前日我叫我個fd sd我上次我地影果d貼紙相
(我已經叫咗佢好耐嫁啦!!!佢先比我﹏不過我都要同佢say各句
thx><
如果唔係你地都睇唔到我放係相簿果d貼紙相la...^^
你地睇唔睇到我有一張係放係頭像果張呀??
我想問吓你地你係咪覺得我有d
變態><kaka﹏
重有你地睇唔睇到我相簿果度有張係
貼紙相既綠色背景果張你地覺唔覺得我同我個fd
好似孖女呀???(我覺得勁似呀!!!)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
今日係wewe識咗一個男仔佢好似係15歲
係wewe度傾咗一陣計
我睇咗佢個blog言後我比番我個blog佢睇
言後佢就比咗個電話我叫我打比佢...
唔...我都覺得我同佢都算係傾得幾麻la﹏
佢都係住係天水圍嫁.....
但同我say話叫我同佢出去食飯....我先唔會
比人欺我咁點算﹏(但其實就算我想都唔得啦﹏係咪???你都知我屋企人係唔會比嫁麻!!!= =)
|