Lorrainepig : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好耐冇見啦日記~
好掛住你呀~你有冇掛住我呀~
我就黎有得去camp呀~好開心
就係,係今個星期六日炸嗎~^^~
我地班有好多人去呀~
等我數下先~有李(哥),yan(成),賤邱(邱),gigi(王),文仔(粱),雞(陳).......仲有好多嫁~
不過我記唔到咁多~最清楚都係呢D~
我的連結: