今日﹏'''忽然我差唔多到7點到就起咗身...咁我見家姐未走^^''所以我咪同佢say叫佢唔好咁驚,唔好say錯野...
之後我就訓番﹏'''但其實我都訓唔到>.<''只係係咁想野...唔知點解我都有小小驚(我可能係有d kai kai地)
到9點我先真係起身﹏'''
到1點幾家姐就打電話話佢e+番來(嘩...點解佢咁快既有冇搞錯呀?!我同細家姐就要兩日先得>.<''')
我1點幾﹏'''打比佢問佢收唔收到我比佢既MSM(我10點幾sd咗一個msm﹏'''都係同佢say叫佢唔好咁驚哥d野)
我家姐番離果時我覺得佢係好灰>.<'''佢話佢say錯野(好驚)冇想到果個人會問一d冇啦lung既野﹏'''
我家姐話佢自己果時好驚好亂say錯曬d野﹏連果個人都話佢係say得唔太好>.<'''
我家姐話驚連累我同細家姐﹏'''唔洗驚喎...我唔會因為咁樣e覺得你會連累到我﹏'''就算係又點喎
唔係你既錯﹏'''你只不過係因為驚得太多所以先say錯小小野啫﹏'''
盡力以為啦﹏'''冇人會怪你嫁喎^^''
我十卜你
|