好開心呀今日~真係好開心~今日紅十字會步操比賽~我地YU172~拎左第一名~
初初我地個個都好驚~之後,我地原來操得好齊~本來我地自己都唔知,但係,操完之後返到去好多人~不停咁講~話我地好齊~我地都唔係好覺~但係個個都係咁講~我地咪知囉~最後第一團又係操得好勁~係荃官~點知,我地YU172拎第1~佢地拎第2~我好開心呀~真係~不過今日真係好大太陽~哂到我都紅哂~>.<~不過都有一個第一名~
之後出結果既時候,我地個個都喊哂~除左兩個冷酷冇情既男生~我地之後不停咁打電話~我地個個都終於明白,點解D香港小姐贏左咁開心啦~我地今日都係~真係,係感動到喊~
之前GIGI同文仔走左先~長今同陳嘉敏都係~之後我地成班去左食野~之後我地去左影貼字相~我地都影得幾靚嫁~^&^~好開心~























