寫左Day 1,2,3~
三日都寫哂!我係幾時先發覺?
我係在數字數的時侯,我數到有二百幾字,
我覺得有小小唔對路,我就睇番題木,
點知咁就衰左!~
好睬仲有15mins,then 我就不停咁改,
改到得番百幾字!~
我的連結: