| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 17 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
888*  |
同蛙蛙出左去a**出到去..!!*見到媽包&橙**之後去左))*同林仔食野呀!!*食野個陣..*諗好多野都冇咩點出聲喇><"
唉..!!*都唔知自己做咩,,諗咁多感情問題,,何苦呢..?唉..*之後再返旺角..!!*見到包,,橙..無耐,,包話!!*我咁多條仔...最中2係亞roy
嘩..,,真係唔知點講,,上左888..*亞roy話我上到就差我同蛙蛙1人1滴可樂..yeah!!!!!!!!!!!!!!!!*哈哈..*****
上左888好小人喔..不過好過係下面企喇,,^^*見到之前條仔係888做= ="冇撚耐**************!!!!哈哈哈..'''
佢肥左a..!!*蛙蛙(00)"唔想係上面..咪走囉..''*]]同劉嘉樂傾電話,,佢宜家得做野呢兩個字..做做做,,死喇..
嬲呀...仲小左打俾我囉,,屌..*算算算..//"返屋企..zzzzzzzzzz!!!*
|
| 刊登時間︰2006-03-18 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
返學*大窩口!!*  |
今日呢,,好乖冇出去呀!!*]]係屋企訓..*起身喇,,,就起身玩左陣電腦..*再正野返學*維維上左我屋企等我呀aaaaa!!*之後我地成11點幾先返到去呀好似..^^哈哈..一日返3個鐘都返到我地咁..!!*唉..都唔知仲可以讀咩喇..**= ="返到去..*唔知又聽咩人講野..*點知..有2個..旺角反黑組,,*上黎講..*超好笑..好撚惡&串..*哈哈哈...d仔好撚無耐**好快放學喇..*返左青e..*正一正野..再過大窩口..搵文傑哥哥!!]]*哈哈..之後睇佢地打機..我又打..左1陣..*維維打拳王,,哈哈*唔知講咩!!*連環14cake!!*哈哈**笑撚到仆街,,之後..*我捽碟囉..佢打鼓!!*
周圍行..*跟住..係到等..全哥哥返黎..*之後就同佢兩個妹去食m記..就係我同維維哈哈**低b嫁我!!*yeah]]*食完..過左文娛!!好好笑囉..之後到,,仲有個亞哥= ="真多亞哥..*請我食汀..又食..*食完..去左索kkkkkk*想食可樂多d...哈哈**亞哥唔比..都唔中2女 hi野..!!*><"唔唔..之後...好多好多野..開心既時間過得好快><><"我好想去同佢講野..*但我唔會囉..!!*好後悔個晚去左飲酒..搞到我好似中2返佢咁..但又冇得講既呢d野..!!*算喇..*我過去都係搵哥哥姐..*唔好諗咁多野好..唔想返返3年前既我..個時..又係中2佢..宜家見返..又係咁..**點搞呢?'
唔要返返3年前aaaa!!*都唔好中2返佢..*
|
| 刊登時間︰2006-03-17 03:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 15 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
俾人呃***  |
今日,,本身唔出去嫁..**但係俾米奇呃左出去!!*又話招人可樂..*屌...'''*講大話..*不過都請左我索k...*我都有食可樂...*哈哈..kaka*開心!!*上左3樓先..3樓令左好多呀..**^^*中意3樓始終))^^*哈哈!!*跟住..*好快咁落左2樓**跟住落左去食野..細佬落左黎...*之後就爆咪..行左過我學校個邊..*同蛙蛙(00)"跟住//*好開心呀我地..*本身落去搵劉家樂嫁..*但係..**))打比佢個時././佢係大角嘴...*去左搵媽媽噴泉!!*之後再上左888**唉..))*今日好唔知點,.,之後,,亞祖同我傾左陣咁喇..*再幫佢搵細蚊..*係囉..*就係咁..亞祖再同我行左陣街咁喇...//"*同蛙蛙..係咁笑..'*哈哈..同佢只係朋友^^*唉唉..放棄吧喇..你美琪哈哈*米奇再陪我返學..呢個亞哥都對我好好..**唔唔..電話冇電又幫我拎去7仔..*幾好..仲有好多..**我都想你同到我既蛙蛙1齊..*唉..但係..你有機會個時唔珍惜冇得講.,..))明ma?'上學去lu..我返到家就覺覺..同老公傾電話**哈哈..覺覺(00)喇..*
 |
| 刊登時間︰2006-03-16 03:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 14 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
至鍚既哥哥**生日喔!!*  |
今日,,落左荃灣...*搵哥哥文傑//*佢生日喔..*去左飲酒**哈哈,,好耐冇見喇..'*
好開心呀...*不過見唔到亞老豆..個d**><"唔緊要喇..維維同我1齊去既...*
哥哥傑係咁陪我地玩..骰中'*我成日都要飲...幾開心既..*kaka'''蛙蛙(00)"又唔
黎...又話佢個令頭唔知做咩...= ="人地想佢黎嫁嗎//*唉,,玩左幾3個幾中掛..*
我就出左旺角..*搵亞橙..索k..好眼訓..a!!*之後都成6點幾先走..死喇...都諗點
返學仔呢?!*仆街..返到屋企..7點,,諗住8點半起身正野返..
哈哈*又係訓撚死..仆街))*唉唉唉唉唉唉唉...次次都係咁..!!*
我再係咁入返去嫁喇><><><><><><><><><""""""""""""""*
屌.......**今晚唔出去喇'乖乖地係屋企..zzzzzz!!*
聽日落去同肥發哥哥食野...再同維維返學喇..^^*要乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖乖!!!
我至鍚既文傑哥'"*生日快樂呀!!*
|
| 刊登時間︰2006-03-14 07:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 13 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
包*橙*美琪*  |
今日,,1早起左身喇..**食野~*媽咪正野食...好好食呀**
又係去見咁既老福..話今次最後1次既警告//*FUCK*唉..唔想入返去喔><"
見完就同媽包..橙..行街街..影相...**買野..*^^*唔錯唔錯..//*包媽走先..))*
去睇3..D 3唔知想點咁既..“宜家既天氣又唔知點咁..!!*唉><"
好快返左屋企..返到屋企**我至鍚既傑哥哥***生日喔..叫我
今晚去飲酒..**荃灣^^冇得唔去喇..哈哈..//*仲諗緊出唔出旺角好TIM*
今晚..,,,到時先算喇..'*唉//*諗起D野又好唔開心喇]]*唉..,,,
有個時要好好珍惜喔..,,可惜,,我味得到過佢*
仲要1路個心只係係我朋友到...*
不過,,我冇怪到佢^^* |
| 刊登時間︰2006-03-13 09:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|