LOVe519


個人資料
Love519
暱稱: ".十二妹×]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
月 曆
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新日誌
2007-10-20
剪咗頭髮...
吓...!!!
輕咗呀...!!!
好驚...
日誌分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 37
今日人氣: 3
累積人氣: 1101
搜 索
RSS Feed

2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


上天點解要咁對我呢???>< 分類: 未分類

 今日﹏本身係10點要出門口= =但佢就打電話比我

屋企人話因為佢有dd事所以要遲小小先到喎

所以到10點30分先到

言後我地去咗大埔啦.....

今日去既地方令我想起到17號要去的地方

我真的好害怕呀﹏可能就會因為咁樣e改變我的一生

會因為咁樣會冇咗一個

家...><

可能令我會冇咗好多親戚

有可能d親戚因為e件事e覺得我地係衰人...

覺得係我害咗我既屋企人

我因e件事e令我煩咗有成一年啦...(因為係上年開始發生)

但到e+到未知結果

say真la...點解上天要咁對我><

原來e+e個世界真係冇公平...

點解係我先冇一個好既家庭呢

個個人都有一個好既家庭...

但我就冇><

就係因為e件事令我

好唔開心..好害怕...

我個心好似比一個石頭壓住我個心...

好辛苦呀﹏

我想快d過完e件事就算啦﹏

  

  




2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


我是不是想得太多呢???>< 分類: 未分類

前日....要番學(其實只不過係番去唱歌比賽= =不過當然不會係我去比賽啦)

但唔知點解前日男男紀言連同我say一句野都冇

我當時已經覺得好似有dd

怪怪地﹏

但因為我見男男唔同我say野所以

我都冇同佢say野啦(點解我唔同佢say野???唔...可能係驚掛又可能係我覺得如果我自己同佢say完野﹏咁如果佢唔同我say番野又或唔應我....咁我咪好衰樣><)

番到屋企我開始因e件事e係道想想想

係道想﹏點解男男會唔同我say野呢....

又覺得咁樣好怪.....

重要係明明放學果時大家都係去廁所...但同好似係道扮唔識咁﹏(可能淨係我咁啦...)

 唉....唉.....

到今日啦....我番到學校又唔知點解好似冇野咁啦

一齊傾計...

我開始想﹏我是不是想太多啦

唉...我真係低能都影言咁都比我想得出= =

我是不是有dd問題= . =

唉....唉..... 

 

  

  

  




2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


平凡的一天= = 分類: 未分類

前日我叫我個fd sd我上次我地影果d貼紙相

(我已經叫咗佢好耐嫁啦!!!佢先比我﹏不過我都要同佢say各句

thx><

如果唔係你地都睇唔到我放係相簿果d貼紙相la...^^

你地睇唔睇到我有一張係放係頭像果張呀??

我想問吓你地你係咪覺得我有d

變態><kaka﹏

重有你地睇唔睇到我相簿果度有張係

貼紙相既綠色背景果張你地覺唔覺得我同我個fd

好似孖女呀???(我覺得勁似呀!!!)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

今日係wewe識咗一個男仔佢好似係15歲

係wewe度傾咗一陣計

我睇咗佢個blog言後我比番我個blog佢睇

言後佢就比咗個電話我叫我打比佢...

唔...我都覺得我同佢都算係傾得幾麻la﹏

佢都係住係天水圍嫁.....

但同我say話叫我同佢出去食飯....我先唔會

比人欺我咁點算﹏(但其實就算我想都唔得啦﹏係咪???你都知我屋企人係唔會比嫁麻!!!= =)

  

  

  

  

 



« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »