white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 7
累積人氣: 17555
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



3樓*2樓*大窩口^^*

去左大窩口飲酒...*再上2樓..3樓..*見到好多人!!!*
噴泉媽個d..包媽..花娃..等等**
仲見到2個8婆tim..係3樓..!!*pkpkpkpk**
蛙蛙(00)'*又冇出黎..好鬼衰...****
玩完..又返去返老公(00)'*去食野^^*
之後成3點幾先zzzz!!!!!!!!!!!!!!*

刊登時間︰2006-04-19 03:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 17 日  星期一   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



unhappy*唔開心


十分*愛
作曲:金培達
填詞:鄧麗欣/陳少琪
編曲:Johnny Yim
監製:金培達/Gary Chan

分手後應該擺脫 卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻

#愛你要比沉淪深海 更難耐
 你沒有心給我未來 求你莫再 令我憎你還愛#

*早知不應試愛 便算哀 現在問問誰珍惜不再?
 活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
 心 未放開 原來逃避感覺越怕越存在
 愛滿分竟是換來 痛亦滿分可否錯一次以後 
   一直愛(痛亦滿分不想再一次意外)*

這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等
應該漠不關心 然而還著緊
消失枕邊人 很想跟你熱吻

REPEAT#(*)*

 

 
刊登時間︰2006-04-17 03:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



大窩口.,.旺角** 愉快

今日..過左大窩口先..!!*飲酒**再出左旺角...**
                   好快咁又返返去飲酒!!*哈哈>0<'*"
                   跟住...過左糖糖屋企...*...陪我= =''''''*
                    坐左係我X離**幾個鐘...><""慘....*
                       到佢走左..,,我又起身..哈哈...****

    糖糖...唔好唔開心喇!!!*鍚鍚

刊登時間︰2006-04-17 01:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



行街..* 愉快

今日..冇出去喔><'*1早糖糖就黎左我屋企喇..**佢唔開心呀..!!*
佢撚衰就係D報串西...*唉...!!!!!!!!*之後...睇1點幾出左MK行街!!!*
去左影相AAAA..GOOD!!!!*又去食野..買33.333.. .,,,仲同PA地..!!
傾左陣..^^*4點幾..返左屋企...夜晚過左大窩口!!*又飲酒

嘩..KAKAKAAAaa   miss  u

刊登時間︰2006-04-17 02:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



好開心的1天** 愉快

3樓..*係咁係公廁索kkkkkk*再同蛙蛙,,8婆,,珊珊,,糖糖^^*坐林仔
車...食野*好開心><'*維維sd左個信息比糖糖...*
再..同糖糖..蛙蛙..見到2個臭西///*去左食野//就搭的返家..zzzz

ps'*維維,,你諗野要大個d喇
我冇因為邊個而唔理您啵///**

刊登時間︰2006-04-15 05:24 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]