white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 3
累積人氣: 17568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



嘈交...*2,,3樓..*大窩口 愉快

今日過左大窩口..飲酒...*索kkkk,,,,'*之後出左mk...*上左3樓....*
係咁索k...5個人索左4包渣== '*小到死死死死...**哈哈
之後落到去嘈交囉...*本身超嬲的=]之後問亞得米哥攞嘉怡電話
之後屌喇,,跟住..*過左去嘈...*點知同時亞得米哥又比返我電話人啵
超撚勁,,,*good呀..*之後!..媽咪噴泉落到黎..傾啵...*之後..完來...
1路都好撚傻..同嘉怡都o哂啵..*完來佢係咁既..3個月同我散..on撚9..
唔洗3個月喇,,之後..*傾完..冇事..上左2樓..1鳴問我點..我就話冇事lu(((
哈哈,,,*上左3樓..索k...之後..,,返青衣個時..嘉怡打過黎...係到講個賤男
如果唔係嘈1嘈都唔知佢咁仆街嫁啵!!!!*哈哈..,,今次要多謝佢tim呀..得米哥
宜家d男仔真係....*當初有個好既..唔識珍惜..算吧喇..都過左去...!!之後..
佢仲要講撚到我迫佢...係佢info寫我名tim..低b的=]唔好傻喇..佢真係
1拍兩散呀..岩你聽喇..**哈哈..佢仲話要送我返屋企囉...*唔知醜...
之後返到屋企..同嘉怡傾左陣..*超撚搞笑囉..*部電話壞壞地))*死喇..
之後..又同嘉恰傾仲打過去屌9佢...9唔搭8呀,..*之後同亞祖傾左陣..
話出去睇戲,,但好累...又俾老豆屌..咪唔出喇今晚...,,
話同閃b去飲酒都冇去lu**哈哈..得閒出黎食飯囉...^^哈哈..聽晚先出喇
好喇,,888888

刊登時間︰2006-04-30 12:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



23樓!!*大窩口 愉快

今日,,同糖糖(00)'*上左蛙蛙(00)'*屋企...*再同糖糖(00)'*去左大窩口...*
搵老公...'*之後,, ...玩左陣...*又索kkkkkk!!*之後//*到4點幾出左去...
同糖糖(00)'*超低bbbb**哈哈**係佢啵..哈哈*唔係我]]*哈哈*講下笑仔渣
之後,,同老又send信息...*上左3樓...同朱古力索kkk*之後,,落左2樓.....
又上返3樓...之後諗住走喇,,*但糖糖(00)'*要返學喔!!!!*咪玩到爆場......
再等佢返學學!!*佢返9點..*^^乖女啵...上左南京坐..搵老豆森......劉森
之後係咁笑..*老豆又係咁話我.><'*話我成日蒲...*5月3號你上court喇....**
又要入去..*又小左個好爸爸...*>0<'*唉...我會寫信俾你的= ='*
哈x1000**我都應成係今晚唔出去喇..!!*之後..恐龍話溝糖糖喔**))哈哈
d男仔真係= ='*哈哈..唔知糖糖*(00)'*點諗...*哈哈x100000000000"
之後我返到屋企,,同老公傾電話..佢今日好低bb..^^*低b偉...*哈哈
之後我累..zzz喇...早抖喇...***

刊登時間︰2006-04-28 08:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



123樓!!*大窩口 愉快

今日出左去a >0<'.. ...,去左蛙蛙屋企..等埋佢**再諗住上糖糖屋企...*
拎個Lv]]*點知..佢隻(00)'*超勁=3=zzzzzz到豬咁...*****
拍門..大叫..兩個電話..+佢屋企3隻狗..!!*都唔起身...= ='*冇野講喇><
之後..去左搵老公..*飲酒!!!!*^^索kkkkk**老公..話見到我好大下
啵//*哈哈**之後,,就出左mk喇,,,*上左3樓..又索..=='*
同老公sd左陣信息..**同媽咪包個d係咁玩..0靚妹個d...^^好玩aaaa
落左..2樓再1樓返3樓..*嘩kaka**塊面超痛...潛偉大大力正人面面!!*
哈哈...之後6點幾走左lu***sd個信息比老公..又覺覺(00)'*
又冇返學= ='*fuck,,今日最後1日唔洗返喇...>0<'*之後...***
1點幾起左身lu**勁!!!!!*同老公傾左陣電話...*佢zzz..我睇'浪漫滿屋'
好好睇呀..^^之後我又訓著左..到9點幾...*食野..同老豆傾計,..,唉...
個心好唔知點..**美琪(00)'*乖乖地喇,...><"哈哈..同自己講!!*
糖糖黎我家家家家家家..,,,

我愛,,,您:;]]老公....*

刊登時間︰2006-04-27 09:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



乖女^^ 愉快

今日,,又因為ZZZ死左所以冇出去呀!!!!*哈哈**又放左佢地飛機...=="
SORRY呀..唔好嬲aaa...*^^*今晚出返喇,,,!!*哈哈哈,,,,哈哈...!!
琴日打個個日記...好多人唔洗問都知個外星人係邊個...果然..佢把口,,
太撚臭喇,,就係口撚臭到出哂名,,算吧喇,,*冇得help!!!***起身打俾維維...
佢話今日放假..==**唔洗返學,,好喇...*自己係到睇浪漫滿屋..!!*好睇!!*yeah
之後..個miss打過黎叫我返去考試,,,*返到去,,超快就...*做完..走佬....*
亞祖打過俾我,,咪打返俾佢,,,**傾左陣,,,cut左..再同劉家樂傾左陣,,,,,*
就話返到家打俾佢.返到家..*亞橙叫我陪佢行街街...*等佢正埋野咪出去囉...
今晚唔知有邊個出去呢..出去唔知又見唔見到個外星人呢...***

刊登時間︰2006-04-26 04:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



西個撚..*火爆..))*

今日,,同糖糖(00)'*過左大窩口飲酒!!!!*講真..宜經唔想過去lu***
唔知點解,,好悶,..*我覺得>0<'*定係有d野呢...*我唔知喇....!!!*
同糖糖..蛙蛙..珊珊..個d1見到個仆街..''都好撚火...*on撚9= =
之後...上左3樓...**索kk...再落左陣..2樓,,*亞roy係到爆咪...叫人
全名囉...!!*食屎的'''*嬲!!!!!*之後..親生家姐,,上左黎搵我..**
佢出返黎lu..'..,,*同我落左1樓,,索kkk....*yeah***唉.....****
好快..我地坐林仔車去食野..我就返呢個既大窩口...***
冇1陣..,,就返長發同老公,,搵肥發= ='*之後...又見到個臭撚...**
哈哈哈哈哈...,,*超憎佢...*都味試過咁憎1個男仔...****
屌你老味..把口臭過屎屎屎屎...,,*pkpkpkpkpkpkpkpk
鬼唔撚望你俾人打撚死呀...**死人外星人,,,,**********
係到正散人地..搞到我既蛙蛙(00)'*唔開心..該死死死....!!!!!****
不過...遲早都到你同你既雙金老婆散...唔知點解次次見親...佢....(姐係個外星人))
都見到佢個頭有綠帽嫁呢..真奇怪...!!!*嘩哈哈....!!*
好似好奸同好衰tim...不過我講呢dd野IS事實!!!*之後返左屋kkk....本身..
返學..但訓死了....***

ps"想知邊個係外星人可以問我的!!!*xdxd


刊登時間︰2006-04-25 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]