| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 3 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
我的心只有你在..*  |
今日,,,好想喊!!*喊唔出啵!!!!!!!!*唔知自己想點嫁呢...*諗返起...我之前咳...*
邊會好似宜家咁..就死咁..*好想返返之前..呀..!!*不過冇可能嫁喇..*好多人..
都叫我搵下佢..**講真..搵咩呀..點搵姐..*同佢真係1齊返我都會好唔開心囉
講真...佢宜家變到咁..真係估唔到..*仲可以同我講..佢生日*有人招'半個橙'
俾佢囉唉..>0<'*on9好煩*可能..*我忘記唔到佢對我既好..定係點呢..?
我真係唔知..*感情呢方面**唉x10000想屎...劉xx又唔知點..等..等到下年??
|
| 刊登時間︰2006-05-03 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 3 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 123* |
今日..*過左蛙蛙(00)屋企先..*嘩..之後佢媽咪同我地講話平台有隻好似死左既cat**
又多血...*宜家d人..*真恐怖!!*扔d cat落街..*超慘...!!*之後..落左去搵細豪..係ok企..
之後好悶..去左索kkkk]]*之後維維條仔好大..全部都大..細豪都係..*好得意...-!!!*索完..
去返ok搵珊珊..之後..,,等埋蛙蛙..同糖糖..就出左去lu**1出到去..上左3樓..*又俾亞哥*
拉左落1樓..同細c**話咩佢大佬生日..入左8號房a**索kkkk,,坐左陣..同d人傾左陣計...
哈哈x1000之後再陪細c落左樓下..攞返個袋..,,再上3樓//*之後係到講子倫..好掛住佢aaa
唉>0<'*子倫有寫信俾細c啵..**^^o....之後落左2樓...'*搵劉耀祖..!!*落到去又唔見佢啵//
之後落左去食野..佢又打俾我**話係3樓..上3樓搵佢..又唔見人..囉//*之後打俾佢..又係2樓..
又落返2樓..*同佢玩左陣...*^^再上3樓..跟住走lu**返到屋企..*傾左陣..覺覺(00)'*
起身..收到細豪個信息,,,,好搞笑..^^傻的=]之後..同亞哥小強傾左陣...*幫佢搵個仆街..囉
今晚唔知去邊.....= ='*i miss u((*
|
| 刊登時間︰2006-05-03 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 悶起身又打** |
今日..起身悶又打..1起身又收到個唔開心既信息***係佢sd既!
叫咩我算..又話我呃佢..*關咩係姐..*哼哼哼*之後..都冇事^^*
同佢傾msn..*之後又話出街..又轉頭打俾我啵...*>0<'*
之後..同傑仔亞哥玩cam..之後影佢..哈哈..^^*再同佢傾電話!!*
打1打左俾軍諾..傾..傑仔都係到..!!!*兩兄妹..超變態..又係到講6合x
哈哈x10000*之後..佢打俾我同佢傾左陣又轉頭..><'*同傑仔傾返..
之後同蛙蛙(00)'*傾..之後..又同返佢傾..又cut左..*同盧賢傾msn
超好笑囉..盧盧..美美..青青..*哈哈傻嫁..**戲棚今日最尾1日喇...*
好想食個d糖糖糖糖!!超好食呀..))*好大雨囉..!!唔知點過...(
細豪幫我去買..thx呀..**^^諗緊今晚出唔出去好..= ='*
都係出喇..聽朝過埋去kc court..唔好有事a...><
今晚...*
祈禱/..yeah******
|
| 刊登時間︰2006-05-02 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
2,3樓..888*  |
今日...*同蛙蛙(00)'*出去左同糖糖(00)'*琴日收到佢信息..
係msn問過我仲會唔會等佢...*我?????真係唔知點好..!!!*
有小小唔知點既感覺..*上左3樓..索kkkk...亞roy招,,,;;;
之後..落左2樓...*再上返3樓..*kkkkkkk*落左樓下...*上左"
林仔車去食野...*跟住.........見到亞彤..*popo*亞花*bb婷*
家樂..嘈交..捉姦?????唔知喇..我地就上返3樓...*1陣...*家姐..
0靚妹..係3樓嘈交...*(唔係親生個令妹)之後..落左樓下...*
過左陣..見到我1個唔敢見到佢既人...**就係1路以為自己放低左
宜又其實味放低既囉..*不過..講真個句..我愛既..係之前既你aa!!
打俾lily*佢地係888..))*過左去搵欣ki佢地..佢地食可樂...**
唔好食咁多喇..*唉,,,, ...'";;::::(*之後上3樓C房,,,,索k...*爆場先黎大囉..
EEEEEEEEEEEEEEEE***爆場先大..上BUS係咁傾..*都唔太開心*
唔知點講喇..覺覺(00)'*
|
| 刊登時間︰2006-05-02 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
>0<'*  |
唉....*之前以為,, ...我宜經唔係中2佢..宜經放低左..= =''*
完來唔係...*係1路都係到呃自己渣..pk...*NNnnnnn年都冇見過佢
既我...*今日俾我係123樓下..見到佢..'*個心好唔知點...*唔敢行
去個邊...,,唉>0<'*真想死死死死..... ....*佢果然真係殘左好多...//
好冇精神,,個樣..好心就真係唔好飛咁多可樂喇..大哥><'*
唉..*今日見左佢兩次........***都算ok開心/....之後就1路失中喇
佢..*唉...*諗返起我同佢既野,,*真係好開心..但個時既我..!!!!!!*
真係對人好衰..,,]]我都唔知點講好...*好掛住之前既佢...>0<
宜家...都唔再同dd自己唔中2既人1齊喇,,,*等佢....????
會唔會有d天真呢???唉唉唉唉唉x100000000000000000=]
再碰上新伴侶...我怕也不能愛下去..><'*fuck
|
| 刊登時間︰2006-05-02 08:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 56 | »
|