| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 1 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
3樓*2樓*大窩口!!*  |
今日,,軍諾生日..同維維9點幾過左大窩口..同亞祖傾電話!!!搵亞哥,,同個傻佬(得米)'*
哈哈^^*陪維維去左打機...*之後!!*傾左陣電話...維維打俾我..叫我上去個條樓梯..!!
傾計..= ="""*哈哈!!超撚好笑囉..個個吳嘉欣..大話到佢...!!*哈哈...!!*好悶a...*
之後,,就去左飲酒]]*((超儀))黎左..*玩左陣..好快又出左mk*上左去..3樓**多人喔
...1上到去..亞roy招k****哈哈'''*之後可樂..之後*到米奇招
開開心...!!哈哈
之後...見到閃b**好大..*跟住坐林仔車..*食野..
返左屋企喇**起身..傾電話...我個妹超煩*...個傻佬話佢得意^*今晚休息1日..唔出去lu*****

|
| 刊登時間︰2006-04-01 08:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 愛失救'(*黃伊汶]] |
和我 從前談論海枯石爛 現在 望我都嫌太浪漫
給我電郵 話你得不到空間 自從來電 變得愈聽愈煩
怎去熱戀 怎麼心淡 然後愛到結尾 只有散
喜愛默哀 何必相愛 心灰到眼淚亦能沖淡 Ha..
* 全數接收 愛已失救 沒有心相戀 由我善後
不會內疚 搶先開口 誰又要同情心 縮開你手
誰人願 勉強搶救 動作比分手 還要荒謬
今次問你 知不知醜 離別你眉頭 都不需皺一皺
一切落空 不必起哄 難道講分手 必須發瘋
不要自己 隨便失控 怎可以透露 極其心痛
Repeat *
看你最終 天天站在原地 請記得 是我不喜歡你
要你看通 被別人拋低的滋味 自知失去你 亦總不會死
Repeat *
誰要和你 潛入深海 巨浪 願望若過多 才會絕望
親我 或留住我 一點不稀罕 未能忘掉我 才絕不嚮往
即管拋低我
|
| 刊登時間︰2006-04-01 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 30 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
大窩口*3樓*  |
今日,,,過左大窩口飲酒><"又飲***哈哈!!*之後...又係我輸得多..真係好仆街的....!*))
跟住...索k*飲到3點幾出左3樓...!!*出去搵珊珊仔..蛙蛙(00)"^^*上去....*
好好笑...又索k囉....!!*我要可樂呀.....*><><><><><><><""""""""
之後,,維維走先...*))之後...返左家lu*zzzzzzzzzzz
都冇返學...哈哈!!!*起身之後....維維打俾我...*講今日返學做義工點...好
在我冇返囉...話超臭...又有屎...d老人家..真係...= ="><><"哈哈..!!*
不過維維又話佢地好慘啵...!!*唔知喇......** |
| 刊登時間︰2006-03-31 06:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 29 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
訓撚死...  |
今日,,,冇出去呀..*係屋企訓死...*又係要維維上我屋企叫我起身..真慘嫁呢//*
之後,,又成11點先返學嫁呢..!!*哈哈....返學食野...*本身諗住比人,,,點知...唔講喇..!!*哈哈^^
之後*放學本身等埋亞祖哥出黎嫁..點知唔記得今日係我妹妹生日呀..*咪同維維返屋企..
同我個妹玩陣...又過左大窩口*7點幾返左屋企...**到維維訓死..哈哈**要我叫佢起身...
再過呢個大窩口****** |
| 刊登時間︰2006-03-31 09:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|