white pig 

frog蛙 - shan珊 - yuen 丸- wai維 - sweet糖 -  mei ki琪=]*
     係呢6個就係..呢6個嫁喇..*   講過嫁嗎 ^^
欣ki - lily - connie - 靜2 \[\*siu bao - 噴泉 - siu -

        魚魚 - 彤彤 - 花花 - POPO
   不會忘記您地..*啜啜x1---00000||)*   

MEIKI0128
暱稱: ki"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-02-28
2007-02-27
KAKAKA**FISH 最愛**
愛死您*
文章分類
全部 (276)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 276
留言總數: 128
今日人氣: 13
累積人氣: 17561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



乖乖的meiki(00)"** 開心

今日發燒**我玩夠喇,,我決定乖乖地,,**返學學先喇..*成日出去蒲..*><"

個樣都唔知想點喇,,!!*同埋出去都玩得唔開心'*

又驚入返去!!呢間學校我要返足呀,,唔係我想玩都冇得玩**欣ki,,蛙蛙**

都介蒲lu..唔知佢地真定假..*我都會出<<*但唔會再咁出法!!

meiki(00)'話介蒲但,,絕對唔介毒嫁啵 哈哈))*好奸tim.....

今日我都冇出去呀,,同欣ki傾電話...*唔知蛙蛙琴晚有冇出去?

我發燒呀..好凍凍a!!*唔知想點呢!!*又睇碟>>

又食野..咁樣幾好..*媽媽包都小左出黎蒲喇^^*

1個2個扮乖了...*kakaaaaaaa!!]]*聽日有銀包

收..係肥kan買俾我嫁..*多謝哂aaaaaaaaaaaaaaaaa!!*

肥kan,,**聽日出埋去同媽媽包行街街...*

影相相喇..^^*開心))*

刊登時間︰2006-03-12 04:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 11 日  星期六   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



跌銀包** 感動

出左去呀又,,1起身打左俾!!*衰佬//*劉+樂'* 幾好呀我!!*隻眼'禾重'左囉!!*個衰佬..仲要問我係咪俾人打= ="仆街黎的>3<"起身玩電腦1陣...*[[就去正野,,出去..*過左蛙蛙到先..家姐siu出左去lu*係咁叫我地快d出!!(咁好我地就快快dd喇!!*好喇..出去喇,,1上去,,就爆咪..*好落去喇,,,*上左波樓見到亞siu*亞祖打俾我..我就上左去搵佢^^佢又問我細蚊係邊,,應該就係屋企訓死左喇><"之後見到siu個d,,同我好撚憎既人係樓梯囉..屌你老味西..*我話俾你聽呀..我對你仲反感呀*劉+樂個仆街仲要成日同佢地1齊**唔中2呀我>3<"衰佬//*你知ma?'落返去lu*我過左888*都唔錯^^*之後又落左去..過左香港仔食野''''*再上123..1上到去又係爆咪!!*同蛙蛙o撚哂...又係兩個咁樣樣行返落去= ="上左公廁!!*索kkkk*同媽咪,,花花..仲有家樂..(唔係我老公個個a!!*)之後照大..個廁所係到又大又細唔知想點..*=="唉...1大個陣諗起好多野..><"1伏冰都會諗起..*但係只係諗起姐^^好大好大咁過888....*唔記得天= ="好似就冇幾耐走左!!*就唔見左銀包..唔見左佢張...都好既唔洗我成日睇,,因為我話我要專1Ma))*kakaka!!返到長發..食野,,返左屋企喇))*

1日比1日愛您..是ma?'*哈哈

刊登時間︰2006-03-11 09:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



Fuck*我愛既唔係你!!!*你要知* 不安

我出左去呀!!*但1陣就去左人地屋企lu**去到好撚悶,,同蛙蛙傾電話'*哈哈!!*好好笑aa>3<"傾左陣,,佢好快就訓喇))*我都係人地屋企訓左...*中間d野..就唔講喇..哈哈**係我d朋友個d就知嫁喇...//*不過我好似講左比蛙蛙知渣..!!*kaka!!*唉....*之後見老福..去到個老福病左,,冇返工..**我咪返屋企zzz!!*訓覺覺(00)"囉'*<<*1日就係咁過左

今日冇喇喇,,好miss入左去既雞雞><"

唔開心之前都可以搵佢傾,,宜家冇喇冇喇>3<

刊登時間︰2006-03-11 08:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



專1的美琪仔** 開心

今日上學去a!!* 好乖呀!!*冇出到去a*不過遲到a!!Fuck>3<"唉,,劉+樂宜家唔識自己打俾我嫁喇!!*佢個仆街含

家產**哈哈,,提子黎接我放學'*之後去左食野....佢請!!哈哈..,,*好衰tim!!*成日叫個大姐姐請我食野!!!* 行左

陣旺中))*就返左屋企喇,,*搭bus個陣""諗左好多野..我有時覺得我自己仲係中意緊佢放低唔到佢咁..但,,我宜家好中2

衰佬啵!!*好煩嫁呢...**宜家人地提起佢d野..我就宜經冇咩感覺lu))*係咪好事呢?!*起碼唔洗咁辛苦Ma!!*哈哈...返

到屋企..zzzzz!!*做左豬a!!*


 


 

刊登時間︰2006-03-10 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天

還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信



有dd唔開心a!!*><: 呆滯

唉,,出左去呀今日!!*但唔太開心**同屋企嘈喇><"嘈到拎哂d野走嫁喇!!*好喇*拎到出旺角//*放左上南京))*個時仲好嬲!!!!!!!!!* ]]*諗住死都唔返嫁喇**打俾蛙蛙(00)*傾電話!!*好想佢出黎呀*如果你1早講係咁你先唔出**早講Ma 死蛙蛙^^*umum**唉!!*1出到黎又上唔到去..同細蚊周圍行...*俾人"豆"喇咁就= ="先頭叫我返屋企***問左好多野**低b的= ="之後叫我地上的的返家!!!*好辛苦咁先返返上南京**又俾人笑..哈哈!!*仲有呀...我知咁樣打過去,,,咁樣同細蚊玩下,,會搞到佢咁唔開心!!*我都唔知會咁><"sor**但係我最想講!!*係亞祖呢個人係我心入面..*唔知點咁,,佢可以咁樣話我!!!*得得得*係我錯!!*有D傷心!!* 之後佢地飛可樂..,,但欣KI(00):"唔俾**唔飛喇咁就!!*落左去同劉+樂企..**^^*食好多我好中2食既野^^*嘻嘻**周圍行喇...*之後劉+樂就返屋企喇!!!!*我就同欣KI個d1齊***過左1到拎可樂...,,哈哈!!*之後過左888個時7點幾喇都))*又索k,,照大..*= ="真係好大...行路成個傻仔咁= ="好快又散場...過返南京//*行上個條咁既樓梯,,,,= ="我真係想撚死..*好想返屋企訓呀...*1大同好辛苦既時候**我就會諗起我屋企好舒服嫁^^*哈哈...,,,,*今日又冇返學!!*其實我咁樣,,唔玩得好耐**1定要入返去><"唉,,成10點幾先返屋企!!!*想死...*返到去zzzzz!!*同至鍚既姐姐→siu傾計..,,開心呀 唔知聽日返唔返學好呢..'今晚又出唔出好呢?唉....**

刊登時間︰2006-03-09 04:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]