| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 7 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
蛙蛙(00):kiki(00):欣ki(00)"*  |
3點出到去*爆咪,,同蛙蛙好無耐!!!*哈哈..*之後我同蛙就去左搵雞仔..*笑到仆街^^好開心!!*又好唔開心**因為雞仔...→要入去lu***唔捨得aaa!!!*唉,,,,我愛既都唔愛我!!*不過..我有劉+樂喇><"都唔要其他男仔喇!!*
可有可冇喇個d!!*Fuck**跟住...上左去1陣..**索kkkkkkkkk*又係k= ="哈哈..,,*落左1樓,,同3樓,,想同蛙蛙(00)"想上2樓既時候!!*又爆咪= ="><><..*煩屎人!!*好似見到欣ki(00)"蛙蛙累,,返左屋企覺覺豬喇^^我就同亞榮and米奇*上返3樓*又索過,,,,,,*哈哈//仲有兩條水魚係到!!*嘻嘻**笑死我....*之後爆場見到老豆森""佢陪我等,,媽咪..噴泉*之後佢就返家正野返工^^*我就同媽咪..媽咪條仔..*仲有花花飲早茶!!*飲完仲有排先上學aaaaaaaa!!*咪去左媽咪屋企!!*佢地又係到索k**""傻的))*之後我遲左到lu..哈哈,,成11點先返..遲左1個中^^媽咪同我返學..*再自己1個行街等到我1點食lunch*之後今日唔知有咩活動2點要返去4點先放!!*屌喇星**放學打俾雞仔^^係咁同佢傾....*唔知佢會唔會寫信俾我呢?'*
|
| 刊登時間︰2006-03-09 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 6 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 肥發家** |
今晚冇出去呀!!*成晚係肥發哥*屋企^^佢屋企好舒服aaa!!*搞到我同蛙蛙(00)"都冇出去!!*哈哈..*做左1d唔應該做既野))*哈哈//*唔係伏冰囉不過!!!!!!!!!!*
冇野做呀..!!*係佢屋企玩cam**等等喇^^88 |
| 刊登時間︰2006-03-09 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 5 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
悶屎**  |
<P>冇出到去呀,,係屋企又訓死左**電話又神左!!*叫左劉+樂打俾我叫我起身~~*都唔想聽!!*太累喇因為,,,唔係唔想聽^^哈哈!!*成日係屋企,,悶屎喇!!*我1起身就打左俾佢喇**不過佢覺覺(00)"緊!!*係屋企睇碟..又食..*哈//*劉+樂又唔聽電話!!Fuck**之後同欣ki豬傾電話!!同蛙蛙都有傾1陣**蛙蛙要返工喇><"陪唔到我去蒲喇.!!*玩玩下電腦佢打俾我lu**佢返工a...*佢話過多陣咩食野個時再打俾我喎哈哈**出面又凍唔知去邊..*亞晴就打俾我叫我去青衣城行街!!*佢又打俾我喇^^佢今晚落去a!!*所以我都會落a!!電話壞左!!*唔開心..不過個衰佬話會出俾我!!*唔知真定假?"唔撚想用呢部西機!!不特只係西人買仲要係西機= ="今日睇人d xanga!!*睇到我勁憎既人..!!*不過我憎佢都係因為個西人!!*不過其實都唔關佢事既**同我都唔中2個個西人喇^^我中2既係................***哈哈!!*準備今晚落去!!*見佢**yeah************************************** |
| 刊登時間︰2006-03-09 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 4 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
凍凍**  |
好早就出左去搵雞仔喇..*因為佢個衰仔就入去喇><"唉!!*個個都要入**好掛住魚魚呀...同子倫,,係我身邊既人好多都要入去!!*最驚→係你有事a!!不過你都唔知我咁緊張你嫁喇!!><"唉,,出去個陣見到亞坤!!*同佢1齊搭的的*咁我就唔洗俾錢錢喇,,yeah!!!!!!!!!!!*出到去過左旺中搵→‘小提子,,波波,,p仔,,+利//*攞埋野就上左去lu**係旺中見到哥哥,,雞泡^^*傾左陣..佢就落左去搵佢喇><"我就上左3樓...*我打俾佢><><><><""又係話轉頭打俾我
算算算*之後,,都冇打過*到爆咪見到佢...*先知佢今日冇落123..落左金都!!!*見到我又係好似唔識咁,,,,= ="之後我都行開左....*不過佢走個時都識打俾我^^umum*都好既,,傾左陣..*我陪蛙蛙去左廁所..落左中南x去..正到收唔到..+上我電話又神左**))就搞到同佢cut左......**><"Fuck*之後去完再上去打俾佢..傾左陣..*佢話沖完涼打俾我""咁就又收左線喇= ="到我上返3樓..又索k,,佢又打俾我喇
哈哈!!*佢話佢訓覺lu**
唉..佢好快又要起身返工喇..*真慘//*跟住我返家喇**同劉家樂傾左陣電話..*仲有佢俾左33我著**thx呀..衰佬 |
| 刊登時間︰2006-03-09 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 3 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
見老福**  |
冇出到去,,係屋企訓死左**好似成11點幾先起身))*
電話個差電又唔係到><係蛙蛙到...*所以1陣去拎,,**
今日有打俾佢..*不過,,佢又唔聽!!!!!*><訓左定係點呢?'唉**
去左見老福= ="Fuck...又要我試讀多1個月!!*不過都好過返入去,,^^
好掛住佢a我!!*嘻嘻..
i MISS U** |
| 刊登時間︰2006-03-09 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|