| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 12 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
乖乖的meiki(00)"**  |
今日發燒**我玩夠喇,,我決定乖乖地,,**返學學先喇..*成日出去蒲..*><"
個樣都唔知想點喇,,!!*同埋出去都玩得唔開心'*
又驚入返去!!呢間學校我要返足呀,,唔係我想玩都冇得玩**欣ki,,蛙蛙**
都介蒲lu..唔知佢地真定假..*我都會出<<*但唔會再咁出法!!
meiki(00)'話介蒲但,,絕對唔介毒嫁啵
哈哈))*好奸tim.....
今日我都冇出去呀,,同欣ki傾電話...*唔知蛙蛙琴晚有冇出去?
我發燒呀..好凍凍a!!*唔知想點呢!!*又睇碟>>
又食野..咁樣幾好..*媽媽包都小左出黎蒲喇^^*
1個2個扮乖了...*kakaaaaaaa!!]]*聽日有銀包
收..係肥kan買俾我嫁..*多謝哂aaaaaaaaaaaaaaaaa!!*
肥kan,,**聽日出埋去同媽媽包行街街...*
影相相喇..^^*開心))*
|
| 刊登時間︰2006-03-12 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 11 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
跌銀包**  |
出左去呀又,,1起身打左俾!!*衰佬//*劉+樂'*
幾好呀我!!*隻眼'禾重'左囉!!*個衰佬..仲要問我係咪俾人打= ="仆街黎的>3<"起身玩電腦1陣...*[[就去正野,,出去..*過左蛙蛙到先..家姐siu出左去lu*係咁叫我地快d出!!(咁好我地就快快dd喇!!*好喇..出去喇,,1上去,,就爆咪..*好落去喇,,,*上左波樓見到亞siu*亞祖打俾我..我就上左去搵佢^^佢又問我細蚊係邊,,應該就係屋企訓死左喇><"之後見到siu個d,,同我好撚憎既人係樓梯囉..屌你老味西..*我話俾你聽呀..我對你仲反感呀*劉+樂個仆街仲要成日同佢地1齊**唔中2呀我>3<"衰佬//*你知ma?'落返去lu*我過左888*都唔錯^^*之後又落左去..過左香港仔食野''''*再上123..1上到去又係爆咪!!*同蛙蛙o撚哂...又係兩個咁樣樣行返落去= ="上左公廁!!*索kkkk*同媽咪,,花花..仲有家樂..(唔係我老公個個a!!*)之後照大..個廁所係到又大又細唔知想點..*=="唉...1大個陣諗起好多野..><"1伏冰都會諗起..*但係只係諗起姐^^好大好大咁過888....*唔記得天= ="好似就冇幾耐走左!!*就唔見左銀包..唔見左佢張相...都好既唔洗我成日睇,,因為我話我要專1Ma))*kakaka!!返到長發..食野,,返左屋企喇))*
1日比1日愛您..是ma?'*哈哈 |
| 刊登時間︰2006-03-11 09:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 10 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
Fuck*我愛既唔係你!!!*你要知*  |
我出左去呀!!*但1陣就去左人地屋企lu**去到好撚悶,,同蛙蛙傾電話'*哈哈!!*好好笑aa>3<"傾左陣,,佢好快就訓喇))*我都係人地屋企訓左...*中間d野..就唔講喇..哈哈**係我d朋友個d就知嫁喇...//*不過我好似講左比蛙蛙知渣..!!*kaka!!*唉....*之後見老福..去到個老福病左,,冇返工..**我咪返屋企zzz!!*訓覺覺(00)"囉'*<<*1日就係咁過左

今日冇喇喇,,好miss入左去既雞雞><"
唔開心之前都可以搵佢傾,,宜家冇喇冇喇>3< |
| 刊登時間︰2006-03-11 08:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 9 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
專1的美琪仔**  |
今日上學去a!!*
好乖呀!!*冇出到去a*不過遲到a!!Fuck>3<"唉,,劉+樂宜家唔識自己打俾我嫁喇!!*佢個仆街含
家產**哈哈,,提子黎接我放學'*之後去左食野....佢請!!哈哈..,,*好衰tim!!*成日叫個大姐姐請我食野!!!*
行左
陣旺中))*就返左屋企喇,,*搭bus個陣""諗左好多野..我有時覺得我自己仲係中意緊佢放低唔到佢咁..但,,我宜家好中2
衰佬啵!!*好煩嫁呢...**宜家人地提起佢d野..我就宜經冇咩感覺lu))*係咪好事呢?!*起碼唔洗咁辛苦Ma!!*哈哈...返
到屋企..zzzzz!!*做左豬a!!*
|
| 刊登時間︰2006-03-10 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 8 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
有dd唔開心a!!*><:  |
唉,,出左去呀今日!!*但唔太開心**同屋企嘈喇><"嘈到拎哂d野走嫁喇!!*好喇*拎到出旺角//*放左上南京))*個時仲好嬲!!!!!!!!!*
]]*諗住死都唔返嫁喇**打俾蛙蛙(00)*傾電話!!*好想佢出黎呀*如果你1早講係咁你先唔出**早講Ma
死蛙蛙^^*umum**唉!!*1出到黎又上唔到去..同細蚊周圍行...*俾人"豆"喇咁就= ="先頭叫我返屋企***問左好多野**低b的= ="之後叫我地上的的返家!!!*好辛苦咁先返返上南京**又俾人笑..哈哈!!*仲有呀...我知咁樣打過去,,,咁樣同細蚊玩下,,會搞到佢咁唔開心!!*我都唔知會咁><"sor**但係我最想講!!*係亞祖呢個人係我心入面..*唔知點咁,,佢可以咁樣話我!!!*得得得*係我錯!!*有D傷心!!*
之後佢地飛可樂..,,但欣KI(00):"唔俾**唔飛喇咁就!!*落左去同劉+樂企..**^^*食好多我好中2食既野^^*嘻嘻**周圍行喇...*之後劉+樂就返屋企喇!!!!*我就同欣KI個d1齊***過左1到拎可樂...,,哈哈!!*之後過左888個時7點幾喇都))*又索k,,照大..*= ="真係好大...行路成個傻仔咁= ="好快又散場...過返南京//*行上個條咁既樓梯,,,,= ="我真係想撚死..*好想返屋企訓呀...*1大同好辛苦既時候**我就會諗起我屋企好舒服嫁^^*哈哈...,,,,*今日又冇返學!!*其實我咁樣,,唔玩得好耐**1定要入返去><"唉,,成10點幾先返屋企!!!*想死...*返到去zzzzz!!*同至鍚既姐姐→siu傾計..,,開心呀
唔知聽日返唔返學好呢..'今晚又出唔出好呢?唉....** |
| 刊登時間︰2006-03-09 04:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|