| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 22 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
返學*  |
今日.冇出去a!!*朝早唔肯起身,,*維維上左我屋企開門叫我起身***咁就知我有幾累!!*
之後*又遲到..'*11點幾返到去,,*好快放學喇..*))攞左係school正個d野食..*
我覺得幾好食a..*俾左媽咪食..佢都話好好食^^*yeah*!!*哈哈]]*
維維去完睇e生就打左俾我,,上我屋企攞野走...***再夜晚過大窩口囉....****
|
| 刊登時間︰2006-03-24 07:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 21 日 星期二
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
大窩口*3樓*  |
今日..本身又係唔出去*點知我又想出..*不過唔係出旺角.蛙蛙(00)"又唔陪我去*維維又唔陪,,又應成左傑仔..))*
所以自己過左去...*搵哥哥傑*去左飲酒呀..*有個衰人叫我出左去索k**哈哈..講笑姐*]]點會衰
珊珊sd信息 俾我叫我打俾佢,,打俾佢..話佢返工..叫我出去陪佢...話佢返工..蒲埋今晚喎..*哈,,我唔信囉..!!*
可,,珊珊..!!*跟仕打俾青蛙..青蛙出左去先..我就搭的的出去喇..有人送我搭車..^^*去到,,上左3樓..*
之後冇幾耐..傑仔..得米..閃b..亞成..*出左黎啵,,!!*冇幾耐..都走左lu*跟住..*反左青衣先..*同佢地食早餐*
再返左屋企,,再出返去,,返學..同劉耀祖..傾電話..**佢個傻仔照好笑....*哈哈..玩下姐..*
係咁改名..**放學..返左屋企..再出黎..= ="陪個傻仔..食飯,,,,*再送左我左搭車..,,冇冷氣bus..屌..
返到家,,同劉+樂傾左陣電話..就zzzzzz*
|
| 刊登時間︰2006-03-22 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 20 日 星期一
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
2樓&3樓*  |
出左去a!!*又係同我的好朋友,,..蛙蛙(00)'*好耐冇搵欣ki個傻仔..有3個傻仔..,,青蛙都係傻仔..*我係最叻既傻仔'
嘩..kakakaaa*出到去,,上左3樓..*3樓好玩.,,yeah*都好多人aaaa**之後,,去左..玩骰中..飲酒*之後落左樓下..坐林仔車'
去左,,大角嘴個到食野,,好味唷..!!*
哈哈.*亞祖..打比我..*去完食可樂..*就走喇..*上左2樓..搵劉x祖..*
再上左陣3樓..*..佢又打俾我..我又落返2樓..不過..見撚到劉+樂個仆街,.,,同唔知乜9細c好撚開心囉..!屌你..火撚爆..*
算算喇,,我自己都係咁同d人玩姐..****傻既^^*落到去,,同亞祖玩..唔知點解玩玩下,,我踏佢隻鞋搞到我pk*
好在,,劉x祖..都有人性..扶人..不過..笑左好耐..佢地..個個都笑..連蛙蛙(00)"都笑,,冇計..*我自己都笑自己..:"
仆街..就上左3樓><"媽媽包又話佢係3樓,,又差d pk'*哈哈..哈哈哈哈**好好笑..嫁姐..*之後,,見到劉+樂..*好快走左..*
走個時俾個睇場拉左去..玩..不過,,都冇走左..*落到留下..見到亞祖..佢又係到笑..屌屌屌,,之後佢打俾我....*
我cut左..*之後有聽喇..))*去食早餐啵..佢地..雞泡個d係1樓..咪係樓下企左陣佢地,,亞祖&蛙蛙. 兩個成日,,
又洗碗又掃地,,傻嫁..超好笑..*企多陣..亞橙打俾我話..唔見左銀包..唉唉唉..又趺..好快咁上車返屋企..上左蛙蛙到先
佢妹妹唔返學..走左出去..同蛙蛙落街搵左陣喇..*搵唔到,,算喇..*同亞祖傾電話..*返到屋企..zzzzzzzz* |
| 刊登時間︰2006-03-20 09:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
係屋企,,*zzzz*  |
冇出去aaa*係屋企,,成晚同亞祖..青蛙傾電話*好好笑..*
亞哥,,叫我去飲酒..*我又冇去*
好累*之後話去食早餐...*都冇去..*亞祖仲係到發脾氣= ="
宜家夜晚唔出去..都係眼金金玩電腦..*傾電話..,,都冇野做
..*都係朝早先訓.'*你老味..唉))*冇野做喇..*呢1日真悶 |
| 刊登時間︰2006-03-20 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 18 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
| 2樓,,3樓,,大窩口** |
今日同蛙蛙(00)"維維*糖糖..出左mk..上左3樓!!*都ok多人呀!!*^^*之後落左2樓,,**同蛙蛙(00)'*o哂囉..!!
好小人囉//*跟住..!!*上返3樓..*蛙蛙落樓下1陣,,*好悶囉..*冇幾耐就爆咪..!!*d人超撚快囉..!!*on9的,.*
我同蛙蛙企台既都走最尾個批,..on9嫁真係..,.!!*之後咪就係唔上唔落囉..上面又屌下面又唔行...*蛙蛙(00)"同我
好嬲,,又熱d人又撞黎撞去,,屌你老味..傻嫁,,之後都落到喇..''/*去左7仔個邊..搵珊珊,,同何b亞君個d係到企呀*
之後噴泉媽咪**黎左搵我aaaaaaaaaaaaaaaaa!!*哈哈!!*同佢傾計..*之後再上3樓..冇幾耐哥哥文傑*
打俾我喇..**我同維維,,糖糖就過左大窩口*飲酒^^*幾好呀,,唔錯..走個時.,攞野係咁扔囉..!!*哈哈..*之
後,,係門口好撚on9,,打比我個正所謂既亞哥,,見都味見過**就叫我做佢個妹...點知佢係on9仔..kind的...**
真係kind都冇朋友個d啵!!*陰公..之後好撚好笑..****就返左黎同肥發..亞君..蛙蛙食早餐呀...!!再食可樂^^*但..
食完我就成個早餐冇左囉,,!!*都唔知點解今次會咁...*哈哈,,起身,,個時*出奇地..*亞早打俾我!!8傾左都ok耐!!*
亞哥,,叫我去飲酒我都冇去!!^^ |
| 刊登時間︰2006-03-18 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|