今日....好早我就起啦﹏唔...大約8點到啦
但唔知點解當我一起身果一剎那﹏
我突然之間諗起我今日要去既哥個地方>.<"唉...我是不是張e件覺得太驚所以搞到咁呢?!
係9點幾至到12點30既途中﹏我真係驚得要死呀﹏
食飯果時﹏可能係因為我太驚既關係><''所以到我差唔多食完飯既時候
突然想嘔...所以我仆去廁所..然後我唔say啦..
有dd辛苦..
食飯既時候係我最驚既時候...所以我都係食好少炸(係反胃!!!)
佢明明話係12點半黎...點知差唔多係1點先黎><
到搭車啦﹏我明明係唔想哭嫁麻﹏但又默不作聲地哭了出黎><
不過都係哭咗一陣啫= =
返e去到哥到就冇岩岩咁驚啦...
不過原來今日係冇我想得咁驚...但到聽日
我先真係我既死期啦..
我聽日要我7點就出去啦﹏嘩..咁我咪要6點起床?!
有冇搞錯呀=.=真係!!!
唉...唉....
好驚呀﹏>.<''
|