| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 1 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
唔開心**  |
今日...*去緊搭車既時候..,,見到細傑.**問佢去邊到...!!*
佢話去搵佢..*個佢姐係.........唔打喇..**心照aaaaa
上到車..1路睇返d信息..有好多到1路都唔敢del既=]我個
心..好似好心up咁..*當初人地點對我= ='*我點對返佢...*
宜家後悔既又要係我..*不過我宜經唔中2宜家既佢..*
我掛住同放唔低既人....*係味飛可樂既佢..好憎好憎人飛可樂
日飛放飛,,,*成日人變哂,,*仲聽到欣ki(00)'*同我講d野,.
真係好唔開心..*12月17既開始..2月14正式.........><
之後再1齊返..都9唔搭8喇..*唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
|
| 刊登時間︰2006-05-01 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 1 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
123..*  |
今日..*出左去a*同蛙蛙(00)'*糖糖(00)'*珊珊(00)'*8婆(00)'*
haha**落左長發...搵亞0堵'*細豪..索kkkk*thx再出去
好掛住佢aaaa*不過我宜經知道左個答案喇...*劉xx..= ='*
雖然..唔係識左好耐..但係...*我1早就知會係咁囉...*算喇...!!!*^^****
上左3樓..,,索kkkkkk,,,超大..就落左2樓...*亞榮係咁走過黎,,正人面面
之後..亞俊..*又係到話人好大...笑人..>0<'*好鬼衰...*我呀..係2樓坐左係到
個銀包趺左都唔知呀]]*fuck...*之後上返3樓..*亞榮又招過...*之後落返2樓
跟住落左樓下..坐左林仔車1陣..*返返去..!!*點知見到佢地啵...*不過...心情冇咩野
同劉森老豆..*行下..再過到123樓下!!!*見到家姐...*親生個個令妹..>0<'*
再上左1樓先...索kkkk*再上返3樓...*1陣..又索....*又落返2樓...******
落左樓下....*又上返3樓..1陣...*就走左lu!!!!*^^*返到屋企...同佢send左陣sms
唉>0<'*唔可以因為愛情唔開心...*但我都估唔到...真係咁樣...****
等......................................................................................到????
今日''*你再1次問我..:我係咪真係鐘意您...*
到宜家都仲要問???????????????
由始至終'*只有"佢"1位難以待替**
==========================
|
| 刊登時間︰2006-05-01 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 30 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
訓死..*  |
今日..冇出去呀..zzz死左..!!*哈哈****之後..老豆叫出去睇戲啵..*叫我叫多條女...
點知蛙蛙(00)'*又話要等佢媽媽回來..咪唔去囉..!!*之後....起身..同大賢..睇碟..
傾電話..係同1時間睇1套戲..哈哈x1000傻的=]之後傾左好耐..就cut左喇..
好掛住1個人>0<'*就hi佢喇..之後..又要講hi錯人..=]仲俾佢識穿囉..*]]俾佢笑囉
話我用咩'屎計.'好衰呀..*哈哈..同蛙蛙(00)'*又傾電話..*哈哈...*之後.....
我就1路係到同佢玩icq..*佢今日呀..要記得!!!!*係你叫我等您嫁
.唉.......**
之後..同嘉怡都有傾個賤男既..*之後..過蛙蛙屋企..改左info...*其實我想講
之前我日記個首兩湯1面..*歌詞唔係寫緊'米'嫁= ="係寫緊邊個心照喇..*
haha**去蛙蛙(00)屋企..再出mk... |
| 刊登時間︰2006-04-30 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 30 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
男人不會說分手**^^  |
推說好心對我 所以堅守在座
怕我突然狂哭 你便來陪伴我
勉強裝出誠懇 愛我出於憐憫?
你又逃避我追問 你怎麼肯吻我
生厭都可接吻 得我這麼幸運
待我就如孩子 似病人求護蔭
我要生疏原因 要我乞討憐憫
我就情願你坦白 快說出口 現在叫我死心
男人總要扮做正派 想告別始終擔心
照直說 怕我傷得太深 還逼我受騙
竟敢說會再愛我一遍 肯背負這重擔我怎麼忍識穿
你夠努力了 我也看到你的笑臉 怪我未能被騙
男人總要扮做正派 想告別始終擔心
再沒法愛我 怎麼要忍 何苦再做戲
不想你當送予我生志 不說話我看你要拖多幾多天
我過去伴侶 每個也一致的怕變 你也未能倖免
30-4-06....*某人叫我等佢..?'
最尾係點呢????"
|
| 刊登時間︰2006-04-30 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 56 | »
|