Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日同我的FD,去左旺角,
我地玩得好開心,我今日只係use 左$50
我覺得我己經好叻,比起平時,
我已經use左幾百蚊!~
我今日真係好開心!~
我唔記得左講,
:今次係我第一次去旺角中心,
雖是好多人,但我也很開心!~
我的連結: