咁就開學一個星期啦....
真係好快呀!!!
我果班係勁多男仔....
女仔得好少...
男有33個(.好似啦..)
女得7個炸...同屋企人say話我班得7個女仔
我屋企人話小心比果d男仔''熔''咗你地班女仔呀!!!
我屋企人say吓笑啫...^.^"''
有兩個班主任...一個男(黃sir)一個女(Miss leung)^.^'''
但....黃sir係勁多野say...好煩>.<'''
但有時都係好好既﹏'''
上咗幾日學...我就已經有麻煩既事了...
有一個男同學係度成日煩Q住我'''
但我係唔識佢...
我做所有既事都好似關佢事咁..
係就連我寫既字...整我自己既頭髮﹏'''
佢都係咁係到say野...
又成日係度叫我...問麻d無聊野...
我真係勁火law(嬲)!!!
下下佢都煩燃住曬(惡)...
妖...
唉...我都唔知點算好...
我真係唔燃想再煩住曬law!!!!!!
|