| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 7 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
2,3*  |
今日...蛙蛙(00))*佢地返大6..唔理我..*哈x1000其實係因為冇老身..>0<'*pkpkpk
落左樓下攞野...*細c打俾我..'*咪1齊出mk...*出緊去..葉國君打俾我..咪過888個邊
傾左陣..陪我等埋細c咪走囉...///*上左3樓...見到低b妹個dd**跟住...同嘉怡傾
左陣電話...*劉嘉樂走黎撞我囉...!!*玩下個隻...,,,^^*之後..勇仔..d眼神好pk囉..!!*
哈哈x1000同劉嘉樂真係似...**]]落左2樓...又上返去...之後見到popo..啤利個dd
係咁索kkkkkkk**跟住..又好撚大lu**哈哈!!!!*行落樓梯仆街囉...*之後仲用左4個字
時間落呢條咁既樓梯囉...*on999999**哈x10000之後..同老公狗仔又唔知做咩野....
又傾..又呢樣又個樣...*最尾..都1齊返..記住今次係你要我同返你1齊嫁..*.搭車返
家..同老公臭狗..傾完電話..zzzzzzlu**^^
|
| 刊登時間︰2006-05-07 08:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 6 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
123*  |
今日...*去左蛙蛙(00))*到先..]]*之後..珊珊&8婆!!!*都係到^^*之後...超好笑囉...
係咁笑..笑咩就唔講喇..哈x10001定俾人笑撚死囉...*>0<"出到去..見到佢..= ='**
唔想行過去..但冇計..!!*hehe!!*上左..3樓*..再落2樓...攞kkkk...*再,,,上返3樓..!!!!*
索完..冇耐又落2樓..又攞..!!*亞哥米奇..都有招...*^^*之後..打交啵..!!!*EEEEE**
成日打交...之後冇耐落1樓搵家姐..小妖...!!*索kkk>>><<<*之後同細豪好似sd左陣
sms..爆咪!!!落左..去..食左野..!!*再去搵噴泉媽(00))*去左香港仔飲野..佢同我講
話"佢"同噴泉講話我之前同佢1齊個時有第2條仔...>0<'*有dd傷心!!!!*可能真係
做錯左d野..但如果個時俾我簡,,我會簡佢..唔係簡個個死賤男囉..!!!*9唔搭8///*
仲好記得有1日..個賤男同我1齊去左糖糖(00)家..我都話係咁要出mk搵佢..不過..
係我自己zzzzz左..仆街dd講句*我根本冇話過同佢1齊囉...*= ="on撚9...之後>>
同噴泉媽傾...之後,,,*send左個信息問佢..!!!!*唉>0<'*之後..上左2樓..大大地喇..
同蛙蛙(00)'*上左3樓..再落返2樓..索kkkkk>>>,,,之後...冇幾耐就走lu**個時自己
講野9唔搭8..仲大大地..^^*返屋企..*好快覺覺(00))起身同細豪傾左陣電話...msn
冇lu**唔知今晚又去邊樹呢??嘻嘻..*
|
| 刊登時間︰2006-05-06 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 5 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
>0<'*  |
NNnnn,,,*年冇見佢online 喇..!!!*今晚俾我見到佢on...*
有dd開心...但同佢宜經冇野講lu***都唔知講咩好tim呀..!!
宜家都知冇可能..只可以放棄^^*
|
| 刊登時間︰2006-05-06 09:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 5 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
123*  |
今日..出左去a**去左蛙蛙(00)'*屋企..同細豪傾電話!!!*之後..8婆妹上左黎
再等埋糖糖就出左去....*mk!!!*之後..上左1樓..搵傑哥哥..同入左8號房...]]*
索kkkkkkkk>0<'*入完房..自己大都唔知...坐係到都冇咩野..1起身出到去..
又係同蛙蛙大...*之後,,,上左2樓...*見到得得...*跟住..又上3樓..成晚係咁走
黎走去囉^^之後劉嘉樂打俾我..都聽唔到...*))之後..send左陣信息...*又
入返8號房幾次..再kkk**又同包媽..橙..蛙蛙..coke..&kkkkk!!!*之後...
7點走lu**返屋企..覺覺(00)'*唔知今晚又去邊嫁呢????"
|
| 刊登時間︰2006-05-05 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 2,3* |
今日..*去左蛙蛙(00))屋企正野先..,,,*之後同細豪傾左陣電話..& sms**
之後..正野等埋糖糖出左去lu**出去搵包媽..又要佢等!!!*sorry喔..*))
出到去爆咪..好在都係等左1陣姐...//'*^^上左3樓..跳左陣..*落左2樓...
見到噴泉媽..索kkkkkkk...之後超多kk索..仲以為今晚出去會悶屎嫁tim>
哈哈!!!*之後..糖糖1個睇住我同蛙蛙..,,'d人仲係咁走過黎正我地...= ='*
係2樓..又係潛偉..正人面..*今次正返佢..*哈哈**之後..上左林仔車..包媽打俾
我問我係邊..之後..又上返去搵佢..!!*又落返2樓..!!*再上3樓..就走lu**
返到黎去左m記..,,之後..係咁笑..再同蛙蛙(00)'*d屋企人飲茶..又諗返起..
佢之前送我返屋企..黎過飲茶>;'*之後..去左美琪睇333...好想買個件nike囉..
$179就聽日去買左佢..哈哈x1000!!*返到家..收到細豪個信息..之後傾左
陣..就訓左lu**點知佢又打過黎..講左1兩句又訓...*起身..食西瓜..**
同細豪傾電話..佢講左d野俾我知...!!*^^*冇咩野..!*!之後玩陣msn..
小丸子問去唔去燒野食..去唔去好呢..但今晚又好多人出去咁啵!!*唔知
點呢..1陣再算..!!*byex2**^^
|
| 刊登時間︰2006-05-04 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 56 | »
|